2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda2 Show autók.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-07-18 12:34 BluElite részére
Kicsit túlbonyolítottam a dolgot. Nem kell holtjáték, és nem nyomhatja a kinyomócsapágyat ebben a rendszerben.
BluElite | 2013-07-18 06:49 djjosy részére
Szia!
Nálam akkor fordult elő hasonló, amikor a turbócső egy részen el volt törve. A helyi szakszervizben állapították meg, szörnyen bonyolultan: az egyik emberke adott egy kövér gázt, a másik meg figyelte, hol nem stimmelhet valami. A szelepfedél előtti 45 fokban hajléított cső volt eltörve. Annak az árára mondtak 90e magyarkirályi forintot, utángyártott nincs. Kicsit sokalltam egy 10cm-es csőért, így autótuning oldalról rendeltem ide való szilikon csövet, magam feklszereltem, meg volt kb 5-6000 ft-ból.
Végignéztük azért az egész turbó rendszert a turbótól az intercooleren át, máshol nem szökött a levegő.
djjosy | 2013-07-17 23:31
Segitséketeket szeretném kérni aki tapasztalt már hasonló.2000DITD 90Le olyan érzésem van mintha egy szivódizelben ülnék....nem negyon megy a gép,egyesben ki kell huzatnom 3000-ig ahoz hogy 2-esbe váltsak mert különben 2-ban alig megy tovább mint egy csiga lassan gyorsul.Tömitettlenséget vizsgálgattam nem láttam hallottam éreztem semmit.Talán a nyomásszabályzó szelep a ludas?Ha igen hol találom,és mi lehet a baja.Lehet csak kontaktos?Valamint a ködlámpa izzócserét hogy kell csinálni,mert nem lehet odaférni,bontogatni nem nagyon akarom..:))
BluElite | 2013-07-17 20:45 mazda-auto.hu részére
Tehát az úgymond alapállapotból feljebb húzni? Hát azt nem tudom, de eddig sem tudtam. ?!?!?!!????? Tök egy szintben van a fékpedállal.
Vagy félre értettem valamit?
Gabor83 | 2013-07-17 17:37 samsem részére
Tippelek: valamelyik jeladó.
A csipogás üteme megadja, hogy melyik.
samsem | 2013-07-17 17:27
Érdeklődnik hogy mi lehet a baj ha inditás után sokszor ég az abs visszajelző?Esetleg mi okozhatja és mit kellene megvizsgálni?Köszönöm
mazda-auto.hu | 2013-07-17 14:31 BluElite részére
Ha a pedál míg húzható feljebb tovább kézzel (nem benyomott állapotban), tehát nem ütközik fel semmiben, akkor nem.
BluElite | 2013-07-17 13:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm. Tehát akkor tuti nem fogja a kinyomó csapágy idő előtt megadni magát?
mazda-auto.hu | 2013-07-17 12:23 BluElite részére
Mivel hidraulikus a kiemelés, nincs jelentősége a holtjátéknak, mint a bowdenes rendszereknél.
kt626 | 2013-07-17 12:15 djjosy részére
Bocs, elírtam. Érdekes is lenne, ha az első, hűtött tárcsa lenne a vékonyabb.