2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-11 09:17 mazda-auto.hu részére

Ami persze eleg koltseges es szerintem sok mas kovetkezmenye is lehet mondjuk a kesobbiekben a zoldkartya keszitesnel :)

nzss | 2007-12-11 09:16

Mennyibe kerülne?

mazda-auto.hu | 2007-12-11 08:34 nzss részére

Csak a vezérlőegység cseréjével.

nzss | 2007-12-11 07:26

A dpf-et nem lrhet valahogy kiiktatni?

mazda-auto.hu | 2007-12-10 16:53 gaboca részére

Inkább több kérdés-válasszal tisztázzuk, mint később esetleg gond legyen belőle.

gaboca | 2007-12-10 12:36

Lehet hogy egy kicsit túl aggódom ezt a dolgot,de szeretnék a végére járni.
Köszönöm a válaszokat!

mazda-auto.hu | 2007-12-10 12:31 mazda-auto.hu részére

...és az olajszint emelkedés teljesen természetes jelenség a Mazda 2.0 DPF rendszer esetében.

mazda-auto.hu | 2007-12-10 12:29 gaboca részére

Mint már írtuk, hozzáírni nem lehet a programhoz. Az csak komplett gyári egységként tölthető fel. Az olajszint növekedése a hűvősebb idővel is összefügghet, hiszen valamivel hosszabb a motor bemelegedési és a motorolaj bemelegedési fázisa. Tény viszont, hogy az autópályán nagyobb eséllyel párolog a gázolaj a motorolajból. Az is tény, hogy az olajszint pálca nem minden szakaszán jelent ugyanolyan hosszúságot, ugyanakkora mennyiségű olajfogyás. Látatlanban ennél többet nem tudunk mondani.

gaboca | 2007-12-10 11:01

Sziasztok!

DPF lámpával meg soha semmi gond nem volt.
Csak az olaj szaporodik!
Hibakód nem volt.
Azt nem írtam mikor a többlet fogyasztás jelentkezik, akkor 0 gázpedál állásnál és motorfék üzemben 1-2 liter üzemanyag felhasználást mutat a computer.Frissités előtt kb180-200 km-enként tapasztaltam, most 100-120 km-enkét történik ugyanez.
Beleírhatak a programba???

mazda-auto.hu | 2007-12-10 10:35 gaboca részére

Tényleg érdekes.Egy hibakód olvasás esetleg választ adhatna, bár valószínű, hogy ezt megtették a DPF nullázásakor. Érdemes lenne megnézni, hogy valójában is többet fogyaszt-e az autó, vagy csak a műszer szerint. Egyébként, ha éppen nem visszajelzett (műszerfalon) DPF regeneráció történik, az többlet fogyasztással jár. Elképzelhető, hogy a motorvezérlő egységet ún. újratanították, de ilyenkor a komputer automatikusan felismeri, melyik a tárban a rendelkezésre álló megfelelő program. A Mazda részéről kimondottan jelzett "frissítés" nincs a DPF-es Hatoshoz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó