2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-09-27 13:41 kaboca részére

es a varhato szervizkoltsegek is joval szerenyebbek az 1.8-as benzinesnel :) es nem fogyaszt sokkal tobbet es hat ugye a benzin most mar olcsobb mint a gazolaj :)

viszont akkor elmenyt nem nyujt mint egy dizel :) csak ha porgeted viszont akkor meg fogyaszt :)

kaboca | 2008-09-27 12:23 steini részére

Ha sokat használod városban, esetleg rövid utakon akkor én a benzinest választanám. Én hosszú utakon használom és mégis rendszeresen van vele DPF problémám.

steini | 2008-09-27 11:54

Sziasztok!

Új M6 vásárlását tervezem, érdekelne hogy van e infó az új autó DPF megbizhatóságáról. A másik opció nekem az 1.8 benzin lenne, nem tudom hogy bele merjek e vágni a DPFes dizelbe.
Köszi a válaszokat!

kaboca | 2008-09-13 13:11 Oszi részére

Ő tudja az alvázszámom, de ez most lényegtelen, nekem már új szonda van benne.

Oszi | 2008-09-13 12:24 kaboca részére

az Intercooler 2002.ben eloszor legurult autokon is "hibas" volt illetve nem az intercooler a hibas ,hanem csak az osszeszereles technologiaja nem volt megfelelo.2008.07-ban kezdek "garanciaban cserelni" a z azota mar tuti repedt IC-et ez ha jol szamolok akkor kozel 6ev az elso 6-os ota :))) persze akinek garancia idon belul repedt el 3ev vagy 100eKm azoknak elobb is csereltek :)

Ha hibas lenne a szonda akkor lenne hiba kod ,de nincs ezert nem nevezheto hibasnak viszont mivel a kalibracioja nem megfelelo ezert a mukodese meg akar jo is lehetne ha nem egy ennyire erzekeny rendszerben lenne elhelyezve :)

ha beirod ide az alvazszamodat akkor mazda auto megtudja mondani,hogy pontosan mikori gyartasu az autod.

Konnyen elofordulhat,hogy kesobbi gyartasu autokba is kerult a nem megfeleloen kalibralt erzekelobol es termeszetesen nem direkt.

mazda-auto.hu | 2008-09-13 09:09 kaboca részére

Nem nevezhető hibás alkatrésznek a 2006.03 előtti F/L dízelek oxigén szenzora, csak addig nem figyelt a gyár a kalibrációra, ezért ezeknek az autóknak nagyobb hányada javul meg a szenzor cseréjéval, mint a későbbieké.

kaboca | 2008-09-13 08:47 Oszi részére

Az alvázszámból nekem nem derül ki. A gumi 07.07 es az auto meg faceliftes. Én nem feltételezem a Mazdáról, hogyha tudja, hogy a 2006-os autókon hibás egy alkatrész akkor azt ne cserélné le magától. (lásd intercooler javítás)

Oszi | 2008-09-12 20:59 kaboca részére

alvazszam szerint is 2007-es gyartasu???az uzembehelyezes nem azonos a gyartasi evvel.konnyen elofordul,hogy 2006.01-es gyartasu auto es 2007-ben kerul eladasra.
Az en 6-osom 2003.06-havi ,de 2002.12 honapban gyartottak :)

kaboca | 2008-09-12 18:11 Oszi részére

Mellesleg nekem ugyan azt produkálta volt egy tuti jó grafikonom, majd a szerviz a második alkalom után cserélte a szondát és lám meggyógyult. Azért beláthatod, hogy erősen sántikálnak itt a dolgok. Ja ugye az enyém 2007-es :)

kaboca | 2008-09-12 18:05

Nem lehet "jól kitalált normális" működésről beszélni, ha a számotokra rendelkezésre álló diagnosztikai eszközökkel nem lehet behatárolni a hibát, különösen abban az esetben ha ennyire kényes a rendszer.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó