2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu29 | 2013-07-28 18:48 djjosy részére

 Hali!

 

Nekem ez inkabb stabilizator palcatol volt, bar nem hallottam hogy a tied hogy "nyikorog"

 

Udv: anulu

cuba.71 | 2013-07-28 08:40 djjosy részére

 Egy jóó rozsdás toronygumi.(olyasmi mint az első,csak kisebb,és csapágynélküli).

Nem a gumi rozsdás:)),hanem a "váza"amire a gumi van öntve.

Látványnak "szép",de kicsi az esélye,hogy a nyikorgásod forrása lenne.

Azért kiszedhetitek "rendberakni"(rozsdátlanitani,lezsirozni)

djjosy | 2013-07-27 20:38

 A hátsó lengéscsillapitó tetejénél mi van?Olyan toronycsapágy mint elől,vagy csak szilent?

cuba.71 | 2013-07-27 07:45 djjosy részére

 Legfőképpen,de inkább az egész hátulját.

djjosy | 2013-07-26 23:36

 Üdv.Ma vettem észre hogy átulról nyöszörgő hangok jönnek.Legfőkébb erős kanyarodáskor,illetve kisebb gödröknél.Mit kell megnézetni,szilenteket?

djjosy | 2013-07-21 21:12 cuba.71 részére

 Fék kész,erőhiány megszünt nincs ami fékezze a kocsit:))))

Első ködlámpák cseréje jön meg 1 klimacsőé és kész....első ködlámpát ahogy elnéztem jó meló lesz cserélni...:)

cuba.71 | 2013-07-21 20:19 djjosy részére

 Ha a hátulját bontjátok,a papirforma szerint,csak ott kell légteleniteni.

Ha biztosra akarsz menni,elöl is belenyitsz,de nem szokott szükség lenni rá.

djjosy | 2013-07-20 22:27 cuba.71 részére

 Elsőfékek kompletten kicserélve:)) Hátsók meg kompletten berohadva....nyeregfelújitás vagy felújitott vásárlás.A fékrendszer 2 körös ugye?Csak mert ha hátul szerelem akkor csak a 2 hátsót kell majd légteleniteni ha csere lesz..Lehet az elsőket se árt,bár fékolajat nemrég cserélhettek benne az látszik.

cuba.71 | 2013-07-20 19:22

Viszont egy garnitura garantáltan egészséges porlasztocsucs szettre vevő lennék,persze csak proba után,és baráti áron:)

Tényleg ha valakinek van csucsa kérem jelezze.

Én több mint 2éve néztem,s már közel sem voltak jók.

cuba.71 | 2013-07-20 11:03 djjosy részére

 Tegnapelőtt akartunk kézifékkötelet cserélni jobb oldalt,mert nem volt.

Kötél megjött,nemkellett,de a csuszonyergek,meg minden a környéken,agyig összerohadva.

Öt órás melóval most már talán minden mozog,aminek kelett volna,de az uj kötél csak nem került fel,mert ott a nyereg kézifék karja,még mindig szorul.

Fojt.köv.:)

Az idő miatt már nem fért bele.

Elszomoritó,de nekem bármihez kell nyulnom ezen az autón,minden szarásig össze van rohadva.MAZDA specialitás:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó