2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:50 rasotamas részére

Igen a három szolenoidot.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:48 louiking részére

Vészhárítót és a burkolatokat is le kell venni hozzá.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:47 vanda részére

Lehet, hogy attól füstöl, ha fekete a füstje. Ha kékes, akkor inkább szelepszár szimeringre gondolnánk.

stuszi | 2016-07-25 20:51 west10 részére

Nézesd meg esetleg a generátor ékszíj feszítő görgőjét.Nekem 1,8 benzin van és volt ilyen jelenségem, a feszítő görgő csere megoldotta.Főleg gázadáskor jelentkezett,de nem volt állandó jelenség.Elég idegesítő volt.

west10 | 2016-07-25 13:39

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2005-ös évjáratú 2.0 benzines mazda 6os sedan kocsimról lenne szó.
Egy ideje furcsa, halk, kattogó, kerregő hang hallatszódik jobb előlről.
A hang kb a napi első 10.km-nél jelentkezik kb. És utánna kb 50km/h-ig hallatszódik gázadáskor. Tolatásnál is van hang

Volt már valakinek hasonló problémája? Vajon mi lehet a baj?
Válaszotokat előre is köszönöm!!

pigear | 2016-07-24 01:47 EnergieLaczy részére

Köszi

 

Deutsch88 | 2016-07-23 22:28 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a tanácsot. Kitakarítottam a hűtőt, elég koszos volt, illetve kicseréltem a pollenszűrőt, ami elképesztően koszos volt. Azóta nem állt le a kompresszor egyszer sem, viszont jön belőle valami halk cicergő hang, és egyszer megint jött fehér gőz/füst az egyik szellőzőből. A hangot okozhatja a kompresszor csapágya vagy kuplungja? A gőz mitől lehet? Előre is köszönöm a hasznos választ! Üdv Ádám

Tibcsi1983 | 2016-07-23 18:16

Sziasztok!Lenne egy kérdésem mittől mér a digitális üzemanyag mérő nullát mikor még negyed tank van benne és kigyulad a sárga lámpa!!!Választ előre is köszönöm!Sziasztok

mazda-auto.hu2 | 2016-07-22 12:29 Ladis részére

Nem okoz problémát.

rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!

Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?

Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó