2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Holiday | 2013-10-31 16:52 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

 

Köszönöm válaszát, magam is a benzines felé hajlok. Két kérdésem lenne még, feltételezve, hogy olyan autókról beszélünk, melyeket rendsen szervizeltek pl. szakszervizben:

- mire kell figyeljek, ha 90 ezer km. körüli autót választok (milyen várható nagyobb javításokkal -és kiadásokkal- számolnoöm mindenképpen, amit a karbantartási technológia mindenképen előír ilyen futásnál)

- mik lehetnek egy 150 ezret futott autón a leginkább megfigyelendő dolgok.

Jellemzően 2004-2006 közötti autók esnek a látókörömbe.

 

Köszönöm válaszát.

mazda-auto.hu | 2013-10-31 15:13 Holiday részére

 A dízelek ( kimondottan az 1,6-os) jóval érzékenyebbek abban a tekintetben például, hogy hol, és milyen gyakran szervizelték őket. A benzinesek, különösen az 1,6-os, vagy nagyobb motorral kevésbé. Ettől függetlenül a makulátlan, és igazolható előéletű autók ajánlhatóak elsősorban. 

Holiday | 2013-10-30 16:11

Üdvözlet a résztvevőknek!

 

Játszok a gondolattal, hogy család többedik autójaként  l. generációs Mazda3-ast vásároljak. Jellemzően a benzineseket nézem, de nem zárkózom el a dieselektől sem. Jó ideje böngészem a netet ezügyben, de nem találtam semmi olyan utalást, mely ezeknek az autóknak azon ismérveit taglalnák, amikre vásárlás előtt fokozottan oda kell figyelni. Gondolok itt a vezérlés cseréjének elvégzésére, a tipus érzékeny pontjaira, egyebekre.

 

Várnám szakember és használó véleményét is abban a reményben, hogy sikerül egy minden szempontból jó autót találnom majd.

Szép napot!

 

balu81 | 2013-10-29 21:51 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen a válaszát! Most megy hét éves szervízre az autó, majd visszajelzek, hogy mi lett a megoldás.

mazda-auto.hu | 2013-10-29 07:48 balu81 részére

 Sajnos nem látom, hogy mi szakadt le, így nem tudom megítélni a csere szükségességét. Amennyiben a legalsó vastagabb alukeret szakadt le, az nyilván nem szerencsés, de ha csak vízjáratok közötti hajtogatott "aluszalag" hiányzik egy darabon, az még nem okoz gondot.

tamassmn | 2013-10-29 07:08

Kedves Mazda fórum!

 

szeretnék leinformálni egy mazda 5-öst, hogy az elektronikus nyilvántartás szerint mi az autó előélete. Az autó Németországból behozott, azonosítói a következők:

Modell: Mazda 5L 2.0 lMZR-CD143PS 5T6GSAL-ACPNAV

motor, vagy alvázszám: JMZCR19R600368036

Bármilyen i9nformáció érdekel az autórol.

 

Köszönettel: tamassmn

balu81 | 2013-10-28 23:00 mazda-auto.hu részére

Amennyiben eltávolítàsra kerül, nem szűnik meg a tovàbbi rétegek alàtàmasztàsa és ezzel nem okozza azok idõvel történõ leszakadàsàt?

mazda-auto.hu | 2013-10-28 11:03 balu81 részére

 Jó lenne látni, hogy a leszakadt részben hűtővíz is kering-e, vagy nem? Amennyiben nem, akkor el lehet távolítani.

mazda-auto.hu | 2013-10-28 11:00 mazdafan részére

 Az izzót viszonylag könnyű ellenőrizni, de ha az jó, akkor elképzelhető, hogy a csomagtérajtó, és akarosszéria közötti gumi átvezetőben eltört a kábel, így nem jut el a feszültség az izzóhoz.

balu81 | 2013-10-27 21:18

 Tisztelt Mazda Szakértő!

 

2006-os Mazda 3-asomban ma tompított fényszórórt cseréltem és azt vettem észre, hogy a vízhűtő legalsó bordacsíkja majdenem teljes egészében le van "szakadva" és a motortér alját védő műanyagra rálóg? A kérdésem az lenne, hogy ez a csík egyszerűen visszaforrasztható-e , szükség van-e rá egyáltalán vagy a maradék bordák ellátják a hűtés szerepét, vagy esetleg új hűtőt kell-e beszereznem?

 

Válaszát előre is köszönöm!

 

Üdvözlettel:

 

Balázs

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó