2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-17 12:13 Gabor83 részére

 A gyári Nippon Denso PKJ16CR8 ND.

Többször előfordult már, hogy pl. a gyári (egyébként NGK) gyártmányú izzítógyertyák, szintén NGK, de harmadannyiba kerülő utángyártott megfelelője csak hetekig bírta.

Persze lehet, hogy a gyújtógyertyával nincs ilyen gond, és nem is akarok általánosítani a mi eseteink alapján.

mazda-auto.hu | 2013-07-17 12:09 kt626 részére

 Fordítva.

djjosy | 2013-07-17 12:08 kt626 részére

 Köszönöm megtatáltam,de forditva:))) Elől 22 hátul 8mm:)))

Már csak az a bajom hogy a jobb első ködlámpában nem tudok égőt cserélni,az istenért se férek hozzá,illetve nem tudom mit kellene még megbontanom ott:)))Rajzot nem tud valaki?

mazda-auto.hu | 2013-07-17 12:08 Gabor83 részére

 A gyertyakábelek ellenállása csak a kábelek épségét igazolhatja. A stroboszkópos lámpa viszont kimutatja, ha gyújtáskimaradás van működés közben. A Lambda szonda hibáját a hibakód lámpának jeleznie kellene, hiszen elsősorban erre (emissziót érintő hibák) lett a lámpa kitalálva.

kt626 | 2013-07-17 10:28 djjosy részére

 Dízelnél nem tudom, hogy más-e, de nekem a benzinesre (2 literes, 136LE, szintén 2000-es évjárat) ezeket a méreteket mondták: elöl minimum 8mm, hátul min. 22mm

BluElite | 2013-07-17 09:53 Gabor83 részére

 Akkor lehet hogy szűkül a kör. Próbáld lehúzni a lambdát. Bocs az off-ért, de megint csak a régi fordra tudok visszatérni. Az pl. padlógáznál azért nem csinálta a rmegést-rángatást, mert padlógáznál, valamint alapjáraton az ECU figyelmen kívül hagyta a sok érzékelőnek a jelét, nem törődött velük, hanem megadta a motornak ami járt neki.

 Lehúzott lambdánál meg azért nem csinálta, mert észrevette hogy hiányzik, és valamilyen gyári értékekkel számolt. Persze a fogyasztásnak nem tett jót, de tüneteket megszüntette. (Félig, mert nálam gyertya gond is volt mint írtam, egyébként szintén ngk-val...)

Mazdánál nem tudom hogy megy az ilyesmi, mert nem ismerem a benzineseket, DiTD-vel játszom :-))))

 

Próba cseresznye...

Gabor83 | 2013-07-17 09:39 Gabor83 részére

 Apropó, azt meg lehet tudni, hogy mondjuk NGK-ból melyik való bele?

Bárdi/Unix is 1000 és 8000 Ft között ad találatot rá, ha rákeresek az autóra.

Gabor83 | 2013-07-17 09:35 BluElite részére

 Köszi a tippeket!

 

Lambdát nem tudom kipróbálni, esetleg le tudom húzni, hogy változik-e valami.

Van külön légtömegmérő tisztitó spray, 1500 Ft körül van, rendeltem egyet.

Én is azt hallottam, hogy elég kényes, félek féktisztitóval nekiesni.

 

Véletlenszerű, hogy mikor jön elő, de csak 2000-ig és, ha nyomok egy kövér gázt, akkor gyorsan túlmegy ezen a tartományon, fölötte már nem jön elő.

Alapjárattal nincs gond, ha lámpa és klima van fent, akkor előfordul, hogy kicsit beremeg, majd felemeli a fordulatot.

 

Gyertyák 1 hónapja cseréltem, elvileg a tipusba való (ngk, nem hamisitott), az kissé gyanus, hogy 800 Ft volt darabja. :)

 

Valami elektromos problémára tippelek.

BluElite | 2013-07-17 08:07 BluElite részére

 Ja, kuplung holtjáték kérdéshez egy mondat még: a kuplung jó helyen fog, csak a holtjáték tűnt el. Kellene hogy legyen, vagy az volt a rossz hogy volt?

djjosy | 2013-07-17 00:13

 Köszönöm.Milyen vastag lehet Minimum az első illetve hátsó tárcsa?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó