2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
kovjose | 2016-08-16 14:00
Kedves Mazda-autó és Fórumozok!
Lehetőségem nyílna egy Mazda 6 Sport 2.0 Te (155 Le, 2012/6 havi) megvásárlására.
Futott km. 150 ezer km. Vezetett szervizkönyves, leinformált és itthoni.
Mivel eddig szinte csak Skodáim és Volkswagenjeim voltak, elérkezettnek látom az időt, hogy lépjek egy szintet, és megadjam a lehetőséget a japán acéloknak is. Mivel Mazda terén semmiféle tapasztalatom nincs, viszont több oldalról is meghallgattam Mazda 6 tulajdonosokat, sokuk felszisszen, amikor megemlítem, hogy én benzinest szeretnék, csodálkoznak, hogy nem dízelt. Szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy mire kell odafigyelni a Mazdáknál, mik a sarkallatos pontjai. Értem ez alatt a vezérlés csere, kuplung szerkezet csere periódusát. Milyen olajcsere intervallumot érdemes betartani ennyit futott járműnél, stb.
Menniyre megbízható a Mazda 6. Ez a 2.0 Te motor milyen? Vannak e tipushibái?
Hallottam, hogy vannak Mazdákban Ford által gyártott motorok is (1.8, 2.0). Ebben lévőt ki gyártja (MZR 2.0 DISI), ez eredeti japán?
Válaszitokat előre is köszönöm.
KTomi | 2016-08-16 13:41
udv ! GH ban cserelt valaki mar tompitott fenyszoro izzot ? hogy mukodik az izzo kivetele ?
mynyjany | 2016-08-16 13:36
Tisztelt Bárkiakiolvassaésvanötlete!
Nemrég vásároltam egy 2009-es 2.2D 6-os mazdát.Egy kulcsot kaptam hozzá,de az immobilizer félig működik.Vagyis az autót el tudom indítani ha nálam van a kulcs,de a kulcson lévő gombokkal nem tudom nyitni-zárni az autót,csak manuálisan a kulcsal,így a riasztó sem működik.Lefuttattunk rajta egy diagnosztikai ellenőrzést,de nem mutatott hibát.Vettem hozzá egy másik kulcsot is a neten,hogy kettő legyen ha bármi gond van.Azt is csak félig sikerült öszsepárosítani az autóval.A probléma ugyanaz.Azzal a kulccsal is elindul az autó,de nem lehet a gombokkal nyitni-zárni.Kiszedtük a body control modult,hátha találunk valami fizikai sérülést rajta-benne,de semmi.Abban szeretnék a segítséget kérni,hogy hol folytassuk a hibakeresést?Esetleg van-e bárkinek ilyen jellegű hibával kapcsolatos tapasztalata?
Segítségeteket előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2016-08-16 11:25 hzs6 részére
Köszönjük szépen !
hzs6 | 2016-08-15 20:24
Tesztút sikeresen kipipálva! A 4 új porlasztó tökéletesen teszi a dolgát. Nagyon hálás vagyok a profi munkáért és az egész csapat korrekt hozzáállásáért!
mazda-auto.hu | 2016-08-15 12:07 Hunika2008 részére
Meg kellene nézetni a lengőkarokat, motor és váltó tartó bakok nem szakadtak-e.Leállítás után beremeg-e az autó? A befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, az is okozhatja a gyorsításkori remegést.
Hunika2008 | 2016-08-13 00:21
Kedves Mazda -auto!
Köszönöm szépen a választ. Sajnos elkeserítő. Amióta írtam a remegésről, kimosattama porlasztókat. A motor járása egyenletessé vált, üresjáratban alig hallani. Gyorsításkor viszont beremeg, határozottan berázza a kocsi szekrényt. Érdekes az hogy nem mindig. de ha igen akkor 1500 fordulat körül. Mielött kicseréltetném a kettős tömegű lendkereket, tudsz javasolni olyan tesztet, ami kiszürne minden más lehetőséget ? ( pl. belső féltengelycsukló, stb.)
Ha cserélnem kell a lendkereket, érdemes átalakító szetben gondolkodni ?
Válaszod előre is köszönöm.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 14:19 Banesz részére
Ha első szériás, és nem DPF-s, durván nettó 20-25.-eFt.
Ebben a munkadíj, szelepfedél tömítés és a tűzkarika ára is benne van.
Ha DPF-s, akkor a résolajcső tömítések is kellenek.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 14:15 rasotamas részére
Az injektorokat nem mi újítjuk fel, hanem egy szakműhely, aminek nettó 30.000.-Ft darabja. Ebben az új csúcs és a bevizsgálás is benne van. Ha nem kell csúcsot cserélni, akkor a bevizsgálás nettó 5.000.-Ft/db. Beteszünk bontottat is, csak arra nyilván nincs garancia. Ha négy csúcsot kell cserélni, és hosszútávon megmarad az autó, érdemes 4 újban is gondolkozni, mert annak most nettó 62.400.-Ft darabja. A hozott, vagy új befecskendező cseréje 1 nap alatt megvan, a felújítást is igyekszünk 1 nap alatt befejezni, de az nem mindig sikerül, mert a felújító nem mindíg tudja befejezni aznap. Természetresen időpont és alvázszám is szükséges.
mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 14:03 leanykoncer részére
Kellene egy alvázszám, mert 2007-ben még volt GG-s, de már GH-s is.