2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Jön az E10
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:22 Norebee részére
Az adatok normál tartományban vannak, de amikor kihagy a motor, nyilván nem ezek az adatok láthatók. Esélyes a mennyiség szabályzó szelep, most a hőmérséklet csökkenésével, a vastagabb gázolaj sok esetben hozza-hozta elő ezt a hibát.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:19 AlbertoGrande részére
Amennyiben a cég által ígértek valóságtartalma jelenti a megbízhatóságot, akkor van már referencia. Az autó megbízhatósága természetesen terhelés függő.
Teljesítmény adatokat nem tudok adni, de a cégnevet a varga@mazda-auto.hu-ra írt levélre válaszolva igen.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:13 rasotamas részére
Nem akarok állást foglani a két márka között, ráadásul nem csak egy termékük van ebben a kategóriában. Mi Castrol Syntrax Universal Plus-t (75w-90 GL4-GL5) használunk.
Nem jellemző a váltó károsodása, de azért nem véletlen a 100000km-es csere intervallum.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:10 mikiller részére
Kb.: 0,9-1,2 Bar a maximális nyomásérték. A rövid idejű túlnyomásos állapot sem lehet 1,7 Bar.
Viktor83 | 2014-11-20 01:11 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszát!
Lenne még egy kérdésem. Ha a külsö hőmérséklet 4celzius, vagy alatta, akkor hangjezést ad, és villog az ikon(hőmérséklet).
t.david | 2014-11-19 21:10
Udvozlok Mindenkit!
Köszönöm a valaszokat.
Sajnos a zörgő hangra nem derult fény, felemelték átnézték, de semmi. :(
Az itteni autoszerelo azt mondja, hogy ez liqui moly gl4+ olaj tökéletes bele, esetleg próbálkozzak egy liqui moly Gear Protect adallékkal.
Valaki próbált már ilyet vagy valami hasonlót?
A másik kérdés, Mazda 6 gy 2004 2.0 benzin, hol található a BENZINSZŰRŐ?
Bevallom én már rendeltem egyet, KLAXCAR FE053Z.
Elméletileg ez jó bele, csak nincs meg a helye :)
Sajnálatos módon kiderult hogy elol a lengőkarok elég rossz állapotban vannak.
Mindkét oldalon hasonló a helyzet, erre szeretnék privátban egy ár ajánlatot kérni.
Előre is köszönöm.
Hanzlik | 2014-11-19 09:32
Tisztelt Mazda auto.
Mazda 6 2.0 diesel 2003as nincs adatuk a porlaszto résolaj átfolyasra h mennyi a normal adat 60 mp alatt ml-ben?
Vagy netalantan valaki tud hozza vetoleges adatot.
Elore is koszonom
Norebee | 2014-11-18 21:08
Tisztelt mazda-auto!
2.0 diesel mazda 6 89 kw nyomásszabályzó szelep hibára gyanakszom!
Élő adatból látható-e a hibás szelep? Esetleg hidegen indítva a motort az alapjárati üzemanyagnyomásból? Hány kpa érték körül kell, vagy között van a megfelelő alapjárati üzemanyagnyomás hidegen indított motornál?
A következő értékek élő adatban üzemeleg motornál mérve megfelelőek-e?
Számított terhelés: 10 %
Motorhőmérséklet: 86 C
Beszívott levegő abszolút nyomás: 100 kpa
Fordulatszám: 776 rpm
Sebesség 0 km/h
Beszívott levegő hőmérséklet: 39 C
Üzemanyag nyomás: 33320 kpa
Hidegen kb. 4-5 percig be-be fullad, van hogy leáll!
AlbertoGrande | 2014-11-18 20:45
Tisztelt Mazda-Autó!
6-os MPS-t szeretnék chiptuningoltatni. Volna egy megbízható ajánlás vagy javaslat, hogy melyik céggel érdemes esetleg az optimalizálást elvégeztetni?
várati | 2014-11-18 19:47
Kedves Mazda-auto!
Érdeklődni szeretnék,hogy 120e km-nél 2 D 2007 RF7J a technológiai előírásban szereplő vezérműszíjon kívül feltétlen szükséges-e a feszítőgörgők cseréje? Mivel pl.a vízpumpacserét nem írja elő,így ellenőrzés után maradhatna benne a 'gyári' feszítőgörgő?Nem a spórolás a tét,hanem az eredeti jó minőségű gyári alkatrész megtartása,a szerelő barátom még nem találkozott lógó,vagy szoruló csapággyal. Ékszíjat szükséges ilyen futásnál cserélni?
Mi az Ön véleménye a Dayco-ról?
Tényleg jó a teflonos vezérműszíjuk,vagy csak a reklám jó?
Köszönettel Attila