2024. December 22. - Zéno
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
djjosy | 2019-12-01 11:10
Üdv.
Mazda autohoz lenne kérdésem.Békéscsabai vagyok és mielőtt elvinném az autót tudni szeretném mire számíthatok.Balra fordított kormánynál tolatok hátra, kuplung benyomva az autó gurulásban. Egyszer csak egy rántás érződik elől, koppanás reccsenés és olyan mintha átménnék valami kisebb dolgon. Indulás előre majd újra hátra. És ugyanazon a helyen illetve ponton szintén újra csinálja. Van mikor jobbra előre forduláskor is csinálja. Az ilyen reccsenések után van hogy egy darabig jobbra húz a kocsi. Aztán egyenesen gurul.. Cserélve lettek :komplett toronycsapágy 2x! Lemfölder. Lengéscsillapító :Monroe. Volt az autó padon is de azt mondták nem lóg semmi. Berohadt egy gömbfej, féltengely, kerékcsapágy hiba? Nem mindig tudom előidézni de ha igen akkor ugyanazon a ponton (kerék álláson) nyekken. Tegnap előre hátra játszadozva balra fordított kormánynál többször is elő tudtam idézni hátrafele guruláskor. Ma meg semmi… Mazda 3 BK 2007. 1.6benzin. 119.000km
mazda-auto.hu | 2019-11-27 10:49 Köpöczi részére
Az elektromos fojtószelep mindig jól működik, ki lett vezérelve ? Akkor is fennál a hiba, amikor a tempomat ki van kapcsolva ?
hydralul | 2019-11-23 21:46
Kedves Szakértők!
2008 2.5 GH. A problémám komplex, mert sokmindenre gyanakszom, de szeretnék kérni egy szakértői véleményt. Hónapja tankoltam SHELL Prémiumot, rá 2-300 km-re az alapjárat lecsökkent 600-ra, beremeg az autó, nem húz rendesen. Gondoltam lekoxolódott a pillangószelep, takarítás után, az alapjárat most viszont túl magas, hidegen 2000, melegen 800-900, valamint olyan érzés rálépni a gázra mintha ragadna, ellenben az autó fényévekkel jobban húz mint előtte. Magas fordulaton ezek a hibák megszűnnek és dinamikus az autó. Amire gyanakszom, hogy esetleg a prémium üzemanyag valamilyen már korábban letapadt szennyeződést oldhatott fel, és az került az injektorba, amitől az “bepisil”? A másik ötletem, hogy a gázpedál jeladó nem tudja valamiért újratanulni a pozíciót emiatt magas az alapjárat. Gyári műszerrel tanítható a gázpedál jeladó? Bármilyen segítséget szívesen fogadnék. Kérem segítsenek.
Köszönettel,
Köpöczi | 2019-11-20 20:39
Tisztelt Fórumozók !
Segítsetek! Mazda Tribute 2.3 gk. tulajdonosa vagyok. A hiba jelenség a következő: sebességváltáskor leveszem a lábam a gázpedálról, vátok, majd a gázpedálra lépéskor a pedál benyomhatatlanul keménnyé válik. 2-3, olykor több másodpercig beton kemény a gázpedál, majd gondol egyet és ismét normálisan működik. A szerelők megnézték, mechanikus hiba nincs, a fojtószelep rendben, mi lehet e hiba. Köszönöm előre is ha valaki segíteni tud.
Köpöczi J
mazda-auto.hu | 2019-11-06 11:57 Krasztef részére
Gyújtógyertya csere megvolt 120ezer km-nél? Hibalámpa nem világít ?
mazda-auto.hu | 2019-11-06 11:53 icceman részére
Biztos tárolódott hibakód, ezt kellene előszőr kiolvastatni, több hiba is lehetséges.
icceman | 2019-10-29 09:34
Üdv!
2008 2.0 benzines automata GH Mazda 6-om van. Ma másodszor gyulladt ki a műszerfalon reggeli induláskor 3 ikon egyszerre: a kipörgésre figyelmeztető, a DSC OFF, és a kézifék jelző ikon. Ezek 10 perc után kialudtak. Van valakinek hasonló tapasztalata, mi lehet a gond? Előre is köszönöm a válaszokat.
Krasztef | 2019-10-24 08:27
Tisztelt Szakértő úr!
A helyzet az hogy van egy 2008-as évjáratú, 1.3 ce benzines, 75 le-s mazda 2-em. A km számláló 120.000 körül van. Az utóbbi 10.000 e. km-n valahogy az autó elvesztette korábbi rugalmasságát. Nagyobb sebességi fokozatban pedig már inkább kelletlenül gyorsul, inkább csak a hangja jön meg, és lassabban gyorsul mint korábban. A kipufogó hangja is megváltozott. Ha esetleg erről van valami tapasztalata, kérem írja meg.
Előre is köszönöm a válaszát..
Üdv
André
Gyapi | 2019-08-31 12:36 emzoli részére
Szia,
nekem is volt hasonló jellegű hiba. A tolató szenzor jelzett, hogy van előtte valami. Mivel utólagos beépítés (így vettem), így megnéztem a szenzorokat, az egyik szilikon gyűrű volt bepördülve. Megigazítottam, azóta a hiba megszűnt.
mazda-auto.hu | 2019-08-30 07:37 MAZDA Tibor részére
Izzítógyertya is lehet, azt könnyű kimérni. Ha rendben, akkor gyanúsak a befecskendezők, alapjáraton sok a résolajveszteség.