2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
zselyigy | 2016-03-10 15:43 Kassai Péter részére
205/65 R15 az egyik gyári méret, Ha R15 felnid van, akkor ilyen való rá. Szokták R16-os felnivel is szerelni az mpv-ket, azok ha jól emlékszem 215/60 R16-os méretűek, és drágábbak is szoktak lenni, mint a 205/65 R15 gumik.
Angol Beteg | 2016-03-10 14:35 Kassai Péter részére
Ha csak a másolt kulcsal csinálja akkor valószínűleg igen.
Kassai Péter | 2016-03-10 14:19
Mekkora gumi kell rá? Most 195/65 r15 van rajta, de nem 205/65 r15 kell rá?
csep88 | 2016-03-10 12:00
A japán belpiacos MPV-vel gondok vannak, most voltam vele ismét Grúziában. Előtte betetettem a gázt, Zavoli, a Molnárautógáznál, Páhi. Az MPV FS motorkódú, alvázszáma: LWEW-vel kezdődik, 2 literes benzines, 90 kw-os. A hibák, az alapjárat, leesett 600-ra, és ingadozik,előtte normális volt 800 körüli. Erőtlenebb is lett, és nagyobb terheléskor az automataváltó jobban felbőg. Az automata sebességváltó hátramenetben rángat, hidegindításkor alig akar menni. A váltóban az olajat tavaly cseréltettem, de a szűrőt nem, mert nem kaptam hozzá. A gázrendszert leellenőrizték, azt mondták jó, nézettem, lampda szondát, katalizátort, és mértek kompressziót is. Minden jó volt. A gázosnál azt mondták, hogy az automataváltót nézessem meg, mert azzal lehet valami. Hibakódot nem tudtak olvasni, mert a csatlakozója nem európai. A hiba kb. 3000 km múlva jelentkezett, miután betettem a gázt. Szerintetek lehet a gáznak köze, a hibához. Aki tud ajánlani jó diagnosztikást, vagy automataváltó szervizt írja meg. Előre is köszönöm a segítséget.
zselyigy | 2016-03-10 11:42 Kassai Péter részére
Én tavaly nyár óta a Michelin új CrossClimate gumijaival megyek és nagyon jól dolgoztak minden időjárási körülmények között. Ha nem jársz vele túl sokat, akkor megfontolandó ilyen gumi vásárlása. Négyévszakos, de rendelkezik a minősített téli gumi tulajdonságaival. Vizes úton még jobb is, mint a nyári gumik.
Üdv: István
Kassai Péter | 2016-03-10 10:33
április 1én megyek vezérléscserére.
az enyémen nem kell vízpumpát cserélni? ezt mondta a szaki…
más: nyári gumit kell vennem, tudtok ajánlani?
Kassai Péter | 2016-03-10 08:34 Angol Beteg részére
Ha gázadással noszogatom és pörgetem 1500-2000en 1 percig, akkor nem fullad le utána. Igy is imo?
Angol Beteg | 2016-03-10 08:17 Kassai Péter részére
Az lehet a gond hogy csak magát a kulcsot másoltattad, a kulcs fejben viszont van egy chip ami az immobiliser jeladója. Minden autónak van egy sajátja amit szintén hozzá kell tanítani. Kb. 20.000ft kulcsal együtt .
Kassai Péter | 2016-03-10 07:43
Másltattam kulcsot a autóhoz, de folyamatosan lefullad vele. Ez lehet?
Az eredetivel pöcc röff
Vagy nem kulcsprobléma?
Poseidon | 2016-03-10 06:39 Supermoto részére
Köszi! Megnézem, hátha nekem is csak valami ilyen egyszerű hiba van. Amúgy én is valami rezonanciára gondoltam de ugye az ördög nem alszik alapon inkább átnézem.