2025. Január 6. Hétfő - Boldizsár

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


biturbó | 2007-09-13 16:58

Pedig sajna igy volt :((

mazda-auto.hu | 2007-09-13 12:07

Bocsánat, ezt a választ nem adhatták volna egy Mazda szervízben.

mazda-auto.hu | 2007-09-13 08:13

Ezt a kérdést nem tehették volna fel egy Mazda szervízben.

biturbó | 2007-09-12 17:05

Üdv mindenkinek!
Ma se füstölés se lámpavillogás,pedig mentem ma elég sokat városban,tötyögve.Mentem országuton 190-el csak hogy kipróbáljam és semmi rendellenesség.
Bizti ami bizti bejelentkeztem a héten a Szegedi mazdához(az van hozzám a legközelebb) és mondom mi a gond,olajat kellene cserélni,stb....már a beszélgetés végén voltunk amikor megkérdeztem hogy ugye kinullázák a számitógépet olajcsere után?(ugy tettem mintha abszolut nem "értenék" hozzá,pedig nektek köszönhetõen ezt is tudom :))
Meglepett a válasz mert azt mondták hogy nem nullázák le....nem szükséges....meglepõdve tettem le a telefont.
Sajnos el kell vinnem most az autót és nem várhatok okt. végéig mert akkor jöttem volna ugyis.Üdv!

mazda-auto.hu | 2007-09-12 08:34

Igen, az. Már csak ezért is javasoljuk az azonnali szervizelést, ami egyébként is elõ van írva DPF lámpa villogás esetén (közben-után).

Oszi | 2007-09-11 20:41

Szerintem kicsit furcsa ha a DPF-es fustol?!

mazda-auto.hu | 2007-09-11 14:00

Köszönjük az újabb informácókat! Továbbra is javasolnánk az azonnali szervizes regenerációt. A következõ olajcsere ettõl indulva lesz újabb 20000km, a kötelezõ szervíz egyéb feladatait pedig majd olajcsere nélkül végezzük el késõbb.

biturbó | 2007-09-11 13:01

Üdvözletem!
Leirom ma is tapasztalatom,munkába menet(ami 12km-re van) az utolsó 1-2 km-en 6-ik fokozatban észleltem hogy füstöl,viszont visszafelé már nem.
Aggaszt ez a füstölés,amúgy jól megy,húz,lámpa sem gyulladt ki,csak ez a füstölés ami zavar :(

mazda-auto.hu | 2007-09-11 08:34

A regeneráció ára általában 1 óra. óradíj: 6000+Áfa. Ettõl függetlenül a számítógép dönti el a regeneráció idõtartamát, ami akár 110 perc is lehet. A vészüzemmód, ha elõtte volt már villogás (mint most), akkor elõjel nélkül is jöhet. Shell, vagy nem: A kutak beszerzési forrása azonos márka esetén is különbözhet. Az egyedi "tuning" üzemanyagok azok, amik inkább csak saját finomítóból jöhetnek.

Oszi | 2007-09-10 19:53

Egy apro megjegyzes a SHELL-el kapcsolatban(en is nalluk tankoltam)De a Mirai-eknal altalaban azzokal vannak a gondok akik a Shell-nel tankolnak.Legallabis ezt mondtak mikor szoba jott a hogy hol tankolok es a hugom hol tankol,mert hogy az ove 1hete fustol es nem megy(az ove nem DPF-es.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó