2024. December 29. - Tamás

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-17 09:57 mazda-auto.hu részére

Moszonom,mar el is olvastam es nagyon jol sikerult a megfogalmazas es tetszenek a kepek.
Kozben tegnap vegre megszuletett a kisfiam :)

kaboca | 2007-12-17 09:01 Pöcs Gulyás részére

Én meg autóztam 600 km-t majd a város közepén araszolás közben nekiállt regenereálni. :@ Honnan tudom, honnan tudom; betakartam a mögöttem álló autókat fehér inkubátorba való "kondenzzel" a mögöttem álló autók ennek úgy megörültek, hogy egyszerre kezdtek mind dudálni.

mazda-auto.hu | 2007-12-17 08:17 Oszi részére

Már olvasható! Köszönjük az érdeklődést!

Pöcs Gulyás | 2007-12-16 19:54 kaboca részére

sajnos a dolgok nem ebbe az iranyba mennek. mar egy fordulatszammerönek, söt a vizhömerönek is örülni kell.

amugy a nemet szoftverek (a japant nem ismerem) szamolnak ezzel, es ha kedvezöek a körülmenyek a regeneraciohoz, nekiallnak 80%-os telitettsegnel is.

kaboca | 2007-12-16 12:50 Pöcs Gulyás részére

Én azt sem nagyon értem, hogy miért nem kaptunk egy nyomáskülömbség mérő műszert, illetve miért nem lehet a kiégetést a vezetőnek külön indítani. Mondjuk péntek du jövök haza az M3-on Bp felé és Szadá-nál jól kiégetem, majd irány a dugó.

zexel | 2007-12-16 09:06

Sziasztok,ha esetleg valakinek szüksége lenne mazda6 magasnyomásu szivattyura(új 548000ft)akkor van itt egy lezuzott 6 os-ból 27000km-t futott,egy használt szivattyu mindössze 97000ft ért,ha valakit érdekel akkor zexel@freemail.hu képeket is tudok küldeni róla.

Oszi | 2007-12-15 20:51 kaboca részére

Nem nem arrol hanem az UJ MAZDA 6-rol amnit teszteltek mazda auto-ek becsben:)

Pöcs Gulyás | 2007-12-15 19:12 IanSnail részére

gulyas.gusztav@freemail.hu

ha ide küldesz barmit, azt nagyon megköszönöm.

amugy eszemben sincs kiszerelni a szüröt, sem atverni a vezerlöt. de nagyon nem szeretnem elkiabalni a dolgot, inkabb csak kiserletezem. ha veletlenül valami hasznalhato dolog sülne ki belöle, becsszora reszletesen beszamolok rola.

kaboca | 2007-12-15 16:46

Oszi DPF-es élménybeszámolóra vágysz az új 6-osról. Inkább ne.

kaboca | 2007-12-15 16:44

Az is kérdés persze, hogy ki áll neki a garanciális autót átalakítani. Ezt a problémát a Mazdának KELL (kellene) megoldania. Észre kellene venni, hogy a világ legmegbízhatóbb autója ezzel a találmánnyal megbízhatóságban elég mélyre süllyedt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó