2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-11-30 07:47 rasotamas részére

Természetesen tudunk rendelni új ajtókat, de nem olcsó. Az első ajtó darabja bruttó 147.999.- Ft a hátsó ajtó pedig bruttó 160.337.- Ft. Jó állapotú bontottban lehet tudunk segíteni, kérnék egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre

rasotamas | 2017-11-29 12:47

Kedves mazda-auto!
Az lenne a kérdésem, zsír új ajtókat lehet-e kapni és mennyiért?
2004-es 5 ajtós autó.

Vagy nem gazdaságos, keresni kell jó bontottat?
Köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:19 Szabog9 részére

A fellezult befecskendezőnél visszaszívott olajkorom okozza. Egy métert se szabad így menni, mert tönkre megy a motor. Az olajos koromszemcsék eltömítik az olajszivattyú szűrőjét, így a szivattyú nem tudja felépíteni a szükséges nyomást, és nincs megfelelő kenés. Általában az utolsó olajozási ponton sérül a hajtókar csapágy és a főtengely. Ha már égett is az olajnyomás lámpa, sajnos nagyon esélyes, hogy károsodott a motor. A befecskendező alátéteteket cserélni kell!

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 11:46 Kuzmi részére

Lehet csak csapágyat cserélni, de ha már zakatoló hangja van, és nyikorog, gyanús, hogy más is tönkre ment, a tárcsát kellene megnézni lötyög-e.

Szabog9 | 2017-11-29 10:39

Tisztelt Mazda-Auto!

Két hónapja vásároltam egy 2010-es  Mazda 6  2.2 es motorral szerelt  (132KW, alvázszám:JMZGHA4A601421580)  autót.Körülbelül 1500km után az olajnyomás jelző lámpa sűrűn villogni kezdett majd folyamatosan világított. Ezután az olajteknő és az olajszivattyú szűrője ki lett tisztitva, tele volt olajsárral. Ezután a hiba megszünt. Most kb 1000km múlva ugyan ez a hibajelenség. Motorolaj szint megfelelő,  ACEA-C1  5W-30 as.  Vásárlás után kapta ezt az olajat. Az 1 es porlasztónál kifúvást lehet észrevenni. Kellene cserélni a porlasztócsúcs tömítéseket, okozhatja ez a hibát? Esetleg a porlasztókat kellene bevizsgáltatni vagy mi okozhatja a problémát? Köszönöm válaszát!

mazdarobi | 2017-11-28 20:26

Sziasztok! A TAIHO hajtókar csapágyakról mi a véleményetek?

Kuzmi | 2017-11-28 11:42

Üdvözlet!

2004-es évjáratú mazda 6 kocsim van. Ma reggel azt vettem észre,hogy a legkoni komresszor nagyon zakatol, illetve nyikorog. Gondolom a csapágy ment tönkre benne. A kérdésem az lenne, hogy lehet e külön csapágyat cserélni benne, vagy koplett kompresszort kell vennem? 

A válszt előre is köszönöm! 

mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:17 sanyo0318 részére

Mazda márkaszervizben ki tudják vezérelni az állófűtést. Lehet izzítóstift, vízszivattyú vagy kormolódás.

mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:16 yanpec részére

Nem DPF szűrő baja van az autónak, mert akkor nem futna le a regenerálás. A hátsó lamda szonda vagy a tűzfalon lévő nyomásérzékelő is lehet gond, de a befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, mert elképzelhető, hogy valamely fordulatszámon nagy a résolajveszteség és a túlzott higulás miatt korlátoz le. Ilyenkor a híg olajjal elég veszélyes a regenerálás !

sanyo0318 | 2017-11-27 06:39

Tisztelt mazda-auto.

Nekem egy 2004-es dizel 6-osom van, es azt vettem eszre az utobbi idoben, hogy a kiegeszito futes nem akar elindulni az autoban.

Tanacsot kernek, hogy mit lehetne kezdeni vele hogy ujra mukodjon.

Valaszat koszonom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó