2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zoliv8 | 2018-08-30 17:17

Sziasztok! Véleményetek szeretném kérni P1170-es hibakóddal kapcsolatban. Cseréltünk légszűrőt, üzemanyagszűrőt első körben, de ez nem volt megoldás...következő körben katalizátor utáni lambdaszonda csere is megtörtént, de egy hét használat után ismét visszajött a hiba. Már egyenlőre nincs több ötlet, de hátha ti tudtok valami megoldás! Néha fullad is kicsit, de gázt felengedve abba hadja. Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget! Mazda 626 2.0 benzin 2001-es.

Üdv. Zoli

Hoyoke | 2018-08-13 17:22

Tisztelt Szakértő !

2012-es CX-7-esem, Diesel 2,2-em van.Egy évvel ezelőtt,télen, egyszer csak kiírta hogy az Add Blue rendszer meghibásodott, vigyem szervizbe, és elkezdett 830km- ről visszaszámolni.A szakszervizbe  leekérdezték és semmilyen hibát nem mondtak ,csak próbáljam ki.Természetesen nem volt már semmilyen baja.Az idén a nagy melegben ismét jött egy üzenet, most az SCR rendszer hibáját jelezte,  ismét visszaszámolás  újból szerviz. A kapott időpont reggeli induláskor semmilyen hiba nem volt, de azért elindultam a szervizbe. A diagnosztika eredménye ,az Add Blue rendszeren, egy hőfok jeladó meghibásodása okozta a hiba üzenetet ami aztán meg is szűnt. Most megint megjött a hiba ,ismételten megkezdte az autó a visszaszámlálást, bár nincs hibaüzenet, csak a befecskendezés piktogrammja villog, valamint a motorhibá-é. Valószínüleg ismét szerviz lesz. A szervizben elkeserítettek még a múltkor, azt mondták  hogy amennyiben az Add Blue egységgel lesz a baj , azt csak komlett cserélhetik mert a Mazda titja ennek a bármilyen javítását. Márpedig ez kb. 5 -600 eFt. A kérdésem az lenne hogy létezik erre más megoldás ?? Van olyan szerviz aki bevállalja ennek a javítását vagy csak csere lehetséges? Találkozott már ilyen esettel ??

 Üdvözlettel : Hoyoke

Smok311 | 2018-07-20 17:12

Üdv olyan kérdésem lenne hogy van nekem egy mazda 323f 2.0 disel autom és olyan csinál hogy hidegen indul melege  nem akar elindulni. Mindenki adagolora gyanakszik de olvastam más forumon hogy nem az adagolo volt a hibás de válasz nem jött hogy mi volt az ok . Találkozott már valaki ilyen problémával ?

monguzka | 2018-07-14 18:47

Tisztelt szakértő!

 

Van egy 2009 es  2.2 185 lovas diesel mazdám DPF jel világít .Ellvileg automatíkussan tisztitja mágát .Ha meg felelően használjuk (autopályán is használom elég sűrűn).Semilyen fűstöt nem észlelünk az autónál ,(belenyultam a kipufogóba semmikorom ,tökszáraz ,)nincs teljesitmény romlás .meg hajtottam az autott ahogy a szerviz könyirja de másnap is villogott a DPF jel .1-kérdés használ hatom e az autot vagy. abszolut nem járhatok vele .2-kéedés mi lehet ?tipus hiba pl?semmi jel nem utal arra hogy a részecske szürő meg híbásodott volna.

 

Üdvözlettel Monguzka.

villanegra | 2018-06-13 06:07

Tisztelt Szakértők !
Nemrég egy 2004-es mazda 3 sedan-t vettem.  Most mióta minden nap esik az eső, észrevettem, hogy a csomagtartóm (parkoló helyzetben is) rendszeresen beázik, nem is kicsit.  Széria probléma ?  Mit lehet tenni, javítható ? Köszönöm.

Ildike | 2018-06-11 13:25

Tisztelt Szakértők!

Érdeklődnék, hogy tudnak e segítséget adni a következő problémámra.Van egy 2003 as mazda 2 es autóm benzines 1400cm3 autómata váltós.Mostanában olyan hiba lépett fel, hogy reggel indítani akarom, de sikertelenül. A kesztyűtartónál hallani lehet egy relé kattanását, valamint a műszerfalon világít az autómata váltó kontroll lámpa. Többszöri próbálkozásra váltókar mozgatásra sem reagál, bár van mikor elalszik a kontroll lámpa de nem indul. Órákkal később kimegyek, és mintha semmi sem történt volna elsőre indul. Eddig ha már egyszer elindult, akkor aznap teljesen normálisan indul utána minden alkalommal. A jelenség rapszódikus, nem minden reggel fordult elő. Segítségüket előre is köszönöm.

Üdv. Ildikó

atoth | 2018-06-08 19:03

Tisztelt Szakértők!

 

2004-es Diesel Mazda MPV-m nem indul...

Leírom részletesen: este leparkoltam, melóból hazafelé rendben volt minden. Reggel indultam volna vele, indítok - várok picit hogy felszívja az üzemanyagot(tank félig)... Semmi. A kulcsnál az alap kattanás megvan mikor ráadom a gyújtást, de nem hallani azt a hangot mint mikor felszívja az üzemanyagot. Gondoltam h az akkumulátor.... Hátha csak kevés neki... De mondjuk akkor a visszajelző lámpák sem világítanának vagy esetleg halványabban. Felraktam hát töltőre, 3 óra hosszára-hátha. Akksi vissza, ugyanúgy semmi. Hát akkor nézzük meg a másik kulcsot, hátha "elfelejtette" a jelenlegit-mert már ilyet is hallottam... Szintén semmi.

Biztosíték.... Egyik sincs "elégve" amit a kormány alatt találtam. Amire gyanakszunk még az az immobiliser.

Az autón vezérlés cserét szeretnék végeztetni és jelenleg a feszítő görgőnek hangja van, mert cserére szorul az is (ezt csak leírtam kiegészítés képpen-hátha valami összetettebb probléma lehet).

Második nap, hátha kevés volt tényleg a töltés... 12 óra töltés, semmi reakció. Rámértünk majd a biztonság kedvéért elvittük akksi szervízbe.

Azt mondták hibátlan az akksi... Plusz még egy mondatot hallottam: " az önindító". Ha az immobiliserrel lenne gond, (autóvillamosságis mondta) akkor villogna a kulcs jel a visszajelzőn. Akksi, immobiliser kizarva eddig. Elvileg.

Létezik hogy az önindító minden előjel nélkül így szép csendben megadja magát? Volt már önindító problémás autóm de annak volt előjele. Próbáltuk még betolni, hátha" átfordul "és megindul de sajnos nem.

Véleményt, tanácsokat várok.

Előre is köszönöm!

SL | 2018-05-16 16:07 nzl66 részére

Üdv!

Nem vagyok szakértő, csak van már tapasztalatom a modellel. Ha van rá módja ellenőrízze a motortérbe található biztosíték táblán a B5B4 jellel ellátott relét. Ez a relé vezérli az üzemanyagpumpát. Az én autómnál ennek a relének a kontaktjai voltak erőssen megégve. A relé működött, viszont a kontaktokon keresztül a pumpa már nem minden esetben kapta meg a működéséhez szükséges feszültséget.

Thomadzo | 2018-05-12 08:54

Tisztelt Szakértő! Sziasztok.

Van egy 2003. Mazda 6 Sport 2.3 16V GT. autóm. Nagyon meg vagyok elégedve vele, de sajnos elérkezett a kuplung szerkezet cseréje. A munkahengereket, hidraulika tömlőt már kicseréltük és légtelenítettük.
Most következik a kuplung szerkezet cseréje. A kérdésem az lenne, hogy a “bölcsőt” mindenféleképp le kell engedni? 

Válaszukat előre is köszönöm.

Üdv.
Tamás

 

 

csz58 | 2018-05-09 16:50

Tisztelt Szakértő !

Tereveim szerint őszön viszem Önökhöz a Mazda 6 2.0 Diesel  KJR-845 2005-ös autómat 230.000 km-es vezérműszett cserére. Klíma ellenőrzésen van most az autóm. A szerelő azt mondta, hogy 2000-2200 fordutatlál erős, karcos, zörgő hangot hall. Vélhetőleg a vezérmű tengely végén lévő, lánckerékkel meghajtott lánc verődik az öntött házhoz. Lehetséges ez ? Kibírja  őszig ?

Válaszukat előre is köszönöm...Cserháti Zoltán

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó