2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovjose | 2016-08-16 14:00

Kedves Mazda-autó és Fórumozok!

Lehetőségem nyílna egy Mazda 6 Sport 2.0 Te (155 Le, 2012/6 havi) megvásárlására.

Futott km. 150 ezer km. Vezetett szervizkönyves, leinformált és itthoni.

Mivel eddig szinte csak Skodáim és Volkswagenjeim voltak, elérkezettnek látom az időt, hogy lépjek egy szintet, és megadjam a lehetőséget a japán acéloknak is. Mivel Mazda terén semmiféle tapasztalatom nincs, viszont több oldalról is meghallgattam Mazda 6 tulajdonosokat, sokuk felszisszen, amikor megemlítem, hogy én benzinest szeretnék, csodálkoznak, hogy nem dízelt. Szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy mire kell odafigyelni a Mazdáknál, mik a sarkallatos pontjai. Értem ez alatt a vezérlés csere, kuplung szerkezet csere periódusát. Milyen olajcsere intervallumot érdemes betartani ennyit futott járműnél, stb.

Menniyre megbízható a Mazda 6. Ez a 2.0 Te motor milyen? Vannak e tipushibái?

Hallottam, hogy vannak Mazdákban Ford által gyártott motorok is (1.8, 2.0). Ebben lévőt ki gyártja (MZR 2.0 DISI), ez eredeti japán?

Válaszitokat előre is köszönöm.

KTomi | 2016-08-16 13:41

udv !  GH ban cserelt valaki mar  tompitott fenyszoro izzot ? hogy mukodik az izzo kivetele ?

mynyjany | 2016-08-16 13:36

Tisztelt Bárkiakiolvassaésvanötlete!

Nemrég vásároltam egy 2009-es 2.2D 6-os mazdát.Egy kulcsot kaptam hozzá,de az immobilizer félig működik.Vagyis az autót el tudom indítani ha nálam van a kulcs,de a kulcson lévő gombokkal nem tudom nyitni-zárni az autót,csak manuálisan a kulcsal,így a riasztó sem működik.Lefuttattunk rajta egy diagnosztikai ellenőrzést,de nem mutatott hibát.Vettem hozzá egy másik kulcsot is a neten,hogy kettő legyen ha bármi gond van.Azt is csak félig sikerült öszsepárosítani az autóval.A probléma ugyanaz.Azzal a kulccsal is elindul az autó,de nem lehet a gombokkal nyitni-zárni.Kiszedtük a body control modult,hátha találunk valami fizikai sérülést rajta-benne,de semmi.Abban szeretnék a segítséget kérni,hogy hol folytassuk a hibakeresést?Esetleg van-e bárkinek ilyen jellegű hibával kapcsolatos tapasztalata?

Segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2016-08-16 11:25 hzs6 részére

Köszönjük szépen !

hzs6 | 2016-08-15 20:24

Tesztút sikeresen kipipálva! A 4 új porlasztó tökéletesen teszi a dolgát. Nagyon hálás vagyok a profi munkáért és az egész csapat korrekt hozzáállásáért!

mazda-auto.hu | 2016-08-15 12:07 Hunika2008 részére

Meg kellene nézetni a lengőkarokat, motor és váltó tartó bakok nem szakadtak-e.Leállítás után beremeg-e az autó? A befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, az is okozhatja a gyorsításkori remegést.

Hunika2008 | 2016-08-13 00:21

Kedves Mazda -auto!

 

Köszönöm szépen a választ. Sajnos elkeserítő. Amióta írtam a  remegésről, kimosattama  porlasztókat. A motor járása egyenletessé vált, üresjáratban alig hallani. Gyorsításkor viszont beremeg, határozottan berázza a kocsi szekrényt. Érdekes az hogy nem mindig.  de ha igen akkor 1500 fordulat körül. Mielött kicseréltetném a kettős tömegű lendkereket, tudsz javasolni olyan tesztet, ami kiszürne minden más lehetőséget ? ( pl. belső féltengelycsukló, stb.) 

Ha cserélnem kell a lendkereket, érdemes átalakító szetben gondolkodni ?

Válaszod előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 14:19 Banesz részére

Ha első szériás, és nem DPF-s, durván nettó 20-25.-eFt.
 Ebben a munkadíj, szelepfedél tömítés és a tűzkarika ára is benne van.

Ha DPF-s, akkor a résolajcső tömítések is kellenek.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 14:15 rasotamas részére

Az injektorokat nem mi újítjuk fel, hanem egy szakműhely, aminek nettó 30.000.-Ft darabja. Ebben az új csúcs és a bevizsgálás is benne van. Ha nem kell csúcsot cserélni, akkor a bevizsgálás nettó 5.000.-Ft/db. Beteszünk bontottat is, csak arra nyilván nincs garancia. Ha négy csúcsot kell cserélni, és hosszútávon megmarad az autó, érdemes 4 újban is gondolkozni, mert annak most nettó 62.400.-Ft darabja. A hozott, vagy új befecskendező cseréje 1 nap alatt megvan, a felújítást is igyekszünk 1 nap alatt befejezni, de az nem mindig sikerül, mert a felújító nem mindíg tudja befejezni aznap. Természetresen időpont és alvázszám is szükséges.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 14:03 leanykoncer részére

Kellene egy alvázszám, mert 2007-ben még volt GG-s, de már GH-s is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó