2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Jön az E10
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Hanzlik | 2014-11-14 17:41
Tisztelt Mazda autó.
Kérdésem lenne hogy van egy Mazda 6 2.0 Diesel 2003-as és már régóta nálam van 310ezer km van benne és a hiba jelenség hogy ha átlagosan megyek vele csak tartom a fordulatot normál tempónál akkor a motor térből valami kopog fémesen. Ha elforgatod sebességbe akkor a végefelé kezd kopogni. Mi lehet ez?? Egyik injektorom réolajos volt tavaly kicseréltük másikra de a kopogás nem szünk meg idő múlásával erősödött!!
Válaszukat előre is köszönöm
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát