2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!

Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?

Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?

louiking | 2016-07-20 09:32

sziasztok

 

egy kis segítség kellene,2007-es Mazda 6 ablakmosó tartályt hogy kell cserélni,első spoiler levétele vagy a jobb első kerék és a burkolatot?

Előre is köszi ha tudja valaki

vanda | 2016-07-19 18:32

Tisztelt mazda! Segitseget szeretnek kerni.Mazda6 2004 es 2000 disel.kb 1 honapja ki villant a chek lampa ra dugtak gepre es azt mondtak egr szelep ki utotek most nem vilagit viszont az auto fustol inditasnal .Lehet az hogy attol fustol?? Erdemes tisztitatni az egr szelepet?? 

Ladis | 2016-07-19 17:11 mazda-auto.hu2 részére

Az lenne még a kérdésem hogy huzamosabb ideig járhatok igy az autóval nem okoz további problémákat?Mert Franciaországban élek és már csak jövőre készülünk haza autóval.Itt meg nemtudom ismerik azt az eljárást.Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:59 Tibcsi1983 részére

Az ablakokat a saját gombjukkal teljesen le kell húzni, majd néhány másodpercig úgy tartani, majd teljesen fel, szintén úgy tartani, és kész. Mindegyik ablaknál ugyanez újra.

A sípolást nem lehet tanítani.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:55 Faithless részére

Sajnos nem, ilyennel még nem találkoztunk.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:54 Deutsch88 részére

Először a hűtőt kellene megnézni, mert ha nagyon elkoszolódott, az okozhat ilyet. Túlmelegszik a rendszer, megnő a nyomás, és lekapcsol az érzékelő.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:48 Ladis részére

Ha minden rendben van a futóművel, van egy speciális eljárás, amivel valószínűleg meg tudjuk javítani az autót. Azért csak valószínű, mert már volt néhány eset, hogy nem oldódott meg a probléma.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:45 nagyand részére

  1. márciusáig, de mi már találkoztunk több 2006-ban forgalombahelyezett DPF-es autóval. A legegyszerűbb a sebváltót megnézni, mert a DPF-es autók már mind 6 fokozatú.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:32 rasotamas részére

  1. Mi a befecskendezőre tippelnénk.
  2. Lehet az EGR mágnes szelepének, vagy a szívőcső érzékelőjének a hibája is.
  3. A két hiba nem összefüggő.
  4. Igen, a generátor okozhatja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó