2024. November 25. Hétfő - Katalin

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mannogab | 2012-06-30 23:00

üdvözlöm! 2004-es Premacymban a jobb hátsó központi zár kerreg és nem nyit, nem zár. Ilyenkor biztosan cserélni kell vagy lehet pl valami mechanikai vagy kontakt hiba? köszönöm

lehozsoci | 2012-06-28 13:53 Bc részére

A fékolaj szereti magába szívni a vizet! Ez lehet, pára, felcsapodó víz stb. A vizes fékolaj forráspontja csökken ezálltal intenzív fékezéskor a féknyeregnél gázosodás léphet fel, a gáz összenyomható...rossz fékhatás. A másik a korrozió. Nincs különbség hogy ABS vagy síma a fék, csereintervallum 40e km. A nedvesség jellemzően a flexibilis csőcsatlakozásoknál jelentkezik. Üdv Zsolt

lehozsoci | 2012-06-28 13:46 mazda6.. részére

A szoftverfrissítésnél a M6 nál előfordulhat, hogy az befecskendezők kódja törölve lett, az MMD-S el könnyen ellenörizhető és leolvasva a befecskendezőről visszatáplálható. Ezt megnéztétek már? A tanítás nem más mint egy kalibráció, a PCM négy forulatszám tartományban egy rövid időre egyenként elveszi a befecskendezést és a főtengelyforulatszám változás arányában kalibrálja az injektor nyitási idejét. Ezért van 4 érték minden egyes injectorhoz. A + vagy - 60 fölötti érték injector hibát feltételez, remélem érthető volt... Üdv Zsolt

mazda-auto.hu | 2012-06-28 09:11 Bc részére

A legtöbb autónál, így a Mazda típusoknál nincs jelentősége.

Bc | 2012-06-27 08:25

T. mazda-auto! Az ABS-el szerelt autónál a fékolajcsere menete érdekelne, amennyiben különbözik az ABS nélkülitől ( j. hátsó, b.hátsó, j.első, b.első ). Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-06-26 14:48 mazda6.. részére

A változás okát a távolból nem tudjuk megítélni. Ennek a verziónak az eddigi egyetlen szoftverfrissítése nem érinti a keverékképzést, teljesítményleadást.

mazda6.. | 2012-06-26 07:29

T. Szakértő! Egy 2.0 140Le M6 van. Pár hónapja voltam a 120000 Km-es kötelező szervizen amikor a szerelő egy új állítólag kötelező szoftverfrissítést hajtott végre. Én úgy érzem mintha az autó teljesítménye nem a régi megszokott dinamikus lenne,(pl.140 km/ó ról gyorsítva lomha) és a fogyasztása pedig 8,5-9 L lett. A szervízbe másnap visszamentem mert rángatott és nem ment normálissan. Egy másik szerelő csinált rajta egy tanítást és a helyzet minimálisat javult. A tanítás után a legrosszabb porlasztói érték 72 volt. A probléma nem hagyott nyugodni ezért raktam bele pro-tec Common Rail dízel motor üzemanyagrendszer tisztító adalékot, és utánna szintén tanítva lett a gép és a legrosszabb fej érték 42 re módosult. Igazából nincs tippjük, hogy mi okozza ezt. AZ olajszint ok. karter gáz visszadolgozás nem vészes, dpf nem jelez a telítetsége gép szerint normális. Vajon hol lehet a hiba? A porlasztók állapotát a szervízben mért adatok alapján egyértelműen meg lehet állapítani? Válaszát előre is köszönöm. üdv.

mazda-auto.hu | 2012-06-18 09:28 fuzzy részére

A nagynyomású dízelekben már nem porlasztónak, illeve azon belül porlasztó csúcsnak, hanem befecskendező szelepnek hívjuk az üzemanyag porlasztásáért és hengerbe juttatásáért felelős alkatrészt. Ez már komplett egység. Ritkán megy mind a négy egyszerre tönkre, elég a hibásat cserélni. A csere max. 2 óra. Az alkatrész 1-2 nap.

fuzzy | 2012-06-16 16:28

ezt a befecskendezőt nevezik porlasztócsúcsnak is vagy az egy teljesen másik alkatrész?aból tönkremehet csak 1 is vagy ált ilyenkor mind a 4 hibás?mert a szerelő nem tudta megmondani,h hány darab csak h a számitógépe befecskendező szelep hibát ir ki?most akkor nekem hány darabra alehet szükségem?ennek a kicserélése nagy munkát vesz igénybe?kb mennyi idő alatt lehet ezt kicserélni?nekem itt a szerelő 1 hetet mondott....

mazda-auto.hu | 2012-06-13 10:10 fuzzy részére

Nálunk 120e Ft körül van egy új befecskendező. Felújítani nem lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó