2025. Március 3. Hétfő - Kornélia
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Még több Skyactiv váltó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
ivicze | 2011-03-21 10:41 mazda-auto.hu részére
Köszönöm.
2. 1,6 benzines. Létezhet, hogy ennyit enne a motor? Mert 650 km alatt valóban 3x tankoltam, bár igaz egyszer sem tele
3. Igen az összes km-t azt látom, de hogy tudok trip A meg B helyett csak simán mérni, ahogy előtte? Nem létfontosságú, csak zavaró...
mazda-auto.hu | 2011-03-21 08:14 ivicze részére
1. A hivatalos bejáratási időszak valóban 1000 km, de az alkatrészek nem minden esetben kopnak teljesen hivatalosan, így a bejáratás is egy folyamat. Van akinél ez az egyébként konkrétan meg nem határozható folyamat döntő része 200 km-en belül bekövetkezik, van akinél 15000 km-ig tart, vagy még tovább tart. A tartós 200km/h-ás sebességek előtt célszerű eleinte inkább csak rövidebb szakaszokon használni így az autót. 2. Milyen motor van az autóban?
3. A összes megtett kilométer adat állandóan ott van a váltogatható A-B napi számláló mellett.
ivicze | 2011-03-19 17:09
Természetesen a Deutsche Autobahn- on való tapasztalataimra vonatkoznak a leírt sebességértékek, mielőtt bárki megijedne.
ivicze | 2011-03-19 16:22
Szasztok,
Fél éves 2009-es M3- assal kapcsolatosan lenne pár kérdésem:
1. Mennyi ideig bejáratós az autó- a szalonban 1000 km-t mondtak, mikor vettem, most 9100 van benne és még nem tanácsolják a 200- zal autókázást
2. Igaz lehet-e amit a fogyasztáskijelző tartós 180- nál jelez: 20.00 l/ 100 km, egyfolytában?
3. Hogyan tudom leállítani a trip A és B mérést, hiába nullázok, nem tudok a kétfajta utazászámláróról visszatérni a simára?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-03-17 08:53 Vik8 részére
Szívesen. Köszönjük a visszajelzést!
Vik8 | 2011-03-16 12:16 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Auto-Expanzió,
Köszönöm szépen a hangkürttel kapcsolatos tanácsot, bejött. Oxidációs probléma volt a csatlakozónál. Nagy nehezen, de sikerült hozzáférni a motortérből a bal oldali kürthöz, és sikerült "ideiglenesen" javítani a problémát. Köszi még1x!
mazda-auto.hu | 2011-03-07 10:46 peti007 részére
Jelenleg 90868,-Ft az ára, és működni fog.
peti007 | 2011-03-06 20:28
Sziasztok!
Nemrégiben vásároltam egy dízel Mazda3-ast (1.6 CD TX 2004-es).
Az audiórendszer nem tudja lejátszani az MP3-akat, amivel tisztában is voltam. Kicsit keresgélve a neten, külföldi fórumokon több helyen olvastam, hogy létezik gyári MP3-CD modul az eredeti CD-olvasó helyére amit egyszerűen ki lehet cserélni.
Pontosan a GJ6B-79-AGXB (Pioneer CDS-4077ZM) kódú modult javasolták.
Kérdésem, hogy ez valóban működne a 2004-es Mazda3-ban, valamint Nálatok is meg lehetne-e rendelni, ill. milyen árban lenne?
Köszi!
Vik8 | 2011-03-03 09:39 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a kimerítő választ!
mazda-auto.hu | 2011-03-02 14:36 Vik8 részére
Lassabban melegszik fel, így később kezdi meg működését. Valójában az oxigén szenzor feladata, hogy a káros gázok semlegesítése szempontjából a katalizátor számára "beállítsa" a legmegfelelőbb benzin/levegő keverék arányt, viszont az oxigén szenzor sem működik amíg nem melegszik fel 300-400C fokra. Eddig a hőmérsékletig dúsabb keverékkel futhat a motor, viszont kevesebbel, mert az alapjárat biztosításához nem kell sok benzin. Tehát igaz, hogy hamarabb melegszik fel a rendszer ha elindulunk, de több benzin is kerülhet bele addig, ráadásul a nagyobb gázsebesség nagyobb eséllyel juttatja el odáig a benzint a csőben. Ettől függetlenül ritka, hogy a katalizátorba káros mennyiségű tüzelőanyag jut, ha jó a vezérlés.