2025. Március 3. Hétfő - Kornélia
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Még több Skyactiv váltó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-03-24 11:38 nemesacel részére
Elképzelhető, hogy az ABS motorja adja a hangot, de ezt így látatalanban nem lehet kijelenteni.
vbbalazs | 2011-03-24 09:54
Tisztelt Szervíz!
Mazda 3 benzin 1.4 üzemanyag szivattyúval kapcsolatos tapasztalatra lennék kíváncsi. Azt vettem észre, hogy gyújtás ráadásakor a szokottnál hangosabb hang hallatszik. Lehetséges, hogy elromlott/elromlik. Alapjáraton is hallható hang. Teljesítménycsökkenést rángatást nem tapasztaltam mostanában, régebben és talán egyszer fordult olyan elő, hogy egyet menet közben rángatott, de annak nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, mert utána minden rendben volt. Válaszát előre is köszönöm.
nemesacel | 2011-03-23 16:19
Tisztelt Szervíz!
Van egy 2008-as nemrég vásárolt 3-as mazdám, ami minden motorindítás és elindulás után ad egy surrogó hangot (gázpedálon mechanikailag érezni is lehet valamit), mikor eléri a 20km/h-t. Tudnának segíteni, mi okozza, illetve komoly probléma-e?
másik kérdés, hogy a váltó picit nyikorog váltáskor: mekkora ráfordítással lehetne-ezt orvosolni, érdemes emiatt szervízbe vinni? (Az autóra elveszett a garancia)
mazda-auto.hu | 2011-03-22 14:06 vbbalazs részére
A Ferodo nem rossz márka, de egy formán belül több különböző anyagú betétet is árulnak-árulhatnak, így nem lehet általánosítani. A gyári tárcsákhoz elsősorban gyári betéteket ajánlok, hétköznapi használat esetén.
mazda-auto.hu | 2011-03-22 14:05 ivicze részére
A két literes lehetett volna az alternatíva. Valahol egyszer olvastam, hogy az USA napi gépkocsi üzemanyag felhasználása valami kimondhatatlanul nagy számú literrel lenne kavesebb, ha minden autó jól beállított guminyomással járna. Éppen ezért tervezik, hogy hamarosan kötelező lesz minden új autóban a nyomásszenzor, mely tájékoztatja a vezetőt, ha csökken a nyomás a gumikban.
vbbalazs | 2011-03-22 13:03
Tisztelt Auto-Expanzió.
Azt szeretném kérdezni, hogy Mazda 3-as első fékbetétcsere esedékes, és milyen típusú ajánlott, illetve a Ferodo típus megfelelő-e?
ivicze | 2011-03-22 12:32 mazda-auto.hu részére
Köszönöm.
Hát igen, kár, hogy csak 1.6 benzinest importálnak.. Na mindegy majd lassabban megyek és rendszeresen ellenőrzöm az említett tényezőket.
mazda-auto.hu | 2011-03-22 08:49 ivicze részére
Igazság szerint ha rendszeresen ilyen sebességtartományban van használva az autó, akkor nagyobb motor célszerűbb választás lett volna. Téligumi, nem megfelelő guminyomás, felesleges klíma használat (automatán is be-be kapcsolgat) például jelentősen növelheti a fogyasztást.
Számottevően nem fogja módosítani a fogyasztást a nagyobb oktánszámú üzemanyag, de a motornak valamivel előnyösebb.
ivicze | 2011-03-21 20:00
Azért nekem akkor is sok, 160- nál is 12- 14 l- t ír ki. Azért nekem ez nagy csalódás- de minden mással teljesen elégedett vagyok az "új" 3-assal.
Még egy kérdésem lenne, ha főleg városon kívül használom, autópáylán, milyen benzint tankoljak bele? A szalonban sima 95-t javasoltak extra adalékok nélkül? V- Power/ Racing mehet bele, azzal esetleg lehet csökkenteni a fogyasztást?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-03-21 13:25 ivicze részére
1.Az 1,6-osnak a 180 km/h amár a teljes terhelés tartományt jelenti. Így a 20 liter is elfogadható. 2. Valójában nem értem mi hiányzik. Az eddigi egy (régebben) napi számláló helyett van kettő, melyek külön-külön bármikor nullázhatóak.