2025. Január 6. Hétfő - Boldizsár
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MAZDA SENKU
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Újabb képek a következő Mazda BT-50 -ről.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
biturbó | 2007-09-10 18:28
Köszönöm válaszuk,várom a folytatást és érdekelne a dpf kiégetése ill. lenullázásának az ára is.Rátankoltam és még eddig semmi gond nincs.Egyébként a vészüzemmód is úgy jön mint "derült égbõl a villámcsapás"?,Vagy lesz valamilyen elõjele?Köszönöm,üdv!
mazda-auto.hu | 2007-09-10 16:40
A szûrõ regenerálása folyamán mindenképpen jár a motor a szervízben is. Az olajcsere nullázásához nem kell járó motor. Amennyiben a szûrõ regenerálására van szükség akkor az esetek 99%-ban elõírja az "olajcsere" nullázását a komputer, ami csak a motorolaj lecserélésével megengedett. A regenerálási mûveletre adott normaidõre holnap visszatérünk.
biturbó | 2007-09-10 14:22
Tiszteletem matda-autó!
Nagyon szépen köszönöm a válaszuk,lenne még egy kérdésem,mivel elég messze vagyok önöktõl és mindenképp önöknél szeretném elvégezni az olajcserét,szürõk cseréjét és az állófütés beszerelését is.
Október végefelé lenne esedékes nekem ez a mûvelet,ha addig nem gyulladna ki a dpf lámpám akkor nem vinnem el más szervizbe de ha kigyulladna akkor hozzám a legközelebbi szervzbe vinném hogy kinullázák,lehet ezt kérni olajcsere nélkül?(mert önöknél lenne az olajcsere és gondolom akkor is ki lesz nullázva a dpf)Egyébként csak ki kell nullázni a számitógép segitségével a dpf-et vagy járatni kell a motort is?A dpf lenullázása mennyibe kerül a szervizekben?
Köszönöm válaszuk,üdv!
mazda-auto.hu | 2007-09-10 08:23
A lámpa villogása elvileg azt jelezte, hogy be kell menni egy Mazda szervízbe a komputeres regeneráció elvégzésére. Bár a következõ indításnál már nem jelzett, várható, hogy elõbb-utóbb vészüzemmódba áll az autó. A rátankolást (teli) minél elõbb el kellene végezni. Még valami: Ahhoz, hogy a motorolajból jelentõsebb mértékben meginduljon a gázolaj párolgása, sajnos 50-60 perc autózás szükséges.
biturbó | 2007-09-09 21:11
Azt hiszem megvan a bibi miért is csinálta az autóm amit.Tulajdonképpen én vagyok a hunyó vagyis a BALFÉK!!!
Kb 2héttel ezelõtt voltam lenn Horvátban.Visszafelé jövet az utolsó horvát INA kúton teletankoltam az autót csakhogy náluk 2 féle dizel van,van euródizel meg a sima,én valószinû a simát tankoltam(ill. biztos mert az euródizel egy picit drágább).Most nézem az INA honlapján(szerény horát tudásommal) hogy a sima dizelt nem ajálják a részecskeszûrõs autókba azokba az euródizel való.Az a kérdésem hogy ilyenkor mi a teendõ?
Tankoljak rá(mert még van benne kb 200km való rosszabb minõségû dizel) shelles vpower dizelt?(gondolom ez a legjobb minõségû dizel a magyar piacon?!?)
Önök szerint helyreáll az autó viselkedése?Mert nagyon bánt az hogy lehet figyelmetlenségem tönkrevágott egy nagyon spéci technikát.Köszönöm válaszuk!
biturbó | 2007-09-09 15:19
Köszi a választ Oszi!
Nem tudom mifene ütött a gépbe mert azóta sem gyult fel a lámpa,jól is megy,húz mint állat,olajszintem az x jelzéstõl durván 5-7mm van alatta.
Oszi | 2007-09-09 12:33
A lampa villogas nem feltetlenul jelenti az olajcsere szuksegesseget.Nem akkor kezd el villogni ha olajat kell cserelni mert elerte az X jelzest.A villogas ha jol tudom akkor azt jelenti hogy mar nem tudja sajat maga kitisztitani a szurot es szerviznek kell beavatkoznia.(nem tudom pontosan a villogas vagy a villagitas mivel nekunk meg soha nem volt egyik sem:) )De szerintem nem art ha hetfon az elso utad egy szervizbe vezet ahol elmodod a hogy mi tortent es gondolom ok a kitudjak olvasni ha valami nem mukodik megfeleloen.De mazda-auto szerintem pontosabb infod tud neked adni.
biturbó | 2007-09-09 10:06
Üdv mazda-autó és mindenkinek!
Egy "kis" problémám van,tegnap elkezdett villogni a dpf lámpám(tudom ha villog akkor mielõbb szerviz),mentem vele egypár km(kb 5-öt) majd leállitottam a motort,ujrainditásnál mintha semmi sem történt volna és azóta sem villog az a fránya lámpa pedig ma direkt jól meghajtottam hogy kormoljam egy kicsit,jó 20-30 perc 2000 fordulat felett és semmi jele a tegnapi "rakoncátlankodásnak".Nem kellett volna elöször égnie a lámpának hogy legyen esélyem kiégetni?,miért kezdte mindjárt a villogást?jól tettem hogy másnap kiégetõ kúrára vittem a gépet vagy csak rosszat csináltam vele?,a szervizben ilyenkor mit tudnak csinálni ha villog a dpf lámpa és nincs olajmennyiség növekedés?,akkor is kicserélik az olajat?
Köszönöm válaszukat,üdv!
mazda-auto.hu | 2007-09-07 11:18
Örülünk a jó tapasztalatoknak. Megoldható az állófûtés. Lehet idõkapcsolós, de akár távirányítós is. Az ára 200e körül alakul.
Oszi | 2007-09-07 10:54
Igen atalakithato es ha jol emlekszem a Mazda6 topikban valakinek irta Mazda-auto arakat is mazda 6-oshoz,de szerintem nagy kulonbseg nem lehet a 2kozot.