2025. Január 4. Szombat - Titusz
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MAZDA SENKU
MOTOROLAJ 5-10.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda logó történelem.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
IanSnail | 2007-09-20 19:30
biturbo: igen 143 Le-s a gép.
steini: nem indiszkrét. az akciós áron kaptam 6,5 milla. Nem tudtam az árból alkudni, de kaptam korrekt ajándékcsomagot (metálfény, tolatóradar, króm kifugóvég, szõnyeggarnitúra, csomagtértálca, stb. durván 350. ezert számoltam, ami végül is nem nagy összeg az árhoz képest, de több a semminél) Akciós hitelfinanszírozással vettem, így nem igazán tudtam faragni az árból. Illetve az OFF C3 1,4 HDI-t tisztességes áron számolták be, 1,85 millát adtak érte, ami piaci ár, pláne hogy a kutyának se kell a francia kocsi mostanság.
Mazda-Autótól kérdezném, a tippel kapcsolatban, hogy milyen hosszú az "elsõ generációs" olajnívópálca. Ha esetleg tényleg cseréltek volna, engedjek le az olajból?
mazda-auto.hu | 2007-09-20 10:10
IanSnail - Olajszint: Érdekes. Tipp: Elképzelhetõ, hogy a gyári utasításnak megfelelõen kicserélték a nívópálcát, de mivel ezt olajcsere nem követte, így magasabb a szint.
mazda-auto.hu | 2007-09-20 10:06
biturbó - Visszahívás nem volt, szervízakcióról van szó. A még nem DPF-es, meghatározott alvázszám tartományba esõ dízel Hatosok esetében a szervizelések alkalmával PCM frissítést kell végrehajtanunk. Az oka, hogy a sokat futott motorok kipufogógáz károsanyag kibocs. az EURO4 határérték alá csúszhat. Ezt kerüli el a módosított program.
steini | 2007-09-19 22:39
143-as van neki.
Viszont (nem akarok indiszkrét lenni) tudom h most vetted át a kocsit,én holnap veszem meg ugyanazt... Esetleg megosztod h mit fizettél érte? Hátha tudok még alkudni egy kicsit...:)
biturbó | 2007-09-19 08:55
Helló IanSnail!
120 lovas géped van?
IanSnail | 2007-09-18 20:54
Üdv Mazdások. A DPF-s témával kapcsolatban lenne egy észrevételem. Amikor átvettem a kocsit (bõ egy hete) csak kíváncsiságból ellenõriztem az olajszintet (0 km, hideg motor). Érdekesnek találtam, hogy az F jelzés fölött kb 1 cm-el volt. Valyon miért, a gyárban már eleve többet töltöttek bele? Azóta majd 1500 km-t mentem vele, de az olajszint ugyanott áll, talán kicsit alacsonyabb. A fogyasztás viszont fantasztikusan jó. Nem szoktam figyelgetni a pillanatnyi fogy.mérõt, de meglepõdtem. Eleinte 120km/h-nál 6,4l volt a fogyi, most meg 5,6 (tempomattal, sík úton). Tankolással kiszámolva az átlag 6,5 lityi körül alakul.
Oszi | 2007-09-17 20:18
Draga dolog ha a befecskendezok vagy a magasnyomasu szivatyu tonkre megy es bizonyithatoan az adalek miatt.Meg a benzinkuton tankolt uzemanyagtol is tonkre mehet,mennek a magasnyomasu szivatyuk a regi 6-osokban.
biturbó | 2007-09-17 17:32
Üdv!
Igaz az hogy nem olyan nagyon rég volt visszahivás mazda 6 számitógépének szoftverfrissitésre?(lehet a dpf miatt??,nem bizti hogy névlegesen visszahivásnak hivták!)Nekem a Szegediek azt mondták hogy aki "betéved" annak frissitik a szoftverjét.
mazda-auto.hu | 2007-09-17 15:20
Még annyit, én nem leszek itt (éppen a CX-7 és az új Mazda2 osztrák tesztvezetésén leszek), de mûhelyfõnökkel minden le van egyeztetve.
mazda-auto.hu | 2007-09-17 15:19
Ez így elég. Várunk!