2025. Április 23. Szerda - Béla
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
menelaos | 2013-07-16 08:32 renegat részére
menelaos : 20/5382786
menelaos | 2013-07-16 08:30 BluElite részére
Szia!
Írtam 1 regényt ide és eltünttettm a végén....tiszta őrület :-)))
A lényeg az volt,hogy írtam neked 1 tippet a kuplungodra anno.A tüneteid ua.mint az enyém volt.Nem tom mgpróbáltad e ezt a variációt.Viszont annak idelyén,mikor én is kerestem az okokat vettem 1 ASHIKA felső munkahengert hiába.Betettem és minden maradt a régi.Visszatettem az eredetit és azza találtam meg a hibát.Nos,ha végére akarsz járni a dolognak szívesen elküldom és próbáld ki ezt,mert ez bizti jó.Nem kell megvenned :-) csak próba és 1 lépéssel előrébb leszel.Utána visszaküldöd.De,ha mégis a munkahengereddel lenne a gond ( nem igazán hinném) ,akkor,szívesen baráti áron átadom.
Üdv. menelaos
menelaos | 2013-07-16 08:15 renegat részére
Szia!
A Fordokban is javarészt ilyen van.Bontókban nézdd meg.Még a régi Taunusban is pont ilyen van,de az Escortokban is ez a méret.Fejből meg nem mondom mi a mérete a vastag szívó felének,amivelbele kell pattintani a helyére,de 10 mm-nél viztosan erősebb.Sajnos az enyém is tönkrement (műanyag volt és az előző tulaj benne hagyta a sima vizet és gondolom a tél folyamán szétfagyasztotta.) Most van 1 fémvázasom tartalékban,ha érdekel hívj fel.Azt hiszem én be tudok szerezni 1 másikat később.
Üdv. menelaos
Gabor83 | 2013-07-15 22:55
Sziasztok!
18-2000 fordulat körül néha, nem állandóan továbbra is rángat az autó (626 2.0 - 100kW), több oldalról közelítettük meg, eredménytelenül.
- Gyertyák cseréje
- Kábel mérése
- Kompresszió mérés: 12 bar
- Hengernyomás veszteség: 5%
- Füstgáz: jó értékek, egy kivételével: a HC magas (180 ppm)
Van tippetek?
HC-vel érdemes foglalkozni?
anulu29 | 2013-07-15 18:53 BluElite részére
Teljesen mindegy hogy mennyire nyomod, nem gyorsul.Kb. 80-90kh/h-val "ballag" ,de ha emelkedő jön akkor tovább lassul feltéve ha nem kapcsolok vissza 4.-be és gyorsitok fel.
anulu
BluElite | 2013-07-15 07:44 anulu29 részére
Szia!
Amikor nem gyorsul, akkor "hogyan" nem gyorsul? Padlógázon sem gyorsul, vagy csak valami köztes gázpedál állásnál nem gyorsul?
djjosy | 2013-07-14 23:14 cuba.71 részére
Szia.Akkor ez a kép csak a benzinesekre igaz??
http://www.cityszerviz.hu/files/image/tesztek/Mazda%20626/Mazda626%204.jpg
cuba.71 | 2013-07-14 12:37
Bocs, nem Anolu,hanem ANULU29.
cuba.71 | 2013-07-14 12:33 anulu29 részére
Szia Anolu.
A remegés,és erővesztés alkalmával füstöd nem volt??,mert ha igen az valamilyen adagolószabályzási hibára utalna.
Másik teória:valamilyen elektromos rendszerhiba miatt vészüzemmód,bár a japán vészüzemmódot nem ismerem.A német csak ujrainditástól javul.
Mindezt 700km-es távolságból..........kellemetlen.
Valahogy gyere haza,és diagnosztikára kell tenni,hátha kiderül valami.
Márha a te autod kontaktol a gyári diagnosztikával.Az enyém még ezt sem teszi.:))
Az is lehet,csak egy egyszerü részleges dugulásod volt.
cuba.71 | 2013-07-14 10:09 djjosy részére
SZIA.
Semmi,ugyan-ugy összeszakad,mint a többi.