2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-10-25 08:20 TChriss részére

 Egyes 1,6 dízel Mazda3-asokon van egy kézi pumpa (mint egy kicsi rögbi labda), mellyel meg kellene próbálni felszívni az üzemanyagot, hogy látszódjon a csőben. Pumpálás közben valaki önindítózhatna. Ha nincs ilyen kézi pumpa az autón, akkor igen nehéz "felkapatni" a gázolajat a rendszerbe.

Ha így beindul a motor, attól még a probléma nincs megoldva. Meg kell keresni az okát, miért levegősödik le a rendszer.

TChriss | 2013-10-24 22:45

 Tisztelt Mazda!

 

A segítségét szeretném kérni, van egy 2006 os mazda 3 diesel kocsink ami a következőt produkálta: menet közben fogta magát és leállt. Indítás semmi, felnyitottam a motorháztetőt megnéztem a biztosítékokat minden oké mind jó, az viszont valami zúgott ezek után megnéztem , a jövőági üzemanyag csövet és teljesen átlátszó egy dl üzemanyag sincs benne. 

Nem tudom ez mennyire befolyásolja a dolgot, de előtte  1 nappal akksit cseréltem és addig szöszmötöltem a korva kulcsal hogy magát az akksit kb 2 mp rövidre zártam úgy hogy rajta voltak a kocsi sarui.

Valamint beinditásnál azt vettem észre mikor még ment , hogy az önindító többet teker kb 2 fordulattal.

A kocsiba 2 évente van gázolajszűrő cserélve ami a motortérben van a kocsi 7 éves és kb 44.000km van benne. 

 


Válaszát előre is köszönöm.

 

 

mazda-auto.hu | 2013-10-24 09:22 berenyi részére

 A gyári nyomásellenőrző rendszer csak olyan kerekek esetében működik, melyekben van nyomásszenzor. Feltételezem, hogy a 16 collos felnikbe nem lettek beszerelve ilyen szenzorok.

berenyi | 2013-10-23 08:52

T. Mazda!
A Mazda3-asomon néhány napja cseréltem le a nyári gumikat (205/50/17), ill a gyári Mazda alufelnit (17 coll) téli szettre, mely során más márkás 16 collos alufelnit, ill 205/55/16-os gumikat szereltettem fel.
Kb. 20 km megtételéig nem volt semmi gond sem, majd hirtelen jelzett a keréknyomás mérő műszer (és azóta is jelez). Ellenőriztem a guminyomást, minden rendben találtam.
Mi lehet a gond?Hogyan tudnám a hibát elhárítani?
Köszönöm előre is a választ!

ungyi | 2013-10-21 17:37 ungyi részére

 Igen,engem is annyira meglepett,hogy ma min. 10 alkalommal kipróbáltam az öv nélküli elindulást,de nem hallottam semmi különöset.A bekapcsolásra figy.jelzés a seb. határnál rendesen szólt. Viszont arra figyeltem fel,hogy a baloldali nyitott rekeszben tartott aprópénz kanyarodáskor, elinduláskor majdnem hasonló hangot ad. Eddig vélelmezem,hogy ez lehetett,mert ma nem hallottam semmilyen idegen hangot. Jelzem, ha újra jelentkezik. Köszönöm szépen! 

mazda-auto.hu | 2013-10-21 08:25 ungyi részére

Így a távolból sajnos elképzelésem sincs a hang eredetét illetően. Ha nem volt bekapcsolva az öv, és ennek ellenére nem szólt a figyelmeztető hang (ha az autó sebessége meghaladta a jelzés határát), akkor nyilván annak a hangszórónak a hangja is lehetett, de nem hallottam még ilyen panaszról.

ungyi | 2013-10-20 16:48

T.Mazda!

Ma a két éves 15 E km- sedánommal azt tapasztaltam,miután a garázsba beálltam,hogy  egy hörgő hang hallatszik, mint amikor a hangszóró bedöglik. Megálltam, ujraindultam és ekkor már rendesen szólt a bizt. öv riasztója. Nem tudom mi volt, a bizt. öv riasztója adott-e ilyen rémisztő hangot 10 méteren át? Lehet más is?Szokott ilyen hangot adni a bizt. öv jelzője?

Tisztelettel köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2013-10-10 08:03

 Diagnosztikával meg kell állapítani, hogy benzin-, gyújtás- , vagy forgásjel - hiány okozza a leállást.  

mojszi | 2013-10-09 21:31 mazda-auto.hu részére

 Bocs hogy kimaradt, benzines 1,6-os. 2004-es évjárat!

mazda-auto.hu | 2013-10-09 15:55 mojszi részére

 Dízel, vagy benzines?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó