2024. November 24. - Emma
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA HAKAZE
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Wombat | 2014-01-06 19:43
egy 2002/9-es mazda6 1,8 te boldog tulaja vagyok, az egyetlen probléma az, hogy mikor elhoztam és megtankoltam akkor derült ki, hogy az üzemanyag szintjelző nem jó.. gondoltam üres, mert világított a kis lámpa is, de 35 liternél többet nem sikerült tankolnom. már beszéltem az eladóval, januárban tudom visszavinni, és megnézni ezt a problémát, de addig is van valami tanács, hogy mire számítsak majd? úszó/jeladó hiba lehet, vagy a műszer reálisabb?
mazda-auto.hu | 2014-01-06 08:33 bakter8 részére
Nincs digitális szerviz nyilvántartása. Az utolsó egyéb adat. 2006.12.18. 48196 km.
mazda-auto.hu | 2014-01-06 08:23 mgerihun részére
Gratulálok az autóhoz!
A használattal kapcsolatban inkább az itt leírtakat kellene tartani:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-rx-8-rx8-wankel-szerviz-olajcsere-gyik-auto-expanzio.html
Elképzelhető például, hogy testkábel hiba okozza a problémát. Feszültséget kell mérni egyes pontokon a motor működése közben. Ha valahol különbség van, ott van a feszültségesés, ami a hibajelenséget okozza.
mazda-auto.hu | 2014-01-06 08:16 stuszi részére
Egyáltalán nincs digitális szerviznyilvántartása az autónak. Az utolsó garanciális bejegyzés 2006.11.10. 40318 km.
Nincs sem a szervónak, sem a hűtőfolyadék kritikus szintjének jelzése.
bakter8 | 2014-01-05 20:15
Lehet e tudni valamit a JMZLW19R240301171 alvázszámu mazda mpv előéletéröl? Elöre is köszi
mgerihun | 2014-01-05 15:40
Tisztelt Szakértő !
3 napja vettem RX 8-at, direkt olyat kerestem ami megbízható. 2006os évjárat, 1 tulajdonos végig, 160.000km motorcsere vagy felújítás nélkül, nincs kompresszió vesztés, végig márkaszervizben szervízelt, full extrás(bőr, sat nav, dvd stb) bár így csak jobban szívja majd aksit. Tulaj kiokított (50+os férfi, rx8 klubtag, 2 rx8asa van stb), indításnál kulcsot tartsam elfordítva amíg motor indul, olaj, hűtő üzemhőmérséklete legalább félig legyen mielőtt rálépek vagy felpörgetem a motort, leállításnál 4000es fordulaton járassam 8-10pmig és így vegyem el a gyújtást, akkor nem marad üzemanyag az égéstérben. Hideg, meleg indítással sincs gond.
A gondom :
2 napja mentem vele 80km-et pályán, semmi gond nem volt, állt a kocsi 4-5 órát majd kb 2 km után akkú visszajelző kigyúladt és nem sokkal később rá abs, servó stb lekapcsolt és kidobták visszajelzőt. Másnap reggelre akkú teljesen lemerűlt (előző napi kb 90km-e után), se központi zár, se gyújtás... Bebikáztuk majd gond nélkül mentem vele 13-15km-et városban, hazafele útón újra kezdte. Beálltam vele szervízbe ahol igazából ötletük nem volt, de kimértük, tőltés jó, és elvileg akkú is. Sarut már nem hagyom aksin. Ma már üzemanyagszint jelző is lenullázódik, kb világításon kívűl nincs semmi elektronika. Akkú jó, vettem másikat, ugyan az a baj. Sarukat lecsiszoltam. Esetleg lehet gond, hogy nem azt a kulcsot használtam amit előző tulaj, hanem a tartalékot ami még bontatlan volt? Az után kezdődőtt az egész.
Ha van bármi ötlet, tipp azt megköszönném.
stuszi | 2013-12-23 15:44
Köszönöm a választ,azt hiszem elviszem egy szerelőhöz ,hogy nézzen szét a motortérben.Mint jeleztem ,most ismerkedem az autóval.Próbáltam megnézni a szervóolajtartályban a szintet.Annak ellenére ,hogy "átlátszó a tartály hiába mozgattam meg az autót nem látszott benne az olaj mozgása,a zárókupakot is hiába vettem le ,fölülről belenézve nem lehet belelátni a tartályba.Igy próbáltam utántölteni egy minimális mennyiséget.Ezek után már mozgatva az autót látszot a szint ,de mintha csak az általan beöntött olaj mozogna a tartály tetején persze a max jelzés fölött.Ez meglepett és mivel gondolom a túltöltés nem tesz jót egy gumicsővel viszaszivtam azt a mennyiséget amit beletöltöttem.Kérdésem, van-e valamilyen visszajelzés a műszerfalon az alacsony szervóolajszintról?
Egyébként ugyan ez a bajom,mármint a szintellenőrzés a hütötartályon is.Korábban egy "A"vectrám volt ott elég volt rápillantani a tartályra,ill a szervónál egyszerüen lecsavarni a kupakot és minden látszott.
Nem értem még a Japán logikát!
Ezen kívül szeretnémha ránézne a szervízmúltjára:alvázszám:JMZGG148231150222
Elvileg ausztriában élte korábbi életét ,és 87000 km mutat az óra.
Előre is köszönöm válaszát!
mazda-auto.hu | 2013-12-23 08:17 stuszi részére
Ezt így elég nehéz megítélni a távolból. Akár motortartó bak is lehet, és gázadáskor nagyobbat billen a motor.
stuszi | 2013-12-22 17:55
Tisztelt Szakértő.Nemrég vásároltam egy 2003-as 1,8 benzines Mazda 6-ost.Még ismerkedem az autóval,de van egy zavaró hang aminek az okát szeretném megtudni.
Sajnos nem állandó ezért egyelőre szerelőhöz nem vittem,mert biztos ott nem jönne elő.
A lényeg,főleg elinduláskor,de hallotam már menet közben is csak akkor a menetzaj jobban elnyomja, de mindenképpen gázadásra egy nyekergő hang hallatszik a motortér jobb oldalából.Olyan mint amikor egy száraz zsanérú nehéz fémajtót becsuknak.Gondoltam a kormányműre ,de egyenes menetben is előjön.Esteleg a kuplungszerkezettel lehet összefüggésben?Óra szerint 87000 km futott az autó,ez még szerintem nem indokolná a kupliunghoz való hozzányúlást.Várom válaszát.
mazda-auto.hu | 2013-12-09 10:26 yodavida részére
Köszönjük a visszajelzést! Az alkatrész ára 14835,-Ft. Postai utánvétellel küldhető.