2024. December 22. - Zéno

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MAZDA Tibor | 2019-08-22 10:35

Sziasztok!Mazda 6 2.Diesel 143 

Reggeli indításkor nagyon füstöl ha kb 2fordulat van  akkor abba hagyja de alapjáraton csak füstöl nem egyeletesen jár még be nem melegszik.

Meleg üzemmódban mindha kicserélték volna akkor megy rendesen .

Vélemény szeretnék kérni!

Köszönöm Tibor

 

emzoli | 2019-08-17 16:34

Üdvözlet!  Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2002-es évjáratú Mazda Tribute 2.0 benzines autónk és indítás után 3 x 5-öt sípol, mi lehet ez? Néha most már menet közben is csinálja. 

sipi | 2019-01-16 15:51

Üdv, szeretnék tanácsot kérni, megoldást találni a problémánkra. Van egy 6 éves BL-es Mazda 3 a családban és az ablakmosóval van gond. Egyszerűen nem spriccel elég magasra, csak a szélvédő aljától mintegy 15-20 cm-re. A lapátok innen nem tudják felhordani a vizet a szélvédőre, így szinte szárazon törlik azt.

Cserélték a szórófejeket és az ablakmosó motort is, többször is, de eredménytelenül. A műanyagcsövek, csatlakozók nem eresztenek, nem szivárognak, hogy a nyomás lecsökkenjen. Egyszerűen nem spriccelnek a szórófejek elég magasra. Sajnos ezek már nem állíthatóak, fix konstrukciók.

Azt szeretném megtudni, mit lehet tenni a megoldás érdekében, illetve lehet-e másik szórófejet kapni, amelyik magasabbra spriccel?

Köszönöm a segítséget. 

Tóth Ferenc | 2018-12-15 15:15

Ha a MAZDA3 hátsó lápájában a kis piros kidudorodáson lyukat olvaszt az izzó,akkor a következő az oka. Az égő lazán van a foglaltba helyezve és a melegedése a fölötte lévő műanyagot kiégeti.

emil46 | 2018-11-19 14:40

hali most vettem egy mazda 6 2003 89 kw ,vezérmücsere és szürök lettek cserélve ,de sajnos hidege leál és remeg a motor mi az oka.

david81 | 2018-11-09 09:17

Sziasztok olyan kérdésem lenne cx7 vásárlása előtt állok,hogy lehet lekérdezni a szerviztörténetét.Előre is köszönöm a választ.

Geza1985 | 2018-09-24 10:48

Tisztelt Szakértő!

2007-es, 1.8 benzines Mazda 6-om van, amit ez év januárjában vettem. Jelenleg 188e km van benne. A vásárlást követő olajcsere után most szeretnék 11e km után lassan olajat cserélni. Eneos 5w30 olajat használok.

A fentebb írt peiódus alatt az olajfogyasztásom 1.8 - 2 liter lett. Napi ingázásra használom az autót főként kb. 30km távolságon (iskola időszakban nem ritka a 20 perces dugó). Plusz havonta 1-2 500km-es autópálya.

Érdeklődni szeretnék, hogy a fenti olaj fogyaztás miatt aggódnom kellene-e, vagy a leírt felhasználási körülmények figyelembe vételével normálisnak mondható – mint ahogy a kézikönyv szerint elvileg az is lehetne. „Vastagabb“ olajat nem szeretnék használni, ha még nem indokolt. Olajat az autó alatt nem látok. Esetleg kilátásba kell helyezni a közeljövőben egy gyűrű cserét?

Válaszát előre is köszönöm!

 

Norbica | 2018-09-12 16:11

Sziasztok! 

Tisztelt Szakértő!

Következő lenne a problémám: 2.0DiTD Mazda Premacy indul rendesen szépen, kb 30-40 km után menet közben megáll, izzítás jelző villog. Izzítás le-rá majd beindul ismét, de pár másodperc-perc után ismét leáll. Kb 10-25 perc pihenés után már megy rendesen a következő 30-40 km-en. 

Izzítórelé, B5B4 relé, egr szelep rendben. Az adagoló fordulatszám jeladójának a csatiját mikor lehúztam otthon járó motornál próbaképpen ugyan ezt produkálta: autó leállt, izzításjelző villogott. Kicseréltem azóta próba alatt van. 

Kérdés: okozhatta ez a leállást vagy mélyebben kell keresni? (Az autó azóta nem állt le.)

Norbica | 2018-09-12 16:03 Smok311 részére

Szia! 3 dolgo javaslok megnézni:

-B5B4 üzemanyagpumpa vezérlő relé

-Izzítrelé

-És az adagoló fordulatszám jeladó.

f.attila | 2018-09-02 22:04 Hoyoke részére

Szia, 

 

Nekem ugyanez volt a baj. 11e Ft-ért kaptam új sofwert egy márka kereskedésben. Másfél év alatt nem jött elő. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó