2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-18 12:34 BluElite részére

 Kicsit túlbonyolítottam a dolgot.   Nem kell holtjáték, és nem nyomhatja a kinyomócsapágyat ebben a rendszerben.

BluElite | 2013-07-18 06:49 djjosy részére

 Szia!

 

Nálam akkor fordult elő hasonló, amikor a turbócső egy részen el volt törve. A helyi szakszervizben állapították meg, szörnyen bonyolultan: az egyik emberke adott egy kövér gázt, a másik meg figyelte, hol nem stimmelhet valami. A szelepfedél előtti 45 fokban hajléított cső volt eltörve. Annak az árára mondtak 90e magyarkirályi forintot, utángyártott nincs. Kicsit sokalltam egy 10cm-es csőért, így autótuning oldalról rendeltem ide való szilikon csövet, magam feklszereltem, meg volt kb 5-6000 ft-ból.

 

Végignéztük azért az egész turbó rendszert a turbótól az intercooleren át, máshol nem szökött a levegő.

djjosy | 2013-07-17 23:31

 Segitséketeket szeretném kérni aki tapasztalt már hasonló.2000DITD 90Le olyan érzésem van mintha egy szivódizelben ülnék....nem negyon megy a gép,egyesben ki kell huzatnom 3000-ig ahoz hogy 2-esbe váltsak mert különben 2-ban alig megy tovább mint egy csiga lassan gyorsul.Tömitettlenséget vizsgálgattam nem láttam hallottam éreztem semmit.Talán a nyomásszabályzó szelep a ludas?Ha igen hol találom,és mi lehet a baja.Lehet csak kontaktos?Valamint a ködlámpa izzócserét hogy kell csinálni,mert nem lehet odaférni,bontogatni nem nagyon akarom..:))

BluElite | 2013-07-17 20:45 mazda-auto.hu részére

 Tehát az úgymond alapállapotból feljebb húzni? Hát azt nem tudom, de eddig sem tudtam. ?!?!?!!????? Tök egy szintben van a fékpedállal.

 

Vagy félre értettem valamit?

 

 

Gabor83 | 2013-07-17 17:37 samsem részére

Tippelek: valamelyik jeladó.

A csipogás üteme megadja, hogy melyik.

samsem | 2013-07-17 17:27

 Érdeklődnik hogy mi lehet a baj ha inditás után sokszor ég az abs visszajelző?Esetleg mi okozhatja és mit kellene megvizsgálni?Köszönöm

mazda-auto.hu | 2013-07-17 14:31 BluElite részére

 Ha a pedál míg húzható feljebb tovább kézzel (nem benyomott állapotban), tehát nem ütközik fel semmiben, akkor nem.

BluElite | 2013-07-17 13:08 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm. Tehát akkor tuti nem fogja a kinyomó csapágy idő előtt megadni magát?

mazda-auto.hu | 2013-07-17 12:23 BluElite részére

 Mivel hidraulikus a kiemelés, nincs jelentősége a holtjátéknak, mint a bowdenes rendszereknél. 

kt626 | 2013-07-17 12:15 djjosy részére

  Bocs, elírtam. Érdekes is lenne, ha az első, hűtött tárcsa lenne a vékonyabb.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó