2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Újabb Mazda6 felvonás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:40 t.david részére
A kuplung "fent" fogása elsősorban valóban a tárcsa, és-vagy szerkezet kopottságára utal. Ez pedig az olajtól függetlenül okozhat nehéz váltást, de valóban lehet különbség olaj, és olaj között, még azonos specifikáción belül is. A zörgés okát szinte lehetetlen innen megítélni.
mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:38 mikiller részére
A problémát biztosan nem szoftver hiba okozza, ha előtte nem volt ilyen gond. Könnyen lehetpéldául, hogy a turbófeltöltő geometria szabályzása nem működik.
mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:36 modica részére
Email-ben tudom a szerviz nyilvántartást küldeni. A kézikönyv 3810,-Ft. Utalás esetén olcsóbb a postázás. varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:26 Norebee részére
A szelep cseréje előtt érdemes ellenőrizni a lerakódott korom mennyiségét, az csappantyú sor szabad működését.
rasotamas | 2014-11-17 07:10 mazda-auto.hu részére
Nyilván valóan kettőnk közül nem én vagyok a szakértő, de a kezelési utasítás szerint 2,3 liter kell, ha jól tudom. Remélem igaza van, és kevesebb megy pocsékba a 3 literből. Melyik márka/típus a legjobb emberi áron? Hasonló a problémám, mint amit a kolléga említett, 1, 2 és különösen a 3 hidegen nehézkes, a 4-5-R jó. Sajnos úgy nézem a szervízkönyvet, hogy még nem volt cserélve, 183-mal vettem, most 187 van benne, 190 előtt le akarom cseréltetni mindenképp. Van rá esély, hogy károsodás nélkül megúszta a váltó és az olajcsere meg is oldja? Castrol és Motul olajokat néztem, kb 4 és 6,5 ezer/liter körül vannak, jobb a Motul, megéri a felárat?
EnergieLaczy | 2014-11-15 16:11
Tapasz | 2014-11-15 08:33 mazda-auto.hu részére
Remélem nem szabálytalan linket feltölteni, de gondoltam elküldöm nektek, igaz így nem adja vissza teljesen mintha élőben meghallgatnánk:) Az egész csak 5-6 másodpercig tartott volna ezért 21 másodperc környékén adtam rá a terhelést (klíma, világítás, fénykürt), ekkor hallhatóan felerősödött a zaj. Ezen felül még nekem a leállítás utáni hang sem stimmel teljesen. A jövő héten igyekszem személyesen elvinni hozzátok a szervizbe a kocsit.
https://www.youtube.com/watch?v=dDNR1fB1fBo&feature=youtu.be
pusi65 | 2014-11-14 23:22 t.david részére
Az olajra reagálnék: Hihetetlen különbséget produkál a jó és rossz olaj. Ez tény. Hogy mi került az autóba valójában, az kérdéses. Egy 75w90 rész, vagy teljesen szint. olajjal győnyörűen kell muzsikáljon a rendszer akár keményebb hidegben is. Egyszer kipróbáltam anno egy 80w90 ESSO olajat. Szinte üresben is megmozdult az autó alapjáraton. Azóta kizárólag 75w90 és ha lehet Mobil. Ja, és magam teszem bele :)) ezért hihetetlen rálátásom van az autómra :))
t.david | 2014-11-14 21:35
Tisztelt Fórumozók és Kedves Mazda Szervíz!
Mazda 6 gy 2004, 2.0 benzines. (160E km)
2 dolog nagyon zavar mostanság.
Nyáron volt olajcsere a váltóban,
Liqui Moly (GL4+) SAE 75 W-90
került bele. 3 litert vittem a szerelőnek, elvileg ha feltöltötte rendesen akkor az olajjal nem lehet gond. Nem is tapasztaltam különös változást.
Mostanában viszont reggel 3 és 6 fok körül nagyon rakoncátlan a váltó.
1-be alig tudom berakni, a 2 is nehézkes, a 3 viszont botrány, szinte érzem a fogaskerekeket, probálom óvatosan amennyire csak lehet, a 4-5-R az tökéletes.
Kb. fél éve Pécsett a Mazdánál azt mondták, hogy fentfog a kuplungom, lassan számítsak cserére. Próbálgattam a dupla kuplungolást, mintha az segítene néha, de úgy se az igazi. Elképzelhető, hogy a kuplung csere lenne a megoldás a nehezen váltásra?
A másik, hideg motornál nem, csak üzemi hőmérsékleten, egy helyben, üresben, egy nagyobb gázfröccsnél elölről, zörgő hangot hallok, mintha valami berezonálna.
Úgy kell elképzleni, határozott gázfröcss, kb 2200 -ig felpörög, majd vissza alapjáratra.
Olyan 800 és 1200 között hallom ezt felfelé és ugyanúgy visszafelé is....
Mi lehet ez a hang?
Válaszukat előre is köszönöm.
Akiboy23 | 2014-11-14 18:10 stuszi részére
Köszönöm szépen a Választ!