2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gaboca | 2007-12-10 09:27

Sziasztok!

Határozottan azt mondták, szoftvert frissitettek.
Szeretném me tudni,hogy létezik e ujabb upgrade?
R.-szűrő égetés után 90km/h sebbesség melett 4,3 liert mutat a pill. fogy merő ugyanott ugyanolyan körülmények között, majd kb.100km megtett űt után ugyanott 6.5litert.
Megfigyeltem csak akkor csinálja ha a motor már legalább 20 percet üzemeltfolyamtosan. (valószinúleg meleg az olaj) Nem lehet hogy az olaj hőmérseklet érzékelővel van gond???
Érdekes módon autópályás menetnél növekszik jobban az olajszint.Azért irom mert most már mindig figyelem az utobbi időben!

mazda-auto.hu | 2007-12-10 08:27 gaboca részére

Igazság szerint, valószínűleg csak nullázták a "DPF számlálót". Nem tartjuk valószínűnek, hogy fríssitésre sor került. Nem lehet, hogy a megváltozott kürölmények, pl.: előtte nyári gumi, utána téli gumi..stb.. játszik szerepet a fogyasztás növekedésében.

gaboca | 2007-12-08 12:28

Sziasztok!
Mazda-autótól szeretném megkérdezni,2007-es 120le dizel mazda6 -osomba szaporodott az olaj 16500 km-nél az X jelzéstől 5mm-re van olajszint.Bevittem egy Bp. márkaszervizben ahol motorvezérlő szoftvert frissitetek rajta azóta, többet fogyaszt az autó.
100 km-enként nagyobb pill. fogy. értékeket mutat a computer.
Lehet hogy vissza kellene tölteni az eredeti szoftvert, vagy mit tegyek?Mégegyszer nem megyek vissza hozzájuk az biztos!
Van egyátalán frissebb szoftver?

nzss | 2007-11-28 15:29 Oszi részére

Köszönöm

nzss | 2007-11-28 15:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

Oszi | 2007-11-28 12:49

vagy csak szamolni kell az esetlegesen surobb olajcserekkel,es gondolom mivel chip-tuning okozza nem ervenyesithet esetlegesen a garncialis olajcsre sem.(meg chp tuning nelkul sem igazan,bar nemet forumokon volt akinek garanciaban csinaltak az ido elotti olajcsereket)

mazda-auto.hu | 2007-11-28 12:27 nzss részére

A DPF-es autók esetében elvileg - a részüzemmódban növekedett koromképződés miatt - nem biztos, hogy előnyös a chiptuning alkalmazása.

nzss | 2007-11-28 07:31

Nekem 200 ezerért ajánlottak hozzá chiptuningot a szakszervízben, bár mondták hogy van 100-ért is, de nem ajálják. Igazából van értelme a dolognak(fogyasztás, teljesítmény) vagy a dpf miatt úgysem lesz lényeges különbség?

mazda-auto.hu | 2007-11-26 12:30

Gyárilag nincs. Utángyártott kb.: 99000,-Ft.

nzss | 2007-11-26 10:50

Köszönöm. Ehhez a típushoz külön chiptuning (dpf-es) van gyárilag?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó