2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS motor új szerepben.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Jön az E10
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Oszi | 2008-09-27 13:41 kaboca részére
es a varhato szervizkoltsegek is joval szerenyebbek az 1.8-as benzinesnel :) es nem fogyaszt sokkal tobbet es hat ugye a benzin most mar olcsobb mint a gazolaj :)
viszont akkor elmenyt nem nyujt mint egy dizel :) csak ha porgeted viszont akkor meg fogyaszt :)
kaboca | 2008-09-27 12:23 steini részére
Ha sokat használod városban, esetleg rövid utakon akkor én a benzinest választanám. Én hosszú utakon használom és mégis rendszeresen van vele DPF problémám.
steini | 2008-09-27 11:54
Sziasztok!
Új M6 vásárlását tervezem, érdekelne hogy van e infó az új autó DPF megbizhatóságáról. A másik opció nekem az 1.8 benzin lenne, nem tudom hogy bele merjek e vágni a DPFes dizelbe.
Köszi a válaszokat!
kaboca | 2008-09-13 13:11 Oszi részére
Ő tudja az alvázszámom, de ez most lényegtelen, nekem már új szonda van benne.
Oszi | 2008-09-13 12:24 kaboca részére
az Intercooler 2002.ben eloszor legurult autokon is "hibas" volt illetve nem az intercooler a hibas ,hanem csak az osszeszereles technologiaja nem volt megfelelo.2008.07-ban kezdek "garanciaban cserelni" a z azota mar tuti repedt IC-et ez ha jol szamolok akkor kozel 6ev az elso 6-os ota :))) persze akinek garancia idon belul repedt el 3ev vagy 100eKm azoknak elobb is csereltek :)
Ha hibas lenne a szonda akkor lenne hiba kod ,de nincs ezert nem nevezheto hibasnak viszont mivel a kalibracioja nem megfelelo ezert a mukodese meg akar jo is lehetne ha nem egy ennyire erzekeny rendszerben lenne elhelyezve :)
ha beirod ide az alvazszamodat akkor mazda auto megtudja mondani,hogy pontosan mikori gyartasu az autod.
Konnyen elofordulhat,hogy kesobbi gyartasu autokba is kerult a nem megfeleloen kalibralt erzekelobol es termeszetesen nem direkt.
mazda-auto.hu | 2008-09-13 09:09 kaboca részére
Nem nevezhető hibás alkatrésznek a 2006.03 előtti F/L dízelek oxigén szenzora, csak addig nem figyelt a gyár a kalibrációra, ezért ezeknek az autóknak nagyobb hányada javul meg a szenzor cseréjéval, mint a későbbieké.
kaboca | 2008-09-13 08:47 Oszi részére
Az alvázszámból nekem nem derül ki. A gumi 07.07 es az auto meg faceliftes. Én nem feltételezem a Mazdáról, hogyha tudja, hogy a 2006-os autókon hibás egy alkatrész akkor azt ne cserélné le magától. (lásd intercooler javítás)
Oszi | 2008-09-12 20:59 kaboca részére
alvazszam szerint is 2007-es gyartasu???az uzembehelyezes nem azonos a gyartasi evvel.konnyen elofordul,hogy 2006.01-es gyartasu auto es 2007-ben kerul eladasra.
Az en 6-osom 2003.06-havi ,de 2002.12 honapban gyartottak :)
kaboca | 2008-09-12 18:11 Oszi részére
Mellesleg nekem ugyan azt produkálta volt egy tuti jó grafikonom, majd a szerviz a második alkalom után cserélte a szondát és lám meggyógyult. Azért beláthatod, hogy erősen sántikálnak itt a dolgok. Ja ugye az enyém 2007-es :)
kaboca | 2008-09-12 18:05
Nem lehet "jól kitalált normális" működésről beszélni, ha a számotokra rendelkezésre álló diagnosztikai eszközökkel nem lehet behatárolni a hibát, különösen abban az esetben ha ennyire kényes a rendszer.