2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


menelaos | 2013-07-16 08:32 renegat részére

 menelaos : 20/5382786

menelaos | 2013-07-16 08:30 BluElite részére

 Szia!

Írtam 1 regényt ide és eltünttettm a végén....tiszta őrület :-)))

A lényeg az volt,hogy írtam neked 1 tippet a kuplungodra anno.A tüneteid ua.mint az enyém volt.Nem tom mgpróbáltad e ezt a variációt.Viszont annak idelyén,mikor én is kerestem az okokat vettem 1 ASHIKA felső munkahengert hiába.Betettem és minden maradt a régi.Visszatettem az eredetit és azza találtam meg a hibát.Nos,ha végére akarsz járni a dolognak szívesen elküldom és próbáld ki ezt,mert ez bizti jó.Nem kell megvenned :-) csak próba és 1 lépéssel előrébb leszel.Utána visszaküldöd.De,ha mégis a munkahengereddel lenne a gond ( nem igazán hinném) ,akkor,szívesen baráti áron átadom. 

 

Üdv. menelaos

menelaos | 2013-07-16 08:15 renegat részére

 Szia!

A Fordokban is javarészt ilyen van.Bontókban nézdd meg.Még a régi Taunusban is pont ilyen van,de az Escortokban is ez a méret.Fejből meg nem mondom mi a mérete a vastag szívó felének,amivelbele kell pattintani a helyére,de 10 mm-nél viztosan erősebb.Sajnos az enyém is tönkrement (műanyag volt és az előző tulaj benne hagyta a sima vizet és gondolom a tél folyamán szétfagyasztotta.) Most van 1 fémvázasom tartalékban,ha érdekel hívj fel.Azt hiszem én be tudok szerezni 1 másikat később.

 

Üdv. menelaos

 

Gabor83 | 2013-07-15 22:55

Sziasztok!

 

18-2000  fordulat körül néha, nem állandóan továbbra is rángat az autó (626 2.0 - 100kW), több oldalról közelítettük meg, eredménytelenül.

 

- Gyertyák cseréje

- Kábel mérése

- Kompresszió mérés: 12 bar

- Hengernyomás veszteség: 5%

- Füstgáz: jó értékek, egy kivételével: a HC magas (180 ppm)

 

Van tippetek?

HC-vel érdemes foglalkozni?

anulu29 | 2013-07-15 18:53 BluElite részére

 Teljesen mindegy hogy mennyire nyomod, nem gyorsul.Kb. 80-90kh/h-val "ballag" ,de ha emelkedő jön akkor tovább lassul feltéve ha nem kapcsolok vissza 4.-be és gyorsitok fel.

 

anulu

BluElite | 2013-07-15 07:44 anulu29 részére

 Szia!

 

Amikor nem gyorsul, akkor "hogyan" nem gyorsul? Padlógázon sem gyorsul, vagy csak valami köztes gázpedál állásnál nem gyorsul?

djjosy | 2013-07-14 23:14 cuba.71 részére

 Szia.Akkor ez a kép csak a benzinesekre igaz??

http://www.cityszerviz.hu/files/image/tesztek/Mazda%20626/Mazda626%204.jpg

cuba.71 | 2013-07-14 12:37

Bocs, nem Anolu,hanem ANULU29.

 

cuba.71 | 2013-07-14 12:33 anulu29 részére

 Szia Anolu.

A remegés,és erővesztés alkalmával füstöd nem volt??,mert ha igen az valamilyen adagolószabályzási hibára utalna.

Másik teória:valamilyen elektromos rendszerhiba miatt vészüzemmód,bár a japán vészüzemmódot nem ismerem.A német csak ujrainditástól javul.

Mindezt 700km-es távolságból..........kellemetlen.

Valahogy gyere haza,és diagnosztikára kell tenni,hátha kiderül valami.

Márha a te autod kontaktol a gyári diagnosztikával.Az enyém még ezt sem teszi.:))

Az is lehet,csak egy egyszerü részleges dugulásod volt.

 

cuba.71 | 2013-07-14 10:09 djjosy részére

 SZIA.

Semmi,ugyan-ugy összeszakad,mint a többi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó