2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2012-08-27 13:51 gulyas_peter részére

Èn 1000-1050 km szoktam menni egy tankkal. Volt már hogy 1130 km fölött mentem egy tankkal, de akkor nagyon lightosan, sok gurolással... 70-80% pálya (120-130km/h tempóval, javarészt tempomattal járok) A kijelzö által becsült még megtehetö km az kb valós értéket mutat. Igaz volt már hogy nullát mutatott, de mikot rátankoltam még volt benne 5-6 liter. (feltéve ha 64 literes a tank, ha jól tudom.) Èn a sárga lámpa kivillanása után még simán megyek 140-160 km-t. M6 2003, 2.0D 136LE

mazda-auto.hu | 2012-08-27 10:20 LeKlein részére

Köszönjük a visszajelzést.

gulyas_peter | 2012-08-27 10:04

Sziasztok, Véleményt szeretnék kérni fogyasztással kapcsolatban. 90% autópálya, országút 10%város 80-95 km/h teljesen feltöltött tankkal 1000 km-t tettem meg a sárga jelzőfény kivillanásáig, utána még kb 70 km-t meg lehet tenni, szóval kb 1070 km egy tank üzemanyaggal. Szerintetetek ez jó, vagy ilyen tempóval többet el kellene menni a kocsinak? 2.0 D

LeKlein | 2012-08-27 09:11 LeKlein részére

A szervószivattyú csere megoldotta a kihagyásokat, azóta tökéletesen müködik, érezni nagyon a különbséget a kettő között. Kormányműbe talán ezek alapján nem került szennyeződés. Gondoltam megosztom a tapasztalatokat. :)

XXX | 2012-08-26 09:26 volvofl részére

köszi a segítségetmegpróbáljuk,ezt még nem néztem ,mert más nagynyomású diesel,ha rossz a csúcs,és nagy a résveszt,akkor el sem indul,a mazdát meg nem ismerem..

EnergieLaczy | 2012-08-25 09:50 Oszi részére

Hogy az alsó részét levedd, eléggé szét kell szedned az elejét! Javaslom nézd meg mennyi mindent szét kellene szedned hozzá. Üdv ÉNRG

Oszi | 2012-08-24 21:41 EnergieLaczy részére

alul is vannak csavarok ha jol tevedek,en nem javasolnam a szakszerutlen javitast!

EnergieLaczy | 2012-08-24 20:57 nagyand részére

Szia nagyand! EGR szelepbe menő csőről szedd le az alumínium hővédő burkolatot legalább az első kanyar aláig. Ezt utána majd vissza kell hajtani rá. Olyan 30-40 centis fa léccel a kanyarulatban üssed meg a csövet annyira hogy kb 3-4 centit lentebb menjen a cső a jelenlegi helyzetéhez képest. A cső eléggé belemegy a szelepbe, kb annyira mint az alsó részének szélessége egyszercsak elkezd összemenni. /Ha lehetne fényképet beszúrni könnyebb lenne, de remélem így is érthető vagy rájössz./ Ekkor már le tudod húzni rólla. Kb abból az irányból üssed ahogy az EGR szelep is áll és ne függőlegesen fentről lefelé! Elsőnek ne mint állat üssed hanem finoman, majd egyre erősödve ahogy már látod mennyit mozdul el. De ha nem cseréled szerintem felesleges cécó leszedni. Üdv ÉNRG

Oszi | 2012-08-24 18:15 mazda-auto.hu részére

Nem nagyon akarjak meghallani a lenyeget :)

mazda-auto.hu | 2012-08-24 13:04 nagyand részére

Nagyon sokszor leírtam már, hogy a köztes hűtőbe, illetve annak csöveibe, tehát a beömlő rendszerbe a kartergázból, illetve a turbófeltöltő csapágyainak kenésére szolgáló olajból kerül be valamennyi. Innen pedig esetenként abeömlő levegővel az égéstérbe.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó