2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:50 rasotamas részére

Igen a három szolenoidot.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:48 louiking részére

Vészhárítót és a burkolatokat is le kell venni hozzá.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:47 vanda részére

Lehet, hogy attól füstöl, ha fekete a füstje. Ha kékes, akkor inkább szelepszár szimeringre gondolnánk.

stuszi | 2016-07-25 20:51 west10 részére

Nézesd meg esetleg a generátor ékszíj feszítő görgőjét.Nekem 1,8 benzin van és volt ilyen jelenségem, a feszítő görgő csere megoldotta.Főleg gázadáskor jelentkezett,de nem volt állandó jelenség.Elég idegesítő volt.

west10 | 2016-07-25 13:39

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2005-ös évjáratú 2.0 benzines mazda 6os sedan kocsimról lenne szó.
Egy ideje furcsa, halk, kattogó, kerregő hang hallatszódik jobb előlről.
A hang kb a napi első 10.km-nél jelentkezik kb. És utánna kb 50km/h-ig hallatszódik gázadáskor. Tolatásnál is van hang

Volt már valakinek hasonló problémája? Vajon mi lehet a baj?
Válaszotokat előre is köszönöm!!

pigear | 2016-07-24 01:47 EnergieLaczy részére

Köszi

 

Deutsch88 | 2016-07-23 22:28 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a tanácsot. Kitakarítottam a hűtőt, elég koszos volt, illetve kicseréltem a pollenszűrőt, ami elképesztően koszos volt. Azóta nem állt le a kompresszor egyszer sem, viszont jön belőle valami halk cicergő hang, és egyszer megint jött fehér gőz/füst az egyik szellőzőből. A hangot okozhatja a kompresszor csapágya vagy kuplungja? A gőz mitől lehet? Előre is köszönöm a hasznos választ! Üdv Ádám

Tibcsi1983 | 2016-07-23 18:16

Sziasztok!Lenne egy kérdésem mittől mér a digitális üzemanyag mérő nullát mikor még negyed tank van benne és kigyulad a sárga lámpa!!!Választ előre is köszönöm!Sziasztok

mazda-auto.hu2 | 2016-07-22 12:29 Ladis részére

Nem okoz problémát.

rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!

Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?

Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó