2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-01-08 15:05 corre78 részére

Rendben. varga@mazda-auto.hu

corre78 | 2010-01-08 14:29

Köszi :-)
Akkor legyen 23.000 postával. Mehet így? ;-)
H igen, akkor milyen e-mailre írhatok adatokat?
Üdv: Kornél

mazda-auto.hu | 2010-01-08 12:44 corre78 részére

Gratulálok a csillapítókhoz. 20 + posta alatt nem megy, akkor inkább megtartom tartaléknak, egyébként is kicsit jobban tetszik az autó állása ezekkel, mint az Eibach-al.

corre78 | 2010-01-08 11:27

Helló!

Sikerült zsír új Bilstein B6 lengéscsillapítókat szereznem szenzációs áron. Pontosan ilyenek vannak a 40th anniversary modellekben (még a mazda logó is bele van ütve). Nos ezek (a német fórumosok tapasztalataiból tudom) hosszabbak picivel, mint a hagyományos Tokico telók. így viszont már érdekelne a H&R sportrugó szettetek. Tudnánk még egy picit csiszolni az árból (leutóbb még tavaly áprilisban 23000 Forintról volt szó postával együtt)? Tekintve, hogy 40000 km-t mentek a rugók. ;-)

matesz | 2010-01-04 08:40

Hát a szervíz szerintem csak konstatálta a hibát...
Hol helyezkedik el ez a kütyű?

mazda-auto.hu | 2010-01-04 08:27 matesz részére

Meg kell nézni, lehet, hogy csak érintkezési, vagy egyéb, csere nélkül is orvosolható hiba van.

matesz | 2010-01-02 08:56

sziasztok,

vizsgára vittem volna az autót, de sajna égett a fényszoró szintszabályozó check lámpája.Gondoltam nem egy nagy költség.Hát amikor közölték az anyagárat, dobtam egy hátast...150 ezer...Valami kütyü a futómüvőn.Mondtam, hogy várjanak a cserével, lehet, hogy van valami más megoldás..Köszi a segítséget.

corre78 | 2010-01-01 11:39

B.Ú.É.K!!! :-)

charlie | 2009-12-28 21:00

Sziasztok!
Kigyuladt az RX-8 asban a motrdiagnosztika lámpa majd a katalizátor a kipufógóval fellízott.Mi történhetett?

zzoltan | 2009-12-27 19:19

Sziasztok!
Pont aznap amikor elkezdtem premixelni (kb 2-3 hete), akkor csinált egy olyant az autó, hogy utazás közben 5-ik vagy 6-ikban 6000 rpm-nél hiába nyomtam neki, nem gyorsult az autó. Olyan volt, mint ha nem kapott volna elég üzemanyagot az autó ahhoz, hogy gyorsuljon, csak épp annyit, hogy tartsa a sebességet. Akkor azt hittem, hogy esetleg nem elegyedett el megfelelően az olaj és a premixre vezethető vissza a jelenség, főleg, hogy előtte még sosem csinált ilyent.

Ma hamarabb lementem a garázsba, amíg barátnőm még készülődött. Ellenőriztem az olajszintet, majd beindítottam az autót. Simán pöccre beröffent. Vártam 1-2 percet, addig kinyitottam a kertkaput, majd kiálltam az utcára és a kocsi mellett állva vártam a barátnőmre.
Azt vettem észre, hogy kb 6 másodpercenként "durran" egyet a kipufogó, a motor meg mint ha 6 másodpercentként le akarna fulladni, vagy mint ha kihagyna a gyújtás.
Kb 10 percig járattam a motort, amikor végre elindultunk. Még egy 10-15 km-t óvatoskodtam, aztán 5000-ig felbátorodtam.
Teljesen egyenletesen haladtunk 6-ikban 5000 rpm-el, amikor is úgy gondoltam jó lenne kicsit sietni. És akkor megint jött a tünet, hogy hiába nyomtam nem gyorsult. Eltelt 8-10 másodperc amikor mint ha mi sem történt volna elindult az autó mint egy rakéta és utána már sem oda, sem a vissza úton nem tapasztaltam hasonlót.

Mi lehet ez? Ugye nem komoly, csak valami gyújtás probléma?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó