2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-06 15:16 winningblue részére

 Nem ajánlott otthon kiszerelni az említett elektronikát. Az automata ablakmozgatás hiányát gyenge akkumulátor is okozhatta.

Diagnosztikával pontosítható, de valószínű, hogy kontakthiba van a légzsák rendszerben.

winningblue | 2013-11-06 10:29

 Üdv!

 

Nemrég vettük meg első autónkat, egy 2004-es, benzines, 1.6-os, TE felszereltségű, ferdehátú hármast. Nagyon szeretjük! Csak van egy-két apróság...

 

Az előttem szóló ablakemelős problémához hasonló jelenséget tapasztalunk, ugyan nem húzódtak le maguktól az ablakok, de velünk is előfordult, hogy a vezetőoldali gombok nem kezelték a másik három ablakot. És nem volt benyomva az a gomb, amelyik ezt korlátozná.

 
Az említett elektronikai doboz a kesztyűtartó alatt-mögött házilag is tisztítható, vagy inkább szakembert igényel? Ha cserére szorul, kb. milyen összegre lehet számítani?
 
Két másik furcsaság:
- Menet közben az anyósülés előre-hátra történő mozgatásakor kigyulladt a légzsák/övfeszítő hibajelzője. Megállás majd újraindítást követően 6mp után elaludt, ahogy kell. Ez kétszer is előfordult, így most átmeneti megoldásként menet közben nem állítgatjuk a jobboldali ülést.... Valami érintkezési hiba lehet?
 
- A bal első tompított fényszóró néhány napra kialudt. Most újra vidáman világít. Lehet, hogy nincs rendesen a helyén az izzó?
 
Köszi szépen!

 

maqaveli | 2013-11-05 16:18 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm válaszát.

Most jut még eszembe a múltkor csinált még olyant, hogy az  ablakemelők nem mentek érintősen, hanem csak addik amíg a gombot nyomtam, és nem lehetett irányítani a többi hármat, csak a söfőr felőlit. Ezt is csak két alkalommal csinálta. Azóta nem volt baj.

mazda-auto.hu | 2013-11-05 09:05 maqaveli részére

 Van az utastérben egy "elektronikai doboz", mely elsősorban az utastér berendezéseinek irányításáért felel( a kesztyűtartó alatt-mögött.. Ennek párásodása szokott hasonló jelenséget produkálni. Takarítással, szárítással, utólagos szigeteléssel hosszabb időre megoldható a dolog, de néha csak a doboz cseréje segít. Esetleg előfordulhat, hogy egy utólag beszerelt riasztó és ablakmodulok okozzák a problémát.

maqaveli | 2013-11-04 22:31

Sziasztok!  

 

 Egy érdekes kérdésem/problémám lenne. Van egy Mazda 3-asom, 2007-es évjárat  1.6-os benzines. Történt, hogy az autót otthagytam kulcsra zárva, pár óra múlva mind a négy ablako leeresztve találtam. Az autóból semmi nem hiányzott, szóval nem hinnném hogy valaki leengedte volna kulcs és indítás nélkül az ablakokat - 100%, hogy nem én hagytam úgy és más sem foglalkozott vele. Vajon hogyan lehetséges hogy az ablak magától leereszkedett? Valami elektronikai hiba lenne?

mazda-auto.hu | 2013-11-04 07:55 mazda2012 részére

 Sd kártya nélküli autóval még nem volt dolgom, mert egy kártya minden navigációs autóhoz jár. Jelenleg egy Kelet-Európa adatait tartalmazó SD kártya 135762,-Ft.

mazda2012 | 2013-11-01 17:37

Tisztelt Szakértő!

2 hete vásároltam Németországban egy Mazda3 tipusú autót. 2012-es évjárat, 2.0 benzines (150le), nagyon jól felszerelt. A problémám a gyári beépített navigációval van, amihez nem kaptam sd kártyát. Jelen pillanatban a rádión kívűl semmilyen funkció nem működik (ipod vezérlés, bluetooth csatlakozás, stb.). Kérdésem az lenne, hogy az sd kártya hiánya okozza-e a problémát? Ha igen, hol tudnám beszerezni?

Válaszát előre is köszönöm.

Holiday | 2013-10-31 16:52 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

 

Köszönöm válaszát, magam is a benzines felé hajlok. Két kérdésem lenne még, feltételezve, hogy olyan autókról beszélünk, melyeket rendsen szervizeltek pl. szakszervizben:

- mire kell figyeljek, ha 90 ezer km. körüli autót választok (milyen várható nagyobb javításokkal -és kiadásokkal- számolnoöm mindenképpen, amit a karbantartási technológia mindenképen előír ilyen futásnál)

- mik lehetnek egy 150 ezret futott autón a leginkább megfigyelendő dolgok.

Jellemzően 2004-2006 közötti autók esnek a látókörömbe.

 

Köszönöm válaszát.

mazda-auto.hu | 2013-10-31 15:13 Holiday részére

 A dízelek ( kimondottan az 1,6-os) jóval érzékenyebbek abban a tekintetben például, hogy hol, és milyen gyakran szervizelték őket. A benzinesek, különösen az 1,6-os, vagy nagyobb motorral kevésbé. Ettől függetlenül a makulátlan, és igazolható előéletű autók ajánlhatóak elsősorban. 

Holiday | 2013-10-30 16:11

Üdvözlet a résztvevőknek!

 

Játszok a gondolattal, hogy család többedik autójaként  l. generációs Mazda3-ast vásároljak. Jellemzően a benzineseket nézem, de nem zárkózom el a dieselektől sem. Jó ideje böngészem a netet ezügyben, de nem találtam semmi olyan utalást, mely ezeknek az autóknak azon ismérveit taglalnák, amikre vásárlás előtt fokozottan oda kell figyelni. Gondolok itt a vezérlés cseréjének elvégzésére, a tipus érzékeny pontjaira, egyebekre.

 

Várnám szakember és használó véleményét is abban a reményben, hogy sikerül egy minden szempontból jó autót találnom majd.

Szép napot!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó