2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Jön az E10
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
nzss | 2007-12-14 14:47
A nívópálca csere csak szoftverfrissítéssel együtt megy (ha jól tudom). Ezt követően elég 4 liter olaj a motorba? Ezzel nem okozunk valamilyen kárt hosszútávon?
Pöcs Gulyás | 2007-12-14 13:22
Kedves mazda-auto,
esetleg tudnatok egy - nem hivatalos - robbantott abraval segiteni?
Elöre is köszi.
mazda-auto.hu | 2007-12-14 12:15 Tibor részére
A nívópálca csere valóban létezik, de mi felajánljuk a választás lehetőségét. Kéri valaki az új pálcát, vagy nem? Nem cseréljük automatikusan.
Pöcs Gulyás | 2007-12-13 21:23
Urak!
Van egy ötletem, ami talan valamikor Nektek is jo lehet. De egyelöre nekem kene 1 kis segitseg ahhoz, hogy ez kiderüljön.
Kerdes: hogy nez ki Nalatok a kipufogorendszer? Körülbelüli leiras kene, körülbelüli csöhosszakkal centiben az egyes elemek között.
Pl: leömlö - 5cm - elökatalizator - 60 cm - fökatalizator+reszecskeszürö - 40 cm - közepsö dob - 60 cm - hatso dob
Vagy valami ilyesmi. Ha valaki esetleg fotot is tudna küldeni emilben, azert külön nagyon halas lennek.
Köszi & üdv: G
Tibor | 2007-12-12 18:38
A közelmúltban voltam szervízben diesel 6-ossal. Azt mondta a szerelő hogy talált frissítést a szoftverhez és fel is töltötte. Nívópálcát is cseréltek és így ha jól emlékszem kevesebb olajat kell tölteni a motorba.
mazda-auto.hu | 2007-12-11 16:34
Üzenet: mazda-auto legközelebb pénteken lesz, mivel 12-13-án az új Mazda6 tesztjén vesz részt.
mazda-auto.hu | 2007-12-11 14:48 nzss részére
Ki kellene próbálni, hogy ha ki van pattintva a kipufogó vég feletti kipattintható lökhárító rész (csak F/L), akkor is kottyan-e.
Oszi | 2007-12-11 13:23 nzss részére
Ezt szerintem csak az auto felemelese es atvizsgalasa derithetne ki,igy hallomasra nagyon sok minden lehet es igy nehez megmondani a problema okat.Szerintem nem kapna zoldkartyat mivel motorszam szerint nem teljesiti az eloirasokat es meg nem hallotam rola hogy vissza minositettek volna autot ugyhogy szerintem inkabb nem kapna zoldkartyat,de lehot hogy rosszul gondolom :)
nzss | 2007-12-11 11:11 mazda-auto.hu részére
Nem tűnik rentábilisnak. A kipufogó(vég) adhat kottyanó hangot ha lyukak vannak az úton? (sebességtől függetlenül és csak lyukaknál). Vagy ez szilentprobléma lesz?
mazda-auto.hu | 2007-12-11 10:29 nzss részére
A vezérlőegység 530000,-Ft, de ahogy Oszi írta, a zöldkártyánál gondok lehetnek. Ráadásul szinte biztos, hogy EURO3-ba kerülne vissza az autó