2025. Március 12. Szerda - Gergely

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DOXA | 2012-08-24 11:54 nagyand részére

Nekem is volt fura hang, nem a légszűrőház, hanem a légszűrőház levegő belépő csöve rezonált.

nagyand | 2012-08-24 09:35

Tegnap volt idöm és megnéztem mitöl tiszta olaj a bal elsö kerék elötti rész. Az bal elsö kerék elött van egy hütö. Arról a megy egy vastag gumi csö valahova a motor felé. A gumicsön lévö bilincs volt laza(ill megszakadva, lehet a lendkerék cserénél ezt is le kellet venni), kicseréltem a bilincset... kiváncsi leszek ezek után is fog-e olaj szivárogni onnan. Egyáltalán kerülhet abba a csöbe olaj? Ha nem akkor, mi oka lehet hogy olaj kis olaj kerül bele? Amúgy a korábban említett dologra vissza térve, hogy valami becsörög 1600-2000 fordulatszám tartományba finom gyorsításkor... Ezt is megnéztem. A légszürö ház nem mozog, nem rezeg be. Az EGR szelepet megpróbáltam levenni és kipucolni. A levételnél meg akadtam mert nem tudtam a csövet kiúzni belöle, pedig a csavart (34-es körül csavar) letekertem, de a csövet ami az aljába megy bele nem tudtam kiszedni belöle. Ìgy nem tudtam levenni a szelepet, vissza tettem. Valószínü tényleg az EGR szelep csöröghet be, mert annyi változás történt,igy, hogy egy kicsit volt mozgatva, hogy már nem 1600-2000 tartományban csörög be, hanem 1500-1700 as tartományba csak. :)

man200 | 2012-08-24 06:19

Üdv. mindenkinek. Mazda6 elsőgenerációs automhoz alvázvédőt keresek.Tudna valaki ebben segíteni? Karoszérián nincs rozsdásodás,de futómű alkatrészeken rendesen van.A ráfújt alvázvédő lehetőleg ne oldja fel a festéket a kasznin. Festék típusára lennék kíváncsi?

Haji | 2012-08-23 22:51 footy részére

Gratulálok is! Főleg, hogy jól működik. :)

volvofl | 2012-08-23 22:42 XXX részére

Helló.Nekem is hasonló volt a problémám.Tönkrement egy porlasztó!Túl nagy valamelyik porlasztó résolaj vesztesége.Úgy lehet megnézni,hogy leveszitek a motor takaró burkolatot akkor láthatóvá válnak a porlasztók,mindegyikröl le kell húzni a résolaj csövet,ami a tank felé megy azt pedig bedugaszolni pl.egy furószárral.Azután kell egy célszerszám amit tudsz csinálni négy darab fecskendöböl és négy darab egyforma átlátszó gumicsöböl.a csövek egyik felét a résolaj csövek helyére a másikat a fecskendökre.A fecskendöket célszerü egymásmellé rögziteni pl.egy falapra.ez után kell egy segitő személy aki beül az autóba és elinditja te pedig nézed melyik fecskendöbe lesz sokkal több résolaj. de vigyázzatok mert ha már az a stádium van hogy le áll az autó akkor rendkivül hamar tele lesz a fecskendö,kb három sec.a jó porlasztó kb 40 sec.alatt tölti tele a 50ml-es fecskendöt a rossz gyakorlatilag azonal.

footy | 2012-08-23 19:08 Fecó részére

Köszi az infót :) Haji: Gratulálj inkább az új autómhoz

XXX | 2012-08-23 18:21

sziasztok,segítséget kérnék..van egy 2.0 diesel mazda 6 os,szépen indul,de időröl időre megáll,pár indítás és megy tovább,maj újra...nyomás tartó lett cserélve ,de nem az a baj..hibának,nyomás esést érzékel,és ha le van húzva a nyomás mérő,akkor nem áll meg...ha valaki találkozott hasonlóval,kérem ossza meg

contofalsky | 2012-08-23 18:11

szisztok, új mazdás vagyok. volna egy kérdésem. nemrég vettem egy 2007-es mazda 6 2.0 D kombit, amikor kinyomom a kuplungot illetve finom gázadásnál kissé döcögős hang jön a motorból. találkozott már valaki hasonlóval?

Fecó | 2012-08-23 13:46 footy részére

Ez az ikon villogás a beépített indításgátlóra utal,és így normális a működése a te Hatosodnak is! Bocs srácok!

Haji | 2012-08-23 10:26 footy részére

Gratulálok, leírtad az üzemszerű működést. ;)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó