2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-07-31 07:29 Flaszlo részére

Általában nettó 450-500 eFt, ha nincs szükség komolyabb gépmunkára és nagyobb értékű alkatrészre.

Agnese | 2016-07-30 21:43

Segítség! SOS!!

Nem indul a Mazda 6-om. Meg sem nyikkan. A műszerfalon pirosan világít a légzsák hibáját jelző lámpa. Kit hívjak?? Mi a teendő?? Még bezárni sem tudom Az autóm. Őrület. Mi lehet a baj?? Délelőtt még semmi probléma nem volt. Külföldről behozott autó. Még nem kellett szervízbe vinni, de a digitális szervízkártya ellenőrzött.. Két éves az autóm. Segítsen valaki.

Patsadam | 2016-07-30 21:40

Tisztelt Mazda-Auto!

Két kérdésem lenne!Először is,van egy 2010- es 1.8- as mazda 6-om.Az autó nem rég lett véve amikor vettem mondták hogy a bal hátulja törve volt,menet közben egy picit a kormány is félre állt,el is vittem futóműállításra ami után a kormány egyenesen áll nem húz a kocsi egyik irányba sem elöl is állítani kellett meg a bal hátsón is.Futóműállítás után valami féle huhogó hangot hallok főleg ha balra húzom a kocsit olyan 70 km/h körül,ha gyorsabban megyek egyre gyorsabbak a huhogások is ilyenkor már egyenes futásban is de ilyenkor is sokkal hangsúlyosabb ha balra mozdítom a kormányt.Van e esetleg ötletük hogy mivel lehet probléma?Tudom hogy látatlanba nem lehet megmondani ee hátha a tapasztaltak már ilyet másoknál is!

A második kérdésem pedig a belsőtér világításra vonatkozóan tenném fel!Az egyik tetőkárpit világítás sem működik az izzók jók,az Indoor lights biztosítékot megnéztem az is jó(a kocsi el is vesztette a napi km számláló adatait).Van ötletük milyen hibára gondolhatnék még ez ügyben!?

Válaszukat előre is köszönöm!

Banesz | 2016-07-30 01:17

Tisztelt Mazda-autó!

Nekem egy mazda 6 2.2 132kw os autóm van. A problémám az hogy 3 ezer km rel ezelött volt olajcserém plusz minden más ami ezzel jár. A baj az hogy hiába volt tele töltve olajjal most épp hogy a min. felett van. A kocsi alatt nincs olajfolt többször néztük hogy jön e kék füst a kocsiból vagy érezni lehet e az ègett oljszagott ha mögöttem jönnek. De semmi. Gyorsításkor néha 2. és 3. fokozatban be-be rángat de inkább csak 2. ban.  Kérdésem hogy mi lehet a baj.

Válaszát előre is köszönöm.

Ui: ha valaki másnak is volt ilyen problémája vagy tudna valami tanácsot adni az is írhat. Köszönöm előre is.

Flaszlo | 2016-07-29 21:42 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda autó!

 

Az én 2003-as évjáratú mazda 6 2.0 benzinesem is elkezdte elég rendesen fogyasztani az olajat. Írták, hogy nem egyszer előfordult már, hogy motorfelújítás lett a vége. Természetesen a hiba nagyságától függ a végösszeg, de tudnak valami közelítőt mondani, hogy milyen összeggel lehet számolni ilyen esetben? Egy tól-ig, vagy akár, hogy a korábbiakban kb mennyi volt az átlag költsége egy ilyen generálnak? Sajnos lehet, hogy rövidesen sort kell rá kerítenem.

Köszönettel: F. László
 

 

mazda-auto.hu | 2016-07-29 15:23 Tibcsi1983 részére

Első körben a befecskendezőket kellene bevizsgáltatni, mennyit szállít alapjáraton és különböző fordulatokon és résolaj veszteséget mérni. Ha ezek rendben vannak, akkor lehet DPF nyomásszenzor hiba, aminek nincs hibakódja, minden más szenzornak van. Amennyiben befecskendező problémát állapítanak meg, arra több megoldási lehetőséget tudunk kínálni

Tibcsi1983 | 2016-07-29 13:23

Sziasztok Segítségeteket kérném!Van egy 2007. 11.Mazda 6 -os 105KW-os.Próbléma az hogy állandó jelegel bedobálja a DPF eltömödést!Megprobáltuk kitisztítattni a szürőt az Éles Makai kft-vel Budapesten ez meg is történt x ezer forintért pluszba még hozzátették hogy nézesem meg a turbót mert tisztítás során találtak benne olajat a szürőbe meg persze el volt tömődve rendesen!Felkerült a tisztítótt DPF szürő a turbót még nem nézettem meg menntem velle úgy 1 km-t és máris kiírta hogy DPF!!Kipufogás már elég jó tisztítás előtt alig jött valami a kipufogoból!Elvittem Győrbe Mazda szervízben megcsináltunk rajta  regenerálást kb 40 percet vett igénybe,probakör városba 50-nel semmi baj,majd nagyobb kihuzatás városon kivül máris DPF villogás!Másnap vissza vittem a Mazda szakszervízbe gép rá a szerelő azt mondta hogy a DPF szürő már nem tudja megszürni a füstőtt kelőképen ezért irja egyszere a DPF villogást.pluszba megnéztük a real cső nyomást az alapjáraton 240 bár plusz fordulaton ha jól emlékszem kb 350bár,na de szerintem nem is ez a lényeg az egyes hengernél az injektor 92 egységen állt kevesebb mint a többi hengernél,van egy kis csiripelő hang szerintem ez miatt,szerelő is hozzátatte szeinte ez miatt van.Kérdés most hogyan tovább sakk matt vagy mitt csináljak???Válaszotókat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 12:06 west10 részére

A segítséghez hallani kellene a kattogó hangot, és meg kellene emelni az autót. Anélkül csak találgatás lenne.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 12:04 Deutsch88 részére

Okozhatja a csapágy, de hogy a gőz honnanjöhet, azt így nem lehet tudni.

Kimaradt, hogy a cicergő hang lehet akár egy falevél is, ami a pollenszűrő cseréjekor beesett.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-26 11:51 Tibcsi1983 részére

Megsérülhetett, vagy elmozdult az érzékelő a tankban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó