2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ERipley | 2016-08-25 09:55

Üdv!

2010-es Mazda 3-hoz keresek csúsztatható fedelű kartámaszt. A gyári fix (?) annyira hátul van, hogy inkább csak útban van a könyökömnek és számomra használhatatlan (170cm).

A neten rengeteg középső konzolt találtam, vállalható áron, de mind 2004-2009-ig gyártott hármasokhoz. A képek alapján van is eltérés a konzolok között és az lenne a kérdésem, hogy maga a fedél csereszabatos lehet-e? Vagy beszerezhető-e a típus azonos  könyöklő?

(JMZBL14Y201156486)

Válaszukat előre is köszönöm!

rumcajsz | 2016-08-24 19:27

Tisztelt mazda auto!

Elküldtem a garai

@mazda-auto.hu címre a forgalmi meg a törzskönyv másolatát(fényképét),megtisztelne,ha válaszolna.Köszönöm.

Pet | 2016-08-24 15:01

Tisztelt Szakértők!

Kocsim Mazda3 Sport 1.4i TE (2007) kb. 102.000 km-rel (kb. 97.000-rel került hozzám). A problémám, hogy álló helyzetben (mindegy, hogy jár-e a motor vagy sem), az egyes fokozatot (de a többit is) csak nagy erővel lehet kapcsolni (ha mégis beveszi, akkor is akad a váltó). Próbáltam két tüneti kezelést, de egyik sem vált be: 1. kikuplungolni, s utána betenni egyesbe, de nem változott semmi 2. más fokozatba tenni az egyes előtt, de ugyanúgy szorul a többi fokozatban is. Haladó kocsinál viszont a fokozatokat vajpuhán veszi (az egyest is, ha kicsit mozgásban van az autó). A váltóolaj 100.000 km-nél lett cserélve, de nem javult a helyzet (előtte is fenn állt). A kuplung valószínűleg már kicsit kopott (fent fog), de nem csúszik meg (szakszervízben azt javasolták, járjak vele, míg nem csúszik meg). Mi lehet a probléma oka? Kuplung? Szinkrongyűrű? Váltórudazat/váltóbowden? Köszönöm a segítséget!

peti007 | 2016-08-24 08:13

Kedves szakértők!
2004-es 4 ajtós Mazda 3 1.6 CD TX-re felszerelhető 6,5Jx15” ET40-es alufelni? A különböző internetes adatbázisokban hol szerepel, hol nem ez a méret. A gyári füzetben pedig nincsenek benne a használható felni méretek. A gyári lemezfelni 6x15 ET52,5.

ungyi | 2016-08-23 18:31

Tisztelt Mazda!

2010-es, 1.6-os benzines  sedánom világítása nagyon gyatra, a kezdetetktől! Kérem, mondják meg, hogy milyen izzóval szabad helyettesíteni az eredeti gyárit, ami még nem teszi tönkre a foncsort és üzemszerűen lehet használni, de a gyári izzónál azért jobb!! Köszönöm szépen!

Kömi | 2016-08-20 23:38

Sziasztok
EGR szelep milyen hibakódot hagy ha nem jól működik, kiolvasásnál látni ha pl. leragadt a szelep? Ritkán tapasztalom hogy állandó sebességről gázra lépéskor nem történik semmi csak tartani tudja a tempót de gyorsítani nem. Majd pár 5-10 másodperc után visszatér az erő.
EGR szelep leragadásra gondolok. Hasonló tapasztalat valakinél?

EGR tisztítás megoldható házilag ill. jobb lehet tőle?
Köszi előre is. Az autó 2004-es 1.6D

 

 

Kömi | 2016-08-20 23:02 marwell részére

Az a hang az ABS öntesztjének a hangja.

Pet | 2016-08-17 09:55 Pákító részére

Személyes tapasztalatom némiképp eltér. Ugyanilyen típusú autóba ültem át idén 1.3 Swift (2005) után, annak pont az ellentéte: úgy érzem, hogy alacsony fordulaton nyomatékos, magas fordulaton viszont nem jön meg az ereje (mintha dízel lenne ahhoz képest). Megtorpanást viszont sosem tapasztaltam, a gázreakciója jónak tűnik (a gyorsulás persze jóval elmarad a Swiftétől :) Persze ez viszonyítás kérdése, miből ül át az ember (sosem vezettem 1.4-nél nagyobb kocsit).

marwell | 2016-08-15 14:22

Tisztelt szakértő.

Egy korábban feltett kérdésemet tenném fel újra, mivel, mint kiderült mégsem oldódott meg.

2006-os évjáratú 1.6 diesel mazda 3nál tapasztalom a következőt:

- indítás után amikor legelőször elérem a 20km/h sebességet egy furcsa hang hallatszik a motortérből. Ez a hang olyan mintha fém csúszna fémen. Ezután ha ismét elindulok pl lámpánál és elérem ugyan ezt a sebességet akkor már nincs ez a hang.  Viszont ha leállítom az autót és újraindítom, akkor megint van. Olyan mintha nem lenne valahol megfelelő a kenés. Van esetleg tippje, hogy mi okozhatja és hogyan orvosolható? Ha lassan közelítem a 20 km/h-t, pl sokáig vurulok 10,környékén akkor nem olyan intenzív ez a dolog.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 16:01 cspeter részére

A KD45-ös biztos nem, de valószínűleg a másik sem.

Egyébként is komoly áruk van, mert a 9965-ös bruttó 85.887.-Ft/db, A KD-s pedig 55.791.-Ft/db.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó