2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
horvathbalu | 2016-07-29 17:05
Sziasztok. Egy Mazda 3 Sedan 1,6 dizel 109 Le autoról van szó. Kicseréltünk mindent amit illik. Olaj, szürök üzemenyag szüröt is. A hiba a következö: elhagyja az erö. Néha visszatér de az esetek 90%ban nem. Egr szelepet már cseréltünk. Most 2 hibakód van. P0069 abszolút baromatrikus nyomás és a másik P2584. A szervizben az adalék anyag tartályvezérlésének a hibáját állapitották meg de a csere sem segitett. Most azt mondják hogy a tartályt kellene cserélni. Nem lehet hogy a részecskeszürö tömödött el??? Köszi a válaszokat.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:44 Deakjoci83 részére
Privátban válaszoltunk.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:43 feherbal részére
Minél hamarabb szakemberhez kellene vinni, mert lehet, hogy a lánc is már megnyúlt a nem megfelelő kenés miatt, da ha kevés olajjal jár az autó, a motor is károsodni fog, amit pedig csak többszázezer forintos költséggel lehet majd javítani.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:39 cspeter részére
Rendben van az autó, végig szervizelt, még garanciális.
Mivel decemberben jár le a garanciája, előtte érdemes alaposan átnézni, hogy ha bármi gondja lenne, azt garanciában meglehessen csinálni.
Semmi gond nincs ezekkel az autókkal.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:32 Balázs83 részére
A lambda szonda hibájára utal, de lehet, hogy csak egy rossz érintkezés, ezért le kellene ellenőrizni a csatlakozókat.
marwell | 2016-07-25 18:47 peti007 részére
Köszi szépen! Bejött a tipp. Kikapcsoltam és már nem hallani ezt a hangot. kicsit megnyugtatta a lelkemet.Visszavonom, úgy látszik nem az volt a baj, viszont az kiderült, hogy lényegesen hőmérséklet függő. Legutóbb forróságban próbáltam, ráadásul a parkolóban még járattam is elindulás előtt és úgy nem hallottam ezt a hangot, viszont ma reggel, hüvősben, kevés járatás után ismét hallatszott (természetesen kikapcsolt DSC-vel).
Valaki esetleg egyébb tipp?
A ventillátornak utána néztem, hogy hol lehet, nemsokára érkezni fog az aux csatlakozó, annak a beszerelésekor úgyis szét kell kicsit kapni a műszerfalat, aztán hátha hozzá férek.
feherbal | 2016-07-25 18:19
…..
Deakjoci83 | 2016-07-24 13:33
Tisztelt Szervíz! Meg tudnák mondani ennek a gumicsőnek a pontos nevét és hogy hol tudnám beszerezni?
Szétrepedt így a motor kevés levegőt kap és iszonyatosan füstöl.
Köszi
peti007 | 2016-07-22 23:11 marwell részére
A 20 km/h-nál jelentkező fémes hang a menetstabilizátor “tesztje”. Próbáld meg, hogy elindulás előtt hosszan nyomod a DSC gombot, hogy kikapcsoljon és ha utána nem jelentkezik, akkor biztos az lesz. Teljesen normális jelenség, de amikor megvettem az autót én is azt hittem hogy valami baja van. (Egyébként a testvér Ford Focusban is ugyan ez a jelenség)
A ventillátor zúgás nálam nem jelentkezett eddig, de olvastam már több helyen, hogy a gyújtáskapcsoló melletti kis lyukak mögött van egy ventillátor, ami idővel elkezd zörögni. Állítólag egy kis WD40 segít rajta, de ezzel kapocsolatban nincs tapasztalatom.
marwell | 2016-07-21 08:02
Tisztelt szakértő.
2006-os évjáratú 1.6 diesel mazda 3nál tapasztalom a következőket:
- indítás után amikor legelőször elérem a 20km/h sebességet egy furcsa hang hallatszik a motortérből. Ez a hang olyan mintha fém csúszna fémen. Ezután ha ismét elindulok pl lámpánál és elérem ugyan ezt a sebességet akkor már nincs ez a hang. Olyan mintha nem lenne valahol megfelelő a kenés. Van esetleg tippje, hogy mi okozhatja és hogyan orvosolható? Ha lassan közelítem a 20 km/h-t, pl sokáig vurulok 10,környékén akkor nem olyan intenzív ez a dolog.
- A másik gond az a műszerfalból hallatszik. Olyan mintha egy ventillátor morognak. Gyújtás ráadása után elkezd zúgni, de nem minden indítás után tapasztalom. Mi okozhatja ezt? Tudok ezzel én bármit kezdeni vagy szakemberhez kell fordulnom?
Válaszait előre is köszönöm!