2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Myko | 2014-07-29 17:46 mazda-auto.hu részére

 Megtörtént...DPF regeneration frequency-vel van gondja. Aug 5-én viszem manuális regenerációra. Nullázás elvileg jó lett,azt is megnézték gépen. Nem Mazda szerviz amúgy,minősített Bosch szerviz.

mazda-auto.hu | 2014-07-29 13:40 Myko részére

 Vagy a "nullázás" nem sikerült, vagy más probléma van a DPF rendszerrel. Hibakód olvasás szükséges.

Pirogaba | 2014-07-29 13:18 MANE részére

 Igazad van, nekem is soknak tunt, ezert rakerdeztem a szervizben, meg ujkoraban. Sajnos az auto valtoja, ami 4 (!) sebesseges automata, nem tartozik a takarekos szerkezetek koze. Altalanos tapasztalat ennel a tipusnal a 10 literes fogyasztas, plane allando klimahasznalattal.

Ami erdekes a tortenetben, hogy az uj G165-os Harmasunk, 2 literes motorral, 165 loerovel nem kajol ennyit. Igaz konnyebb is a sulya es hat sebesseges automatavaltoval felszerelt.

Udv!

 

Myko | 2014-07-29 10:17 mazda-auto.hu részére

 Mazda 3 2.0 MZR-CD 143 lovas , DPF-es

mazda-auto.hu | 2014-07-29 09:19 Myko részére

 Milyen autó?

A Mazda6 GYIK-ben vannak ide vonatkozó információk:

 

http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html

MANE | 2014-07-28 21:38 Pirogaba részére

 Ugy erzem hogy egy kicsit sok a 10 liter,annak ellenere hogy automattavaltos.Az enyem 7 alatt ugy 6,7 litert fogyaszt ,annak ellenere hogy allandoan megy a legkondi.Nyaron hutesre,telen parasodas ellen.Nem hiszem hogy az automatta valto 3,5 litert eszik ???Nezz utana.Szia

MANE | 2014-07-28 21:34 Pirogaba részére

 Sajnalom hogy te is atelted ezt a filinget-'mivel egy kicsit lehangolo"-de ha az ember odafigyel foleg akkor ha ert is egy kicsit hozza ugy gondolom hogy legyozzuk Morfit.Szia

Myko | 2014-07-28 17:56

Ma menetközben elkezdett villogni a DPF lámpám (halleluja). Teljesítmény csökkenést nem érzek, olajcsere után "nullázva" volt szakműhelyben.

Mi lehet a gond?

Pirogaba | 2014-07-27 12:18 hefi6 részére

Kedves hefi6!

Talan hibakent emlithetnem meg az auto sulyat, amit osszevetve a viszonylag kis motorral konnyen elofordulhat, hogy a fogyasztasa nem lesz "teljesitmenyaranyos". Magyaran szeret kajolni rendesen. :)

Nalam az 1.6-os motorral, automata valtoval, atlagban 10 litert szurcsolt, ami nem eppen keves. Ennek ellenere en ugyhiszem, hogy igy sem jartam rosszul, mert a szervizelese hat ev alatt, szinte csak a kotelezo karbantartasokbol allt. Szrintem nem evett annyival tobbet, amennyivel megbizhatobb, mint mas kategoriatarsak.

Mindenesetre aki a benzinen akar sporolni, ne ezt a tipust valassza!

Ezen kivul engem a fenyezes minosege zavart- akarmit csinaltam, minden " szosz" meglatszott rajta.

Pirogaba | 2014-07-27 10:23 MANE részére

 Kedves MANE!

Erdekes amit irsz, mert nekem is volt egy olyan erzesem, hogy a 2008-as sport 1.6-osom elnyuhetetlen, egesz addig, ameg bele nem olvastam ebbe a forumba.

Talan ennek az is lehet az oka, hogy nulla kilometeres koratol megbecsultuk, apoltuk, egesz addig, ameg 6 evesen, 98 e kilometerrel, le nem csereltuk.

Neki koszonhetoen maradtunk a markanal, eppen az altalad emlitett megbizhatosag miatt. Nekem szemely szerint meg nem volt olyan autom mint a regi Harmasunk. Hat ev alatt, nulla hiba!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó