2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


martonvarga | 2013-12-17 11:26

 Tisztelt mazda-auto.hu!

 

Szeretnék leinformálni egy Mazda 5-öst, hogy az elektronikus nyilvántartás szerint mi az autó előélete. Az autó Németországból behozott, azonosítói a következők:

 

Modell: Mazda 5T 1.8 MZR SV EX TREND K

 

Alvázszám: JMZCR198280217865

 

Nagyon köszönöm

 

berzoltan | 2013-12-11 10:57

Köszönöm!

Próbálkozom. Az a testeléses alapjáratbeállítás, az a módszer amikor a Diag. csatlakozó TEN és GND pontját összekötik, mint a régebbi Mazdák esetében? Ezen is van ilyen Diag. csatlakozó, nem csak az OBD?

Vagy inkább szakszervíz?

mazda-auto.hu | 2013-12-10 08:42 berzoltan részére

 Elképzelhető, hogy a takarítás közben szennyeződés került az alapjárati megkerülő levegő csatornába. Másrészről szükséges lehet egy "testeléses" alapjárat beállítás.

Egyébként az nem hiba, hogy nagyobb sebességnél magasabban tartja üresben a fordulatszámot a vezérlőegység.

berzoltan | 2013-12-09 17:02

 Tisztelt Mazda-Auto!

 

Nemrég vásároltam egy faceliftes Mazda 5 1.8TX benzines autót. A hideg reggeleken feltűnt, hogy a bemelegedésig mintha szorulna (ragadna) a gázpedál, majd be is határoltam, hogy a (mechanikus, bowdenes) fojtószelep a hajlamos "ragadni" az alapállásnál amíg hideg. A fojtószelepet nem leszerelve (a légszürő felöl, nőgyógyászati alapossággal, hozzá való anyaggal) kitisztítottam. A szokásos trutyi volt benne, attól ragadt. A tünet megszűnt, könnyedén jár, a gáz finoman adagolható. Tudom, hogy az ECU "tanul, meg ilyenek", így az első pár kilométeren lévő 2000 körúli alapjáraton nem lepődtem meg, néhány tíz km alatt be is állt normálisra.

Viszont azóta az a jelenség áll fenn, hogy 2000 környékén (kb. 1800-2300) közötti folyamatos fordulatszámnál időnként mintha lelépnék a gázról, majd pár mp múlva újra jó. (ez kb 600km óta van - ebből gondolom, hogy már nem az ecu próbálkozik?) Továbbá ha kb 30km/h alatt teszem üresbe a guruló autót akkor alapjáratot ad, míg ha e sebesség felett, akkor (akár 1100ról is) kb. 1600 körül forog a motor. Ha simán megállok akkor szépen beáll a normális alapjárat.

OBD2n lekérdezve hibakód nincs.

Az autó sajnos már nem garanciális.

Mi lehet a probléma valószínű oka?

 

Válaszukat előre is köszönöm!

 

littlerock79 | 2013-12-05 11:08 ZSEBI78 részére

 szerintem Ebay-en találsz emberi áron, de nem tudom nem kell -e hozzá foglalat is? Gondolkodtam már a dolgon én is, de egyelőre megvagyok nélküle...

ZSEBI78 | 2013-12-04 18:51

Sziasztok mzda5 hátsó csomagtér rolót keresek.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 11:55 Robby részére

 Az utolsó szerviz kb 275000 km-nél volt Hollandiában. Inkább elküldtem email-ben, olyan sok adat van.

Robby | 2013-11-22 16:11

Tisztelt mazda-auto.hu!

Lehet tudni valamit a kovetkező alvázszámú autóról:

jmzcr19t600348787

 

Köszönettel

mazda-auto.hu | 2013-11-19 09:25 Fisher részére

 Az inkább a hűtővíz melegítő kályha füstje lehetett. A rejtett, vagy normál regenerálásokat változatlan terhelési körülmények esetén is megugró pillanatnyi fogyasztási érték emelkedésből lehet észrevenni.

Fisher | 2013-11-18 22:19

  Tisztelt mazda-auto.hu!

Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz, hogy miből tudhatom, hogy az autóba regenerálási ciklus megy végbe? A minap az indítás után közvetlenül nagy fehér füst jött az autó alól, a motor leállítása után elmúlt és azóta sem jelentkezett. A műszerfalon nem jelez hibát. 
Ez mi lehetett? Válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó