2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2017-11-30 07:47 rasotamas részére
Természetesen tudunk rendelni új ajtókat, de nem olcsó. Az első ajtó darabja bruttó 147.999.- Ft a hátsó ajtó pedig bruttó 160.337.- Ft. Jó állapotú bontottban lehet tudunk segíteni, kérnék egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre
rasotamas | 2017-11-29 12:47
Kedves mazda-auto!
Az lenne a kérdésem, zsír új ajtókat lehet-e kapni és mennyiért?
2004-es 5 ajtós autó.
Vagy nem gazdaságos, keresni kell jó bontottat?
Köszönöm.
mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:19 Szabog9 részére
A fellezult befecskendezőnél visszaszívott olajkorom okozza. Egy métert se szabad így menni, mert tönkre megy a motor. Az olajos koromszemcsék eltömítik az olajszivattyú szűrőjét, így a szivattyú nem tudja felépíteni a szükséges nyomást, és nincs megfelelő kenés. Általában az utolsó olajozási ponton sérül a hajtókar csapágy és a főtengely. Ha már égett is az olajnyomás lámpa, sajnos nagyon esélyes, hogy károsodott a motor. A befecskendező alátéteteket cserélni kell!
mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 11:46 Kuzmi részére
Lehet csak csapágyat cserélni, de ha már zakatoló hangja van, és nyikorog, gyanús, hogy más is tönkre ment, a tárcsát kellene megnézni lötyög-e.
Szabog9 | 2017-11-29 10:39
Tisztelt Mazda-Auto!
Két hónapja vásároltam egy 2010-es Mazda 6 2.2 es motorral szerelt (132KW, alvázszám:JMZGHA4A601421580) autót.Körülbelül 1500km után az olajnyomás jelző lámpa sűrűn villogni kezdett majd folyamatosan világított. Ezután az olajteknő és az olajszivattyú szűrője ki lett tisztitva, tele volt olajsárral. Ezután a hiba megszünt. Most kb 1000km múlva ugyan ez a hibajelenség. Motorolaj szint megfelelő, ACEA-C1 5W-30 as. Vásárlás után kapta ezt az olajat. Az 1 es porlasztónál kifúvást lehet észrevenni. Kellene cserélni a porlasztócsúcs tömítéseket, okozhatja ez a hibát? Esetleg a porlasztókat kellene bevizsgáltatni vagy mi okozhatja a problémát? Köszönöm válaszát!
mazdarobi | 2017-11-28 20:26
Sziasztok! A TAIHO hajtókar csapágyakról mi a véleményetek?
Kuzmi | 2017-11-28 11:42
Üdvözlet!
2004-es évjáratú mazda 6 kocsim van. Ma reggel azt vettem észre,hogy a legkoni komresszor nagyon zakatol, illetve nyikorog. Gondolom a csapágy ment tönkre benne. A kérdésem az lenne, hogy lehet e külön csapágyat cserélni benne, vagy koplett kompresszort kell vennem?
A válszt előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:17 sanyo0318 részére
Mazda márkaszervizben ki tudják vezérelni az állófűtést. Lehet izzítóstift, vízszivattyú vagy kormolódás.
mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:16 yanpec részére
Nem DPF szűrő baja van az autónak, mert akkor nem futna le a regenerálás. A hátsó lamda szonda vagy a tűzfalon lévő nyomásérzékelő is lehet gond, de a befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, mert elképzelhető, hogy valamely fordulatszámon nagy a résolajveszteség és a túlzott higulás miatt korlátoz le. Ilyenkor a híg olajjal elég veszélyes a regenerálás !
sanyo0318 | 2017-11-27 06:39
Tisztelt mazda-auto.
Nekem egy 2004-es dizel 6-osom van, es azt vettem eszre az utobbi idoben, hogy a kiegeszito futes nem akar elindulni az autoban.
Tanacsot kernek, hogy mit lehetne kezdeni vele hogy ujra mukodjon.
Valaszat koszonom.