2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-07 12:13 cephei részére

A riasztó valószínűleg a feszültség túlzott csökkenése miatt riaszt. Ha az akku feszültsége egyébként megfelelő a saruknál, akkor sajnos csak méregetéssel lehet kiszűrni, hogy pl. kábel, csatlakozó hiba van, vagy az önindító hibásodott meg.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 12:09 Hógolyó részére

pee323 autója 1986-os gyártású, így más kategóriába tartozik. Emissziós besorolás szemponjából sajnos nem egyértelmű a helyzet, így érdemes a viszga előtt az adott vizsgáztató helyen felvilágosítást kérni. Rendszeresen előfordul például, hogy egyik helyen zöld matricát kap ugyanaz a típus, másik helyen kéket. A Te autódnak elvileg EURO II-nél nem lehet jobb a besorolása.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 12:00 zsolti75 részére

A másik ( Kérdések a szakértőhöz) fórumunkban már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 11:59 Hógolyó részére

15000km-enként olajcsere, 30000 km-enként érdemes levegőszűrőt, gyújtógyertyákat 45000km -enként, vezérlést 90e km, fagyálló kétévente.

zsolti75 | 2011-11-07 11:18

Tisztelt szakértő.Nekem 1991 1,6 16v tipusu Mazda van,Motorkód B6 AlvázJMZBG.ojan problémám van,hogy amikor bejön az őszi téli idő,nagyon nehezen,de van ugy is hogy csak húzásra indul be.Viszont azt a hibajelenséget vettem észre hogy ,amikor nemindul be akkor benzines a karburátor talp és a szivó torok összetételnél.De ez a jelenség nem mindig van csak amikor meg makacsolja magát.Már több éve küzdök ezzel a hibával,és szeretnék pontot tenni a végére.Megkérem a szakértőt hogy legyen a segitségemre ez ügyben.Előre is köszönöm:

Hógolyó | 2011-11-06 13:08 contains24 részére

Üdv! Nekem is hasonló problémám van. Eleinte nekem is csak 2. és 3. fokozatban csinálta az autó. Most már 4.-ben is produkálja rendszeresen. Kaptam olyan tippeket, hogy EGR szelep lehet koszos, vagy a katalizátorral lehet valami gond. Én jövőhéten tervezem szervízbe vinni a kicsikét. Remélem találnak rá megoldást, mert eléggé elkeserítő és hát kissé balesetveszélyes is, ha előzéskor jön elő. Ha megvolt a szervíz, jelentkezem, hogy mit csináltak vele. Neked is világít a műszerfalon a piros felkiáltójel időnként? Én úgy vettem észre, hogy amikor nem világít nem is jön elő az erőtlenség dolog. Ha esetleg te már azóta kiderítetted, hogy mi okozza, megoszthatnád velem(velünk) is. Ja az én kicsikém egy 98-as 88LE-s 323-as.

cephei | 2011-11-06 07:52

Újabb érdekesség. Indítanám, de semmi, a riasztó elkezd vinnyogni meg az indexek villogni. Másnapra teljesen lemerült az akku. Feltöltöttem, ugyanez. Meg se nyikkan, még az önindító se, indexek villognak, riasztó vernyogna, ha szét nem kötöm a hangszóróját. Valami ötlet? Önindító hiba? Vagy a riasztó hibás és blokkol?

bükköny | 2011-11-04 22:10

T. MAZDA-AÜTÓ! Vizsga előtt állok és nem szeretnék én is úgy járni mint pee323,hogy piros matricát kapjak.Igaz,hogy 98-as BJ-és a verda, de a forgalmiba még a 2-es besorolás van beírva.Ez az új besorolás szerint viszont piros.Érdekelne, hogy a motorom EURO II-es vagy III-as (zl206662),és mit tudok tenni,hogy a vizsgán a jó besorolást kapjak.A választ előre is köszönöm.

Hógolyó | 2011-11-04 12:44

Üdv! Nekem egy '98 -as 1.5-ös 323 safety mazdám van. Esedékes lenne a 150000km-es szervíz. Tudna valaki infóval szolgálni, hogy mit kell/érdemes ilyenkor átnézetni? fékek elől/hátul idén cserélve lettek. Első autóm, úgyhogy még kezdő vagyok ilyen téren :) Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-04 11:10 Lentem részére

A szélvédőről tört le a fém nyelv, amire megy a csatlakozó? Ha igen, akkor azt a stabil elektromos kontaktus miatt csak forrasztani lehet, de igen óvatosan, mivel nagyon vékony a fém réteg.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó