2024. November 22. Péntek - Cecília

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:32 zsolex436 részére

Ha hibalámpa nem világít, akkor befecskendező gond lehet. városban olyan 7l körül kellene fogyasztania

pusi65 | 2017-12-17 22:34

Tisztelt Mazda-autó, melyik mazdához való?: R2A1-16-610B

Köszönettel pusi65

louiking | 2017-12-17 17:11 Angelo részére

Szia

 

Neked megoldodott a kopogás mert nekem is ugyanezt csinálja az autóm?

zsolex436 | 2017-12-13 05:43

Sziasztok fórumtagok!

Két hete vagyok M6 birtokos, 2.0 MZR-DISI 155 Hp 2010-es évjárat, kombi.

Sajnos nagyon aggódom az üzemanyag fogyasztás miatt, mert jelenleg 11 liter körüli átlagom van. A gázpedált pedig úgy nyomom, hogy a lábam szinte nem is ér hozzá.

Kérdésem az lenne hozzátok, hogy hasonló motorral mi a normális érték?

Válaszaitokat előre is köszönve!

Zsolti

Bernii | 2017-12-10 14:00

Üdv!Pár hétig nem használtam a járművet, nem is akart aztán elindulni. Feltételeztem, hogy akksi gondja lesz, bár nem is tekerte a motort kicsit sem, csak rengeteg lámpa gyulladt ki. Most vadonatúj akkumulátort vettem bele, de mintha leblokkolta volna az egész rendszert, a kulcsot sem tudom elfordítani, az ajtó nyitva kijelző sem működik, lezárni sem lehet a kocsit, tehát semmi. Nyilván én ehhez kevés vagyok, de valamit ennyire tönretettem vagy mi a baj? Mi a megoldás? Vagy valamire csere előtt nem figyeltem? Mit lehet ilyenkor tenni? Köszönöm..

típusa: 2008/SP 2.0 TE Plus

vecsek1 | 2017-12-10 13:35

Tisztelt Mazda autó!

Nekem egy 2003-as 2.0-ás 89kw-os diesel 6-os mazdám van. A problémám, hogy ha ráadom a gyújtást, az izzítás visszajelző lámpa ki sem gyullad és ha tovább fordítom a kulcsot nem is indul be. Minden más lámpa a szokásos módon működik. Az akkumulátort mértem 12.1v-os.

Köszönettel: Vécsi Gábor

Mora | 2017-12-09 16:10

Tisztelt Mazda autó!

2005 8. havi, Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel típusú gépjárművem van.

Indításkor, olyan hangja volt mintha egy henger nem menne, erölködött és erős csattogó hang jött a motortérből, majd ezután bedobta a motorellenőrzést. Az autót később be tudtam indítani, úgy, hogy az akkumulátor sarut levettem, vártam vele 1 percet, visszaraktam, a hibajel megszünt. Most már ebben az évben másodjára történik meg, kb egy hónapja voltam Mazda szervízben, ahol teljes autódiagnosztikát csináltattam,ott is elmondtam ezt a problémát megnézték, beállították a porlasztókat autómatikusan, semmi rendellenességet nem találtak. Szeretnék érdeklődni, mi lehet ez a probléma. Segítségüket előre is köszönöm!

Üdv! Mora.

ali53 | 2017-12-07 22:00

Tisztelt Mazda-Autó!

2004-es dízel CDH autóm az utóbbi időben a következőket produkálja: lassú haladáskor, pl. kanyarodás közben 2-esben 15-20km sebességnél időnként ránt egyet, de nem áll meg, csak nem forog 1700 fordulat fölé és elkezd világítani a “check engine” és a “csúszós út” lámpa. Megállás, leállít, újraindít, aztán megy tovább rendesen, csak a 2 lámpa világít, de egy idő után azok elalszanak. Ezt napi egyszer általában előadja. Mazda műszer szerint alacsony (gondolom, pillanatnyi) üzemanyagnyomás okozza. Próbaként tettünk bele egy (bontott) nyomásszabályzó szelepet, de a hiba maradt. Mik a szóba jöhető hibaforrások, milyen irányban kellene elindulni?

mazda-auto.hu2 | 2017-12-07 15:22 jopek részére

Sajnos nap mint nap találkozunk ilyen esettel, azt javaslom, hogy elsősorban márkakereskedésből próbáljon meg választani, ha ott nincs, akkor pedig ne bizományostól, hanem olyan kereskedőtől, aki számlát ad az autóról. A megváltozott jogszabály alapján, céges eladás esetében, az eladást követő 6 hónapon belül az eladónak kell bizonyítani, hogy a hiba nem állt fenn (jelen esetben a csalás) az eladás időpontjában, ami elég nehéz lenne, és így jobban meggondolják a csalást.

jopek | 2017-12-07 15:07 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-Autó!

Nagyon szépen köszönöm!

Ez a baj,ezekkel a “tisztességes kereskedőkkel..”

Esetleg tudna ajánlani Mazda 6-ost,az említett típusban,max 850 Ezer forintig? Vagy megbízható kereskedőt?

Köszönöm szépen!

Tisztelettel:

József

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó