2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zenith | 2014-07-31 14:45

 Kedves Mazda-auto!

Én is szeretném megkérdezni az autóm digitális szervízkönyvét, sajnos nem kaptam meg az autó előéletét vételkor...

hgyt@citromail.hu (remélem átjön...)

Alváz: JMZBK14J291796690

Köszönöm!

Sviktor | 2014-07-31 14:23

 Nagyon köszönöm a segítséget, úgy fest M3 tulaj lettem!

Sviktor | 2014-07-31 08:34 mazda-auto.hu részére

 asath1023@gmail.com

Köszönöm

mazda-auto.hu | 2014-07-31 08:25 Sviktor részére

 Email címet kérek a küldéshez!

hefi6 | 2014-07-30 14:36 Pirogaba részére

 Lassan 5 hónapja hajtja párom a kis 3ast, nálunk körülbelül 7 literre jön a fogyasztása ki.  teljesen meg vagyunk vele elégedve, ha spórolni akartunk volna akkor dieselt, ha meg versenyezni, akkor MPS-t vettünk volna.   az azért bizakodásra ad okot, hogy műszaki téren jól össze van rakva, ez a legfontosabb talán, na meg hogy biztonságos, stabil autó. köszönöm a tapasztalat megosztásod

Sviktor | 2014-07-30 12:38

 Kedves mazda-autó.hu!

Azt szeretném megkérdezni, hogy idén februárban Ausztiából behoztt 3as GTA-nak van elektronikus szervízkönyve és mi van benne? gy.é.:2003, alv.sz.:JMZBK14F241110395

Köszönettel:Sviktor

Myko | 2014-07-30 12:38

Közben haladok a futómű felújítással. Ez a hang nálam is jelentkezik,mint ezen a vidin 0:27kor.

https://www.youtube.com/watch?v=-Jg10EvIxXg

 

Mi lehet? Én lengőkar szilentre gondolok. De a jobb oldal felől is hallom,pedig ott már cserélve volt. Jövő héten jön a bal oldal. Lengőkar + kormány gömbfej. Sőt már a stab. szilent (kutyacsont) is cserélve volt. Mégis jön ez a nyiszogó hang,

Myko | 2014-07-29 17:46 mazda-auto.hu részére

 Megtörtént...DPF regeneration frequency-vel van gondja. Aug 5-én viszem manuális regenerációra. Nullázás elvileg jó lett,azt is megnézték gépen. Nem Mazda szerviz amúgy,minősített Bosch szerviz.

mazda-auto.hu | 2014-07-29 13:40 Myko részére

 Vagy a "nullázás" nem sikerült, vagy más probléma van a DPF rendszerrel. Hibakód olvasás szükséges.

Pirogaba | 2014-07-29 13:18 MANE részére

 Igazad van, nekem is soknak tunt, ezert rakerdeztem a szervizben, meg ujkoraban. Sajnos az auto valtoja, ami 4 (!) sebesseges automata, nem tartozik a takarekos szerkezetek koze. Altalanos tapasztalat ennel a tipusnal a 10 literes fogyasztas, plane allando klimahasznalattal.

Ami erdekes a tortenetben, hogy az uj G165-os Harmasunk, 2 literes motorral, 165 loerovel nem kajol ennyit. Igaz konnyebb is a sulya es hat sebesseges automatavaltoval felszerelt.

Udv!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó