2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Újabb Mazda6 felvonás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:22 Norebee részére
Az adatok normál tartományban vannak, de amikor kihagy a motor, nyilván nem ezek az adatok láthatók. Esélyes a mennyiség szabályzó szelep, most a hőmérséklet csökkenésével, a vastagabb gázolaj sok esetben hozza-hozta elő ezt a hibát.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:19 AlbertoGrande részére
Amennyiben a cég által ígértek valóságtartalma jelenti a megbízhatóságot, akkor van már referencia. Az autó megbízhatósága természetesen terhelés függő.
Teljesítmény adatokat nem tudok adni, de a cégnevet a varga@mazda-auto.hu-ra írt levélre válaszolva igen.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:13 rasotamas részére
Nem akarok állást foglani a két márka között, ráadásul nem csak egy termékük van ebben a kategóriában. Mi Castrol Syntrax Universal Plus-t (75w-90 GL4-GL5) használunk.
Nem jellemző a váltó károsodása, de azért nem véletlen a 100000km-es csere intervallum.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:10 mikiller részére
Kb.: 0,9-1,2 Bar a maximális nyomásérték. A rövid idejű túlnyomásos állapot sem lehet 1,7 Bar.
Viktor83 | 2014-11-20 01:11 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszát!
Lenne még egy kérdésem. Ha a külsö hőmérséklet 4celzius, vagy alatta, akkor hangjezést ad, és villog az ikon(hőmérséklet).
t.david | 2014-11-19 21:10
Udvozlok Mindenkit!
Köszönöm a valaszokat.
Sajnos a zörgő hangra nem derult fény, felemelték átnézték, de semmi. :(
Az itteni autoszerelo azt mondja, hogy ez liqui moly gl4+ olaj tökéletes bele, esetleg próbálkozzak egy liqui moly Gear Protect adallékkal.
Valaki próbált már ilyet vagy valami hasonlót?
A másik kérdés, Mazda 6 gy 2004 2.0 benzin, hol található a BENZINSZŰRŐ?
Bevallom én már rendeltem egyet, KLAXCAR FE053Z.
Elméletileg ez jó bele, csak nincs meg a helye :)
Sajnálatos módon kiderult hogy elol a lengőkarok elég rossz állapotban vannak.
Mindkét oldalon hasonló a helyzet, erre szeretnék privátban egy ár ajánlatot kérni.
Előre is köszönöm.
Hanzlik | 2014-11-19 09:32
Tisztelt Mazda auto.
Mazda 6 2.0 diesel 2003as nincs adatuk a porlaszto résolaj átfolyasra h mennyi a normal adat 60 mp alatt ml-ben?
Vagy netalantan valaki tud hozza vetoleges adatot.
Elore is koszonom
Norebee | 2014-11-18 21:08
Tisztelt mazda-auto!
2.0 diesel mazda 6 89 kw nyomásszabályzó szelep hibára gyanakszom!
Élő adatból látható-e a hibás szelep? Esetleg hidegen indítva a motort az alapjárati üzemanyagnyomásból? Hány kpa érték körül kell, vagy között van a megfelelő alapjárati üzemanyagnyomás hidegen indított motornál?
A következő értékek élő adatban üzemeleg motornál mérve megfelelőek-e?
Számított terhelés: 10 %
Motorhőmérséklet: 86 C
Beszívott levegő abszolút nyomás: 100 kpa
Fordulatszám: 776 rpm
Sebesség 0 km/h
Beszívott levegő hőmérséklet: 39 C
Üzemanyag nyomás: 33320 kpa
Hidegen kb. 4-5 percig be-be fullad, van hogy leáll!
AlbertoGrande | 2014-11-18 20:45
Tisztelt Mazda-Autó!
6-os MPS-t szeretnék chiptuningoltatni. Volna egy megbízható ajánlás vagy javaslat, hogy melyik céggel érdemes esetleg az optimalizálást elvégeztetni?
várati | 2014-11-18 19:47
Kedves Mazda-auto!
Érdeklődni szeretnék,hogy 120e km-nél 2 D 2007 RF7J a technológiai előírásban szereplő vezérműszíjon kívül feltétlen szükséges-e a feszítőgörgők cseréje? Mivel pl.a vízpumpacserét nem írja elő,így ellenőrzés után maradhatna benne a 'gyári' feszítőgörgő?Nem a spórolás a tét,hanem az eredeti jó minőségű gyári alkatrész megtartása,a szerelő barátom még nem találkozott lógó,vagy szoruló csapággyal. Ékszíjat szükséges ilyen futásnál cserélni?
Mi az Ön véleménye a Dayco-ról?
Tényleg jó a teflonos vezérműszíjuk,vagy csak a reklám jó?
Köszönettel Attila