2024. November 25. Hétfő - Katalin

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-12 07:57 csibeszke75 részére

Köszönjük a visszajelzést, tehát az úgynevezett lefojtó szelep szorult.

csibeszke75 | 2012-07-11 05:55

szia!köszi szépen a tippet,végül is nem az egr szelep volt a ludas,manem a szivotorokban lévő szorult.Szétszedtem,kitakaritottam,wd 40-nel befujtam és azóta jó az autó.Mégegyszer köszönöm a segitséget

lehozsoci | 2012-07-04 14:13 csibeszke75 részére

Jut eszembe...Az LF motornál A MAF sensor adja a jelet a PCM-nek DE itt csak a az EGR szabályozáshoz!!!nem úgy mint a bezinesnél..MAF-Mass Air Flow-átmenő légmennyiség... Csá Zsolt..

lehozsoci | 2012-07-04 14:04 csibeszke75 részére

Kedves Csibeszke! kedves Komám! Úgy barangolsz itt az adatokkal, hogy a hajam égnek áll! A MAP sensor beteg mert -29 voltot mutat?!Ilyen nincs... A hiba amit leírtál hogy nincs erő és füstől,feltételezem ,hogy feketén...az nem elég töltőlevegőt jelent, vagyis nem kap a motor elég levegőt...Henger tömítettség-nem csúszott szét a csőcsatlakozó valahol a turbo és a hengerfejközött? Cső repedt? A MAP sensor MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE SENSOR az egyenten érzékelő a Diesel motorvezérlésnek a belépő légmennyiségről...A hiba okai lehetnek: szökik a töltőlevegő,turbo contol rendszer... Amire én nagyon odafigyelnék az a EGR folytószelep! Ha ez beszorul,vagyis lezár akkor nem fog bejutni elég levegő...Exhaust Gas Recirculation System, egy pillnangószelep ami vákuumot csinál ahhoz hogy az EGR működjön.. Remélem érthető volt üdv Zsolt

csibeszke75 | 2012-07-03 21:35

ja és hibakód még mindig nincs!leszedtük a turbót egy kicsit olajos,de nem vészes.a katalizátort is kitakaritottuk,söt beinditottuk a nélkül.Ugyanaz a hiba.megnéztük a vezérlést,az is jó,nem lehet a közös nagynyomású csőben lévő szabályzó szelep???

csibeszke75 | 2012-07-03 21:29

Szia!hengerfejtömitésre gondolsz?mit jelent az hogy injektor lazulás,két injektort cseréltünk a tavasszal,aztán kopogott is a motor egy kicsit,de mindig aztán melegen szépen járt.pár napja rángatott kettőt,de aztán kisimult.másnap végleg beadta a kulcsot.ma rámértünk a map szenzorra,ez benne van az interculler csövében,megvan az 5 volt,a test is jó,és a kifele jel 2.5 volt.mi a véleményed?bajban vagyok nagyon kellene az autó,azzal járok dolgozni.a kölcsön autó egy vagyon!!!segits ha tudsz?!

mazda-auto.hu | 2012-07-03 08:48 csibeszke75 részére

Lenne arra utaló hibakód tárolva. Henger tömítettség (pl. injektor lazulás), vagy a befecskendezés rendben?

csibeszke75 | 2012-07-02 20:40

Szia!Mazda 6 2.0 TD 2003-asról van szó,menet közben 2-3at rángatott,és azóta nincs ereje.Füstöl szabályosan gőzmozdony.Hibakód nincs,de a szerelő szerint a MAP szenzor beteg mert -29voltot mutatott,vagy mi?Mi a véleményed??

lehozsoci | 2012-07-01 13:02 mannogab részére

Szia! Szinte biztos, hogy cserélned kell az egészet...a DOOR LOCK ACTUATOR tekercselése sérült, dolgozna de ereje már nincs...nem mazda sajátosság, más tipusoknál isgyakran előfordull. A csere az egész ajtózár-elektromos egység cseréje mivel egy egység és nem bontható..de én még nem próbáltam külön az elektromos részt cserélni...Üdv zsolt

mazda6.. | 2012-07-01 09:46

Üdv. Zsolti! Köszönöm a válaszod, megnézetem. üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó