2025. Március 12. Szerda - Gergely

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


majdnemmérnök | 2012-08-29 09:16

pusi65 | 2012-08-27 14:51 nagyand részére

Kösssz! Ez remek! Lehet tanulmányozni és okosodni... :))

pusi65 | 2012-08-27 14:50 gulyas_peter részére

Mivel a tank 64 liter, lámpaégésnél 50 megy bele, gondolom a száradásig van 14 liter. Hááát, én a sajátomat nyári 36-38 fokos autópályán alsó negyednél tovább nem hajtom.(máskor sem jellemző) A turbó hűtéséhez én is 1-2 percet pöfögök alapjáraton. Hasonló bánásmóddal nem csoda, hogy osztrák 6-os taxik hibátlanul gurulnak százezreket. Egyébként nem vagyok profi, csak egy megrögzött autóbarát, mellesleg Mazdás már 23 éve. Mivel a motorolaj állapota rendkívül meghatározza a turbó élettartamát, 12-16 ezrenként cserélem. Mobilra. És biztosan , mert magam csinálom. :))

Haji | 2012-08-27 14:20

Én azért nem szoktam hagyni neki, mert vki azt mondta nekem, ha vmi szmötyi van a tankban, azt az utolsó cseppekkel kiválóan fel is szippantja. Ha már itt tartunk. Mi a helyes módja a a turbó lehűtésének? Én pár 1-2 percig szoktam járatni. De pl. ha csak pisilni állunk meg, vki mindig az autónál marad és jár a motor. Mint mond erről a szakértő?

gulyas_peter | 2012-08-27 14:18 pusi65 részére

Én nem nagyon szoktam kihajtani az utolsó cseppet. Ha a lápma kigyulad akkor még van benne kb 7 liter. Viszont a turbór mindig lehűtöm. Pálya melletti kútnál szoktak is nézni, hogy miért járatom a kocsit....

pusi65 | 2012-08-27 14:15

Látom többen kihajtjátok az utolsó cseppet is a tankból. Ez remek dolog a rekordokhoz, de belegondoltatok-e, hogy az a pár liter üzemanyag, ami a végén a rendszerben forog, mennyire melegszik fel és mondja fel a kenési funkciót a megfelelő helyeken, (főleg kánikulában) azután a befecskendezők tönkremenetele után erős véleményeket látni a vacak üzemagyagról, meg a hibás japán alkatrészekről? Nem is beszélve a turbók helyes lehűtéséről autópálya után...

pusi65 | 2012-08-27 14:07 gulyas_peter részére

Ha jól számolom ez olyan 5.0 literes fogyasztás 100-on, mivel a lámpa kigyulladásánál olyan 50 litert lehet kattanásig tölteni. (Csőbe biztosan férne még 2-3 liter.)Ezek után szerintem vicces a kérdés egy közel 1500 kg autó fogyasztását illetően....

Balint01 | 2012-08-27 14:05

60% város 40% városon kívűl még 800 km nél többet sosem tudtam elmenni vele... De a legtöbb az 930 km volt de ez csak városon kivül volt végig és "két tégla" a gázpedál alatt :-). 2004 es 136 lovas.

nagyand | 2012-08-27 13:53

Azt elfelejtettem hozzá tenni az elöbb, hogy klima nélkül, mert most a nagy melegekbe, hogy folyton ment a klima, olyan 950-980km körül ment el egy tankkal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó