2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kareee84 | 2017-11-24 15:34 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ és ha esetleg chippelték ? ha átírták a vezérlő elektronikát ? akkor felléphet ilyen jellegű komunikációs hiba ?

yanpec | 2017-11-23 20:23

Köszönöm a válaszát. A DPF számláló 0-z megtörtènt 1500km-l ezelött. Az autó tegnap elött kezdett el vacakolni

 Leálltam tankolni az autópalyán mikor indítottam a motort kigyulladt a DPF lámpa de mèg nem világított, kis idő múlva kb 3km elkezdett villogni, aztán megint 5km ès kigyulladt a motordiagnosztika plusz az esp lámpa valamint min. 50%l levette a teljesítmènyt.

Aztán a szerelőm törölte a hibakódokat, majd közölte, hogy ki kell ba...ni a rèszecskeszűrőt meg kiírni a központi egysègből, mert mindig baj lesz vele.

Mondom ácsi, biztos van valami más megoldás mint szètbuherálni a kocsit. Legalább 15 különböző helyen megtaláltam ezt a kènyszerített regenerálási folyamatot, ès megcsináltam, gyönyörűen le is futott. Ja igen, miután törölte a hibakódokat ès hazaèrtem megint villogott a DPF felirat.

Gyógyszer elgurúrt mondom lesz ami lesz, ennyi helyen csan n írnal hü...get. Regenerálás lefutott DPF kialudt, azóta mentem vele 500km-t, ès eddig hibamentes. Kiváncsi leszek meddig. Főleg autópályán használom. 130km/h sebessègnèl 7,4L fogyaszt. Nem sok ez egy picit?

 

Bogie78 | 2017-11-23 14:52 Bela76 részére

Kedves Béla!

 

 

Köszönöm a válaszát.

Lenne egy kérdésem Önhöz a nyáron fel lett újjítva a kuplungom teljesen kinyomócsapágy kuplungszerkezet, egyszóval minden, de azt vettem észre, hogy amikor nem használom az autóm hosszabb ideig a kuplung indokolatlanúl kemény lesz és ez nem csak induláskor, hanem ha használom folyamatosan akkor is, most meg amikor már az időjárás is hűvös, úgy működik mintha teljesen normális kuplungom lenne, esetleg erre valami vélemény tapasztalat?

 

Előre is köszönöm a válaszát.

 

Üdv

Tamás

Bela76 | 2017-11-23 13:54 Bogie78 részére

Kedves Tamás!

Nekem is első generációs 1.8 benzines 6-osom van.

Ha jól tudom, azok közül a dízeleket szerelték kettőstömegűvel. Esetleg még a 2.3 benzinest. Az 1.8-ast és 2.0-ást biztos nem.

Üdv: Béla

Bogie78 | 2017-11-23 10:24

Kedves Mazda-auto.

 

A következő kérdésem lenne Önhöz van egy Mazda6-om kombi 2003-04 gyártású 1.8 120 Le benzines autóm, ezt annó szerelték már kettőstömegű lendkerkékkel vagy még nem, mert a szerelők egyik fele állítja, hogy igen a másik pedig hogy nem, így már teljesen elvesztem ebben a témában. Illetve melyik évjárattól van benne kettőstömegű lendkerék.

Előre is köszönöm a válaszát.

 

Üdv

Básti Tamás

mazdarobi | 2017-11-22 23:26 yanpec részére

Az olaj cserét kell visszaállítani,nem regenerálni.Ha a DPF-el lenne gond világítana a motor hiba és a csúszós autó lámpa a dpf villogás mellett.

Ha világított,s utána villogott,akkor ott tényleg dpf baj lesz.Valami oknál fogva nem tudott a regeneráció végbe menni.

yanpec | 2017-11-22 22:41

Elkezdett villogni a DPF lámpa. Erre megcsináltam az otthon is elvègezhető kènyszer regenerálást. Vègig is futott a gyári program, a DPF lámpa kialudt, ès látszólag minden ok.  Kíváncsi leszek meddig. 

Lexisama | 2017-11-22 20:47 yanpec részére

Nem, az azt jelenti, hogy valamiért nem tudott végbemenni a regenerálás. Ilyenkor menni kell az autóval, minimum 40km/h sebességgel, 2000-es fordulatszám felett, amíg el nem tűnik. Nem szabad leállítani regenerálás közben. Ha a DPF lámpa mellé motorlámpa is társul ezután, akkor szakszervízbe kell vinni az autót.

yanpec | 2017-11-22 20:39

Sziasztok

 

2007 2.0 disel Mazda-6 DPF ha folyamatosan világít az azt jelenti hogy ègeti a rèszecskeszűrőt?

mazda-auto.hu2 | 2017-11-22 16:27 rasotamas részére

Köszönjük az értékes információt, ez nem zavaró, mert ezért hoztuk életre ezt a fórümot. Az a zavaró, ha valaki saját magát, vagy termékeit  kezdi itt reklámozni, függetlenül attól, hogy az ország melyik részén lakik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó