2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kt626 | 2013-07-16 22:29 djjosy részére

 Nálam a hátsó fék beragadását a féknyereg felújítás oldotta meg. A felújítókészlet dugattyúval 7500 Ft. volt oldalanként.

djjosy | 2013-07-16 22:04

 Sziasztok.Bal hátsó kerekem melegszik,lehet hogy a féknél a munkahenger külső része oxidálodott és nem megy vissza és szorul picit a fék?Üresben szépen gurul nem érezni fékező erőt,lehet hogy ez minimális de pont elég a melegedéshez?Régen a fiatom csinált ilyet,ott ez volt a baj.Csiszolás zsirzás porvédő vissza és jó lett.Itt is meg kellene próbálnom?Ami lényeges a gép több hónapja nem volt befogva:)Valamint nem igazán gyorsul a gép,egyesben is fullákol picit de alakul a km-ek számával.

EGR szelep kiiktatásáról tud valaki mesélni,teljesitménynövekedés várható e,valamint észreveszi e a gép lesz e hibakód?2000ditd 90Le 2000 évj.

BluElite | 2013-07-16 21:18 BluElite részére

 bocsánat, szóval:

 

Köszönettel: BluElite

 

 

BluElite | 2013-07-16 21:17

 Ha már itt vagyok, nekem is lenne egy kérdésem. Ma a szerelőnél voltam, egyéb dolgok miatt, és megkértem, találjon megoldást a nehéz váltás problémájára. Meg is oldottuk, a váltókar alatti mechanizmusnak kellett zsírzás. Szétszedte, megpucolta, zsírozta, összerakta. Szuper. Meg még amikor nem voltam ott, matatott valamit a kuplung pedálnál, hogy ne a padló felett rögtön fogjon. Bejött a mutatvány, most jó, olyan, amilyennek lennie kell. Valami hézagolásokat említett. Viszont ennek lett ey következménye, amit ott nem vettem észre: eltűnt a kuplungpedál holtjátéka. Eddig volt neki egy kicsi. Tehát a pedál lenyomásakor az első kb 1 cm könnyen, minden elleállás nélkül ment. 

 

A szakértő úrtól kérdezném, nem lesz ez gond? (A régi mondeómnál gyárilag nem volt holtjáték, de arról tudtam, az eleve olyan konstrukció).

 

Ennél a típusnál mi a helyzet ('98 Ditd 626)?

 

Jöszönettel: BluElite

BluElite | 2013-07-16 20:54 Gabor83 részére

 Alapjárat rendben van? Egyszer én is azt hittem még a fordnál, hogy rossz a MAF szenzor. Erre a szerelő lehúzta, alapjáraton dadogott a gép. Meg persze be is jegyezte a hibakódot, de azt töröltük. 

 

Nem akarok vauvau mert nem vagyok szakember, de egy pucolást lehet, megér, bár mondja inkább el a Szakértő Úr a véleményét erről.

 

Minden esetre a  fordnál én úgy csináltam, hogy nagyon óvatosan bántam vele, nehogy megszakadjanak a vékony szálak. Állítólag féktisztítóval vagy karburátorpucolóval le lehet óvatosan fújni. Fordos körökben azt ajánlják, ilyen célra a wd40-et kerüld.

 

Továbbra is fenntartom az ötletem egyébként, ha jó a gyertyakábel, próbálj bele másik gyertyát ha van tarcsi vagy tudsz kölcsönkérni valahonnét. Gondolom lamnda szonda próbálásra már nem lesz lehetőséged.

 

Meg még egy ötlet: ha hideg a motor, elindulsz, lassan bemelegíted, és nem mész 90 fölé akkor is csinálja, vagy csak ha tiprod neki a pályán?

Gabor83 | 2013-07-16 20:30 mazda-auto.hu részére

 Köszi, ellenállást mértem rajtuk, mindegyiken 9 kohm alatt volt.

Én is valami elektronikai hibára gyanakszom, talán légtömegmérő?

BluElite | 2013-07-16 10:05 menelaos részére

 Ahh. most tudatosult bennem hogy benzines gépről van itt szó... A régi mondeómban voltak hasonló tünetek, autópályán egyszer csak elkezdett rángatni, és 90-nél nehezen vittem feljebb. Csak padlógázra táltosodott meg. Egyrészt lambdaszonda csere volt a vége, másrészt gyertyacsere, mert a lambda csere csillapította a tüneteket, de nem szüntette meg. Véletlenül jöttünk rá hogy gyertya volt a probléma, amikor azt is cseréltük.

mazda-auto.hu | 2013-07-16 09:56 Gabor83 részére

 Stroboszkóppal néztétek a gyertyakábeleket? Elképzelhető, hogy gyújtás kimaradás van. Az a HC értéket is növeli.

BluElite | 2013-07-16 09:52 menelaos részére

 Szia!

 

Én meg írtam neked emailt.

 

Köszi: BluElite

menelaos | 2013-07-16 09:00 anulu29 részére

 Szia anulu!

Az EGR szelepet vakítsd le.Igaz lehet természetesen az elektromos- és üzemanyagprobléma is.Viszont ez a látványos teljesítményesés jellegzetesen EGR-re utal.(80 után menni sem akar,90-re is alig mászik fel 10-15 mp alatt).

 

üdv. menelaos

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó