2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Újabb Mazda6 felvonás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Norebee | 2014-11-20 22:38 foki76 részére
Nem! Nekem hifegen kb.3-4 percig be akar fulladni, de alapjáratom van!
Esetleg nézzétek meg, takaritsátok meg a folytószelep házat, lehet hogy megszorul a koromtól!
foki76 | 2014-11-20 22:33 Norebee részére
te már küzdöttél ezzel a hibával
foki76 | 2014-11-20 22:29 Norebee részére
még nem de teljesen eltünt az alapjáratom tanácstalanok vagyunk
Norebee | 2014-11-20 22:26 foki76 részére
Injektorok állapota? Résolajat néztetek?
foki76 | 2014-11-20 22:11
TISZTELT MAZDA AUTO˘ kérem segitsenek egy 2003 mazda 6 diesel autom vanoriási problémám .Eddig csak néha állt le az auto alap járaton.Ki lett cserélve az egr szelep a magas nyomásu szivattyu üzem anyag szabályzo szelep de a hiba nem szünt meg söt most már egyáltalán nincs alapjáratom motor diagnosztika nem hoz hibát sem pedig az elektromos diagnosztika kérem segitsenek tanácstalan vagyok ELŐRE IS KÖSZÖNÖM
orosz | 2014-11-20 17:28
Tisztelt Mazda Autó!
Kb. egy hónapja vettem egy 2005-ös 1.8 benzines Mazda6- ost. Végig Mazdánál szervizelt autó, vezett szervizkönyvvel 132.000 km futással, Weltautónál beszámított autó. Átnéztük, próaút ok, minden rendben, megvettem. Alacsony volt az olajszint, meg kicsit sötét is. Elvittem egy Mazda szervizbe olajcserére plusz kértem egy átvizsgálást. CO érték alapjáraton ok (0,04), magas fordultaton viszont magas (1,28). A szerelő szerint nem lehet nagy gond, de figyeljek oda rá, mert így vizsgán se menne át. Közben észrevettem, hogy mikor lejtőn lefelé áll az autó egy kicsit jobban füstöl. Mivel lehet a probléma, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!
zolika182 | 2014-11-20 15:11
Tisztelt Mazda Autó!
Mazda 6 2.0TE Benzines autót szeretnék venni 2002-es évjárattól, az első szériából. Meg merjek-e vennie egy 300.000-ret futott karbantartott példányt? Mikre kell nagyon figyelni az autó átnézésekor? Magánszemélyhez mennék személyesen megnézni az autót. Vezérműlánc csere periódus mikor van ezen a tipuson?
Választ előre is köszönöm!
Üdv!
Norebee | 2014-11-20 13:39
Tisztelt mazda-auto!
Megtudhatnám-e, mi a vákuumpumpa gyári minimum értéke, és az hogyan ellenőrizhető?
Az autó a következőt produkálja!
IMRC szelep csere előtt világított a motorkontroll lámpa (P2009) kód!
Az autó hidegen fulladozott, kicsit melegedett, kb. 30 C motorhőfok környékén már nem csinálta. Ha elindultam vele, nem volt semmi probléma, nem fulladt, csak alapjáraton!
Szelepcsere után a hibakód törlése került elvégzésre! Ezek után a hibakód nem tér vissza, így a szelep hibás lehetett, a csere megoldotta a hibakód gondot!
Az autó hidegen nem változott a szelepcserével sem! Ugyan úgy fulladozik! Melegszik, és semmi gond!
Az IMRC szeleptől haladó vákuumcsövet követve az lemegy a szívótorok környékére, ott egy vákuumdobra, amiből egy függőleges rúd áll ki a tetején egy kallantyúval, ami egy ütköző pöcöknek van támaszkodva. A vákuumdob alja, ahonnan a rúd kiindúl belőle, enyhén olajos! Ez probléma-e?
A környékről, vákuumpumpa, szervó, illetve e terület körül sziszegést hallok, mintha valahol szökne a vákuum!
Mi okozhatja a fulladozást? Ha lehúzom az IMRC szelep elektromos csatiját, a hibakód nyilván visszatér, azonban az alapjárat majdnem teljesen kisimul, majdnem tünetmentes! (Gondolom a szelep értékének figyelmen kívül hagyásával az ECU más értékeken dolgozik)
A vákuumdobból kiálló rudazat nem mozog ha hidegen indítom az autót, annak kéne mozdulnia hidegen alapjáraton?
A dobra rámenő vákuumcsövet ha megszívon, (nincs nagy tüdőm) kicsit moccan a rudazat, gondolom ha erősen szívnám, nagyobbat billenne!
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:26 t.david részére
Nincs külső benzinszűrő, a tankban van egy előszűrő.
Egy 75w-90 GL4+ valóban megfelelő hajtóműolaj.
A lengőkarok hibája a provédő gumi szakadásából nem állapítható meg. Ha nincs "holtjátéka" a gömbfejeknek, akkor egy porvédő gumi csere is elég. Gyárilag rendelhető.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:23 Hanzlik részére
Mindent nem mondhatunk el. Köszönjük a megértést!