2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-07-31 16:22 BluElite részére

 HALLO.

"chip"-eltetni nem is tudod,mert bármilyen szoftveres embert megkérdeztem,fejvesztve menekültek,mikor meghallották a DENSO nevet.

Van ez a BOX,.........hagyjuk.

Jópár cselt kiprobáltam rajta,de nem hagyta magát.:)

Az ismerős"ficko"-nak is beletört volna a bicskája,vagy valami kárt tett volna benne.

Egy garnettura p.csucsot majd még kiprobálok(ANULU29)és ha jó lesz vele megveszem,ha nem végleg leteszek rola.(ügyesitésről)

BluElite | 2013-07-31 12:37 cuba.71 részére

 Szia!

A klíma miatt országúton nincs gond, városban sem, folyamatos haladásnál. Lámpánál elindulva szerintem is gyatra.

 

A fordulatszámokra visszatérve, többször vontatok lakókocsit. Azt is elhúzza szépen, 5-ben tartható az utazó 80-90 (hivatalosan 70 :-)))) Egyedül akkor van gond, ha komolyabb emelkedőn kell állásból rajtolni. Egyszerűen nem lehet 1-ben annyira meglódítani, hogy ha 2-be váltok, már dolgozzon a turbó normálisan, olyan nagy a különbség áttételben. A  többi fokozatnál nem gond, mert ha 3000-ig húzatom, akkor felváltva 2000-el forog, így a turbó dolgozik piszkosul.

 

Mondjuk nem bánnám, ha 1800 alatt is érezhető lenne a turbó. Egy biztos, chiptuningolni nem fogom, mert alapjában véve jól össze van rakva a szerkezet, keveset fogyaszt, dÍzel ugyan de szép hangja van, motorikus gondom nincs vele, az 5w30 olajból egy cseppet annyit se eszik, úgyhogy inkább nem túrom szét a lelkét. Bár nem mondom, hogy nem gondolkodtam rajta, hogy ésszerű határokon belül kicsit bűvészkedni vele. De akkoriban nem találtam olyat, akiben megbíztam volna. Itt a környékünkön egy fickót kérdeztem meg, vállalkja-e. Persze, vállalta volna. Újságolta hogy egy renault traficot úgy felhúzott hogy így-meg úgy ment. Hát ilyennek nem adnám oda, mert ez egy elmebeteg dolog, túl van az "egészséges" határon. Így inkább letettem róla.

cuba.71 | 2013-07-31 09:30 djjosy részére

 A fordulatszámértékek u.azok mint ahogyan a BluElite leirta,az enyém is igy müködik.

3000 fölé viszont már nincs értelme forgatni,mert ott már nincs forgatonyomaték.

Köszönhető ez az őszibarack nagyságu feltöltőnek,meg a hozzá irt gyári szoftvernek.

Viszont én meg arra lennék kiváncsi,hogy a tiétek hogy müködik igy 30c fölött bekapcsolt klimával,négy személlyel.

Az enyém siralmasan,legfőképp 1500-as fordulatig,onnan már nagyából használható.

A MESTER véleményét is kikérném.

Ezzel a tulajdonságával egyszerüen nem tudok mit kezdeni,de szörnyen bosszant.

BluElite | 2013-07-31 06:57 djjosy részére

 Szia!

 

Mivel nekem is ez az első dízel autóm, csak a tapasztalatom mondhatom. Én 1800-nál már érzem a turbó hatását, alatta abszolute nem. A legjobban 2000-3000 között dolgozik, de 3000 felett is megy még, ha kellene.

djjosy | 2013-07-30 23:43

 Hátsó stabpálcák kicserélve,nyöszörgés megszünt.Jobb oldalinak a felső része be volt állva,mikor a krovával alul csavartam a felső része megse mozdult.Be volt gyógyulva és pont azokat a hangokat adta mint mikor kanyarodtam vele.Probléma megoldva.Meyle rudak voltak benne,sajnos műanyag házas volt,fehér összeszáradt zsirral.......Nipparts-ot kaptam bele de ez nem műanyag......Annyit segitsetek már(ez az első dizel Mazdám)hogy a turbónak van e valami kütyüje hogy mikor "kapcsol" illetve milyen fordulaton kell érezni a "húzó" hatást?

anulu29 | 2013-07-29 13:13 cuba.71 részére

 Hali!

 

 

Vettem  egy donor motort (189E km)ami bekerült az autómba ebből a motorból lettek kiszerelve a porlasztó csúcsok. A motor kód RF 2A , a turbója alapján szerintem csak 90 Le mert a régi motoron(74kW - 101Le) lévő került fel a donor motorra mivel az nagyobb volt. Igy látatlanban azt mondanám hogy jók mert a motor is ill. pl. a turbója ( megnézettem egy  turbó felújítással foglalkozó céggel ) is hibátlan. Sajna az adagoló már nem volt rajta a motoron.

Augusztusban nem nagyon leszek elérhető kivéve 5.-én du. ill. 17.-én du.

E-mail-t írhatsz az anulu29@freemail.hu-ra vagy ide.

 

Üdv:anulu

cuba.71 | 2013-07-29 09:50

Miért lettek kiszedve??

cuba.71 | 2013-07-29 09:49 anulu29 részére

 Szia.

Irj valamit a p.csucsok történetéről,melyik motorban volt(90,100,110le)-ben,esetleg mennyi km lehet bennük.......

Gondolom házastol vannak,tehát csak be kell tenni a h.fejbe.

djjosy | 2013-07-28 19:22

 Megnézem a lengéscsillapitók tetejét,meg kicserélem a stab pálcákat.Elég gatyák,elől most cseréltem.Remélem meglesz a hiba,bár ha rángatom a hátulját fel le + oldalra a vonóhorognál fogva semmit se hallani,csak menet közben és erős kanyarban.

anulu29 | 2013-07-28 18:52 cuba.71 részére

 Hali!

 

Nekem van 4db (azt hiszem, fenn van a padlason turboval, kuplunggal meg egy par mas motor alkatresszel ) amit szivesen oda adok probara, es ha jo majd megegyezünk! ;)

 

Udv:anulu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó