2025. Január 6. Hétfő - Boldizsár

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zsolti bá' | 2016-02-19 23:51

Szia! Az elrohadt rész lett cserélve mind a két csőnél. A radiátor meg a kompresszor oldalon oldható kötés lett csinálva, ezek közé került az új cső. A csöveket a szerelő gyártotta le, nem gyáriak. Nyomáspróbával, anyaggal, gázfeltöltéssel, tokkal-vonóval volt 25000. Nálad viszont előszőr meg kell nézni a hátsó radiátort, mert lehet, hogy az lyukas és ezért dugózták le a hátsó kört. Bár maga a gyári cső sem olcsó, és ha a szaki nem akart vele szórakozni, akkor lehet, hogy csak a cső volt rossz.

baksiole Zsolti bá' részére | 2016-02-19 20:56

Szia. Láttam irtad hogy klimacsőveket cseréltetek hátul ,nekem el vannak vágva a csatlakozásnál. Meg szabad kérdzni ,hogy kb mennyibe fáj egy ilyen csere? Köszi

nagydann | 2016-02-18 12:56

Szerintetek mitől lehet az hogy az első fékem csikorog, és csak akkor ha nem lépek a pedálra, pl ha lassan gurulok, akkor lehet is hallani még felhúzott ablakkal is. A fékbetétekben meg a tárcsában is max 3000km van, pár hónapja lett kicserélve, vadiúj nyeregcsavarokkal összerakva. Most kezdte el a csikorgást/nyikorgást nemrég, kb 3000 km-t csendben volt. Előre is köszi!

DoromCs | 2016-02-15 16:57 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm mindenkinek a válaszokat, elkönyveltem a buktát és ha jól értem a kommentekből, akkor az ár és az idő a felújításra nagyjából korrekt.

Ha készen van, jelentkezem a tanulságokkal.

scele | 2016-02-15 15:00 andras.76 részére

Köszönöm, továbbítom az infót a szerelőnek.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:52 DoromCs részére

A jelek alapján sajnos esélyes a szíjszakdás, és akkor még elég bátor is volt a szerviz, hogy árat mert adni, mert ilyen esetben mi megnézzük, hogy valóban elszakadt-e a szíj, és ha igen, akkor csak a megbontás után tudunk árat adni.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:38 scele részére

Amit andras.76 írt a válaszában, arra tippelnénk mi is, és a bruttó árat is tökéletesen adta meg.

bodobalazs | 2016-02-14 15:36

Üdvözlet!

2002-es MPV-n a jobb hátsó ajtó nem akad meg kinyitáskor. Megnéztem, alul egy lap tartja elvileg a görgőt ilyenkor, ami most félig “le van esve”. Nem tudom eltört-e hátul vagy mért nem feszül a sínre? Gyakori probléma? Illetve miként szervízelhető?

kopott | 2016-02-13 15:07 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, megoldódott közben!

mazdarobi | 2016-02-13 07:49 nagydann részére

Én már láttam pár szíj szakadást ilyen motoron is.

Elkezd folyni a vezérműtengely szimmering,s megeszi a szíjat.Ha valaki figyeli akkor észreveszi az olajat a kocsi alatt,s megelőzhető a gond.Ha nem figyel drága lesz….

Lehet,hogy ezért cseréltek már szíjat nálad,s nem azért mert 240 volt benne.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó