2025. Január 5. - Simon

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hami777 | 2016-03-07 01:27

Sziasztok!

A kocsi alatt futó csövekkel nekem is gondok vannak. Először a hátsó radiátorhoz menő fütéscső lyukadt ki. Azt ideiglenesen megoldottam a lyukas részt kivágva Dacia gumi fűtéscsővel pótolva. Szeretném ezt azért véglegesíteni egy csőcserével. Esetleg gyártatott már le valaki ilyet? Vagy létezik gyári nem túl horror összegért?

Valószínüleg a klímacsővel is problémám van, mert a nyár végén egyszercsak elkezdett nem hideget fújni, úgyhpgy ha valaki Pest megyében tud megoldást ajánlani, annak örülnék

Kassai Péter | 2016-03-05 17:46

Sopron...

Zsolti bá' | 2016-03-05 17:24 Kassai Péter részére

Nagy valszeggel Hátul rohadt széjjel az is. Nekem is ott lyukadt ki. Ha Debrecen közelében laksz, tudok ajánlani szerelőt.

 

Kassai Péter | 2016-03-05 17:16

Hát nem megy … :(

A nyári melegek elött meg kell csináltatnom :)

Zsolti bá' | 2016-03-05 17:12 szebiboy részére

Ez meg nekem új. Az enyém fűt felül is, legalább is langyos levegő jön ott is, ha rajta van a fűtés. A könyve szerint is kell fűtenie felül. Azt írja, hogy "fordítsa a kívánt légáramlásnak megfelelő pozicióba!" Egyébként az általad leírt működés is lehet helyes, mert a meleg levegő felfelé, míg a hideg meg lefelé terjeszkedik. Nálad a csövekkel nem lehet gond, ha valamelyik állásban fűt hátul, akkor be van kötve.

szebiboy | 2016-03-05 16:28

Zsolti bá! Nem is tudtam ,hogy a felsőnek kell meleget fújni … Azt hittem ott csak a klima megy,mert ha alsóra állítom ott meleget fúj viszont ha felsőre akkor hideg levegő jön csak …  Akkor nálam is ezt a cső dolgot meg kell nézni….   Megint tanultam valamit… Köszönöm !

Zsolti bá' | 2016-03-05 16:17 Kassai Péter részére

Ha szerencsés vagy. A klimacső is hajlamos a szétrohadásra. Egyébként a klímánál látszik az, hogy a japán mennyire precíz. Nekem egy Fordom volt előtte, ott ha bekapcsoltam, akkor azt egyből észre lehetett venni:megemelt alapjárat, a folyamatosan járó hűtőventillátor hangja, teljesítmény csökkenés. A Mazdánál? Szinte észre sem lehet venni. Fordulat nem változik,teljesítmény csökkenés nincs, a ventillátor csak néha kapcsol be egy fél percre, szinte hang nélkül. Ha nincs felnyitva a motortér észre sem lehet venni hogy dolgozik.

 

Kassai Péter | 2016-03-05 15:20

2 vastag ledugózva, de egy vastag és egy vékony (klima?) nem .

Akkor lehet a klimával “Mennie” kellene? Este kiprobálom :)

Zsolti bá' | 2016-03-05 10:05 Kassai Péter részére

Ahhoz, hogy megnézd, nem kell akna. Jobb oldalt hátul megemeled és ha a hátsó keréknél alábújsz, akkor meg tudod nézni. Belül megy a fűtés, kívül meg a két klímacső. A kerék elülső oldalánál kanyarodnak fel a kasztniba. Sanszos, hogy le vannak dugózva.

Kassai Péter | 2016-03-05 09:22

csütörtökön tudok alámászni (aknában), v ha alánézek is simán látni?

Hátul a fűtéscsap melegre van állítva. Ventillátor megy. A hátsó zsanérok a hideget fújja mint a bolond :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó