2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Supermoto | 2016-03-09 22:34 Poseidon részére
Ugyan ilyen búgó hang volt nekem is pár napja és én is nagyon megijedtem, de csak a kocsi alján a kipufogó és a váltó kulissza közötti fémlemez rezonált. Elég fura hangja volt, de kicsit megigazgattam és megszünt.
Üdv
Poseidon | 2016-03-09 21:38
Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy egyik napról a másikra a motor felől valahonnan mert még nem sikerült kiszűrnöm, hogy honnan jön egy búgó hang, de csak alapjáraton. Amint gázt adok eltűnik nagyon idegesít, hogy nehogy valami komoly baja legyen mert már egy motorcserén túl vagyok. Mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor akkor is előjön, de volt már olyan hogy egy kicsit csinálta aztán ahogy vártam egy percet elmúlt. Ha valakinek van valami ötlete akkor segtsen. Köszi
Poseidon | 2016-03-09 20:55 BekeTom részére
Kedves BekeTom!
A turbófelújításnál az MP Dieselt ajánlom nekem is ott csinálták a porlasztókat is oda hordtam minden diesel autómnál. Garanciával és korrekt áron csinálják és profin ami a fő lényeg és egy turbó nagyfelújítás 80-100e ft között megáll.
Üdv.
andras.76 | 2016-03-09 20:00
Sziasztok lenne egy kérdésem valaki nem tudna segiteni hátsó sárvédő iv beszerzésében nem találok sehol mintha olvastam volna hogy valaki irta hogy valamelyik autó tipusé paszol???Elöre is köszönöm.
matyas.telegdy | 2016-03-09 18:59 ep-son részére
Szia! Elvileg (és gyakorlatilag is) a kézifék visszajelző lámpának égve kellett volna maradnia, ha a folyadékszint egy bizonyos mennyiség alá csökken, aminek szerintem ilyen kopott pofák esetén be kellett volna következnie… Nekem pont most maradt égve a lámpa kiengedett kézinél, aztán kiderült, hogy az egyik hátsó fékcső szivárgott. Amúgy csak a jobb oldalon koptak le?
ep-son | 2016-03-08 22:57
A jobb első fékpofáim simára koptak, bele is mart a tárcsába. Szinte egyik napról a másikra jött elő a fékezéskor jelentkező csúnya dörzsölő hang. A szerelőm azt kérdezte, nem jelzett semmit a műszerfal? Valóban, nem kellett volna jelezzen valamit?
DoromCs | 2016-03-08 22:29 mazda-auto.hu2 részére
Sziasztok!
Ígértem, hogy vezérműszíj szakadás ügyében visszajelzek.
Nos nem szakadt el, csak átugrott. Bordás és külső szíj, valamint feszítő csere, 154eFT és mehet is. Az autó működik, nem érzek az erején különösen változást. Csodálkozom, hogy ha elment a vezérlés, akkor lehet, hogy semmi nem vert bele semmibe, semmi nem sérült, görbült, vagy idővel jöhetnek még ki gondok emiatt?
Más.. kb. egy éve előfordult, hogy elment fékszervó. Nem volt egy megnyugtató jelenség, de az autó nagyon-nagyon ritkán adta elő, a szervíz, akihez akkor vittem pedig nem akart vele foglalkozni, mert azt mondták, majd ha állandóan baj van, akkor tudják kiszűrni a problémát (szép kis hozzáállás..).
A lényeg, hogy most a vezérműszíj eset után az autó vissza is került a szervízbe, mert szinte állandósult a fékszervó probléma. Ma megbontották és mondták, hogy a vákumszivattyú nem kap olajat. Kérdésem, hogy mire számíthatok? Hogyan függhet ez vajon össze a vezérlésproblémával? Miért pont most ment tönkre teljesen, miért nem kaphat olajat?
Köszönöm előre is!
Supermoto | 2016-03-08 21:52 fieldee részére
Volt nekem is hasonló jelenség. A vízpumpa csapágy tört el, megragadt és elszakad a szíj. Nem járt semmi különös hanghatással a tünetek ugyan ezek voltak A szelepmozgató himbák ki vannak könnyítve és az törik el, a dugót nem érte el egy szelep sem. Ha jól emlékszem3 vagy 4 szelepet és himbát kellett cserélni.Nekem az alkatrész forgalmazó cég egy szakértői vizsgálat után elismerte a vízpumpa anyaghibát és rendezte a számlát.(3000 km volt a vezérlésben) Új vezérlés, szelep, himba, tömítések, munkadíj stb. 270,000 körűl volt a számla.
Űdv
fieldee | 2016-03-08 20:03
Üdv!
Gyors kérdés. 25.000-el ezelőtt cseréltettem vezérlés szettet. Ma délelőtt, egy nagyon halk búgás után volt egy nagyon halk kattanás (kb olyan mint amikor egy relé kold) és elment a kormány szervóm. elkezdtem félre húzódni akkor tapasztaltam, hogy a gázra nem reagál, és sebességben sincs (motorfék mellett) üzemi fék szervóm (kompresszió sincs?). Indítózásnál gyorsan teker, és nem indul. Hibakódok P0342 P0101 P2009
Azzal próbálom magam nyugtatni, hogy elszált a hosszbordás szíjjam, és az legerte vagy megakasztotta a vezérlést. Ez elképzelhető? A másik… nyugtassatok meg, hogy az MPV 2.0 diezel motor is úgy van megcsinálva, mint pl a 323 motorja, hogy a dugó nem érheti el a szeleptányért.
Autó szerelőhöz lerakva én meg nem tudom, hogy fogok aludni az éjjel ;(
BekeTom | 2016-03-07 13:38 maddriver részére
Kedves Maddriver és fórumtársak,
Én is eljutottam a turbó felújításig sajnos. A szakszervíz nettó 430000-re taksálja a gyári új turbót és nem javasolja a felújítást, mert bizonytalan.
Megírnátok kérlek privátba (beketom@gmail.com), hogy hol volt jó tapasztalatotok turbó felújítással, mivel lassan kevesebbet ér a kocsi a piacon, mint amennyit rá kellene költsek?
@Szakértőtől kérdezném, hogy a 430000 nettó reális ár?
köszönöm a válaszokat,
T